Hoe knip, kopieer, plak jij dat?quote:
Als ze telkens hadden gewonnen toen ze vanaf pole position vertrokken was het kampioenschap al een heel eind beslist geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef svenistheman het volgende:
Red-Bull gaat hier met heel veel gemak winnen. Meer die dit denken?
Ctrl + V, Ctrl + C, Ctrl + Cquote:
Alsof dat ooit zou gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Misschien zet een welwillende teamgenoot ze auto wel in de muur waardoor we een verrassende winnaar krijgen
bbcquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie voorbeschouwing weer op de BBC.
Klopt toch aardig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ferrari en McLaren op dit circuit tegenstand kunnen bieden aan Red Bull, even de kwalificatie afwachten. Vettel reed al 1:46.660 en zij weten niet of Ferrari en McLaren dat ook kunnen, die doen dat wel in Q3?![]()
Volgens mij zat Lewis wat vast achter een paar auto's in die sector.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:46 schreef Nober het volgende:
Alonso verloor 0.148 over S1 en S2 en wint dan in S3 ineens viertiende op Hamilton?
Het verschil tussen Klien en Trulli is 1.3s, dat is volgens mij normaal... Senna zal blij zijn dat hij voor een Ferrari start.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
senna 0-1 klien vind ik opvallender
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
senna 0-1 klien vind ik opvallender
Helaas. Niet 1/20 van het talent van zijn oom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.
of zoals brundle het daarstraks mooi zei:quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.
Gewoon veilen via E-bay wie er hoeveel rondes in die wagen mag.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of zoals brundle het daarstraks mooi zei:
"they change drivers so often, i will not be surprised if they will change a driver during a pitstop"
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |