Ik denk dat iedereen gewoon tv kijkt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Piles het volgende:
Is er ook ergens een live-stream dat jullie weten?
ja ben er ook bang voorquote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Zo, het treintje is gevormd. Op naar de pitstops
Dat is snelquote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Zo, het treintje is gevormd. Op naar de pitstops
Oh, het was Heidfeld.quote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij reed een Force India z'n voorvleugel eraf.
Vandaar dat het daar warm en vochtig is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja ben er ook bang voor![]()
mooie beelden, maar echt een kutcircuit
Neequote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Toch niet zo'n rare gedachte van me, hé
ik hoop dat het hem luktquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Webber zou een waardig en terecht F1 kampioen zijn dit jaar.
Hij kan er ook bijna op wachten. Je ziet bijna iedereen daar wel eens zo de bocht omgaan zoals Koba en Schumi deden.quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Laat zich idd erg positief zien, ook al is het met wat hulp van de concurrenten..
Ik zit ook de hele tijd daarnaar te kijken en te rekenenquote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
De livetiming is bijna spannender als het beeld
ik vind het juist een gave strategische race. Erg leuk met live timing erbij!quote:Op zondag 26 september 2010 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als er na vijf ronden nog niks gebeurd is, ga ik wat anders doen. Wat een oersaaie fuckrace.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |