maar toch Webber.quote:
Geniet ze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef Sally het volgende:
* Sally volgt topic een beetje dit weekend.
Voor nu: does en fiets, plus genieten van de laatste paar vakantiedagen!
Nou, laat het maar zo blijven hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Burnie88 het volgende:
Rare uitslag van VT1 zeg. Wanneer VT2 droog is, kunnen we pas echt goed zien wie er snel zijn.
inderdaad. net nu de geruchten rondom schumacher en 2011 op beginnen te komenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou, laat het maar zo blijven hoor
Thanksquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef bodylotion het volgende:
ff het geluid muten en dit luisteren http://www.bbc.co.uk/ipla(...)ve_live_sports_extra
Tuurlijk. Deze auto is gemaakt met een handjevol geld van Virgin en wat Brawn zelf erin gepompt heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:08 schreef Burnie88 het volgende:
Schumi laat zich niet gek maken. Die is net als bij Ferrari in '96 - '97 bezig om het team Mercedes en dan voornamelijk de bolide beter te maken. Volgend jaar zal Schumi zich veel vaker van voren laten zien, daar ben ik van overtuigd.
1 2 3 4 | Red Bull 29.005 41.423 36.192 Ferrari 28.957 41.599 36.51 McLaren 29.085 41.709 36.729 |
Geen cent van Honda verder ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk. Deze auto is gemaakt met een handjevol geld van Virgin en wat Brawn zelf erin gepompt heeft.
De BGP 001 is gefinancierd door Honda. De MGP W01 niet, en was al in ontwikkeling toen Mercedes de hele zaak overnam en er iets van 100 miljoen bij deed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen cent van Honda verder ...
Toch lekker als je met een pro team kunt beginnen, het beste eruit pikken en met een mega-budget door kunt gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De BGP 001 is gefinancierd door Honda. De MGP W01 niet, en was al in ontwikkeling toen Mercedes de hele zaak overnam en er iets van 100 miljoen bij deed.
klopt. ik verwacht wel dat mercedesgp grote stappen gaat maken volgend jaar. tenminste, dat zal wel moetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch lekker als je met een pro team kunt beginnen, het beste eruit pikken en met een mega-budget door kunt gaan.Honda's zwakste punt was nu eenmaal de motor, niet het team.
Ze hebben in ieder geval de mazzel dat er volgend jaar een nieuwe bandenleverancier is. Want dit seizoen loopt MGP overal achter de feiten aan qua ontwikkelingen. Ze hebben mazzel dat Petrov amper punten pakt anders stonden ze al achter Renault bij de constructeurs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef bodylotion het volgende:
[..]
klopt. ik verwacht wel dat mercedesgp grote stappen gaat maken volgend jaar. tenminste, dat zal wel moeten
is ie zo plotseling ziek geworden dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
De reden is denk ik dat Chandhok niet in Singapore was en Klien wel
volgens mij zat Chandhok in de studio van de BBC in Singaporequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
De reden is denk ik dat Chandhok niet in Singapore was en Klien wel
is al sinds dinsdag of woensdag uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso
Oh, en F1 2010 komt dit weekend uit
Ja, maar dan mot ik werken: ik bedoelde eigenlijk dat ik hem morgen 's ga installerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
is al sinds dinsdag of woensdag uit
quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Fly Sutil! Hamilton heeft wel een beetje gelijk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Unieke fotoquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Tof inderdaadquote:
Boeie voor aan je eigen muur. Hier iig een grotere versie: http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/6600/6623.jpgquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Tof inderdaad![]()
![]()
Googol, waar rust de copyright op deze?iesse mooje foor aan muurrr
Ze gaan pas rijden om 13.00, maar misschien doet deze t dan wel weerquote:
Yup, krijg ook een error.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef sanger het volgende:
Zijn er meer met een error bij de live timing?
Editquote:The track has been declated wet. As expected, the asphalt is not drying quickly after the rain of this afternoon
quote:Installation lap completed. Felipe reported that the track is still damp in some places but already too dry for intermediate tyres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |