Getverdegatverdegatver.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Ik zal mijn uitnodiging maar weer intrekken?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Getverdegatverdegatver.
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Smakelijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:12 schreef TN-FR het volgende:
[..]
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandquote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Olympiaki het volgende:
moest snel eten in de stad, een bruin kaiserbolletje met filet americain, peper, zout en uitjes en een superfrikandelbroodje van de bakker bart
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen somsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandIk woon in één of ander suf dorp waar ze sinds een jaar Bram Ladage hebben en daarvan wist ik ookal niet wat dat was
nooit wat van gegeten sinds het er zit. Ben sowieso niet van het vetsnackenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen soms
Ben weer vergeten dat ik tekenles hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Windigo het volgende:
Vanavond tagliatelle met geroosterde groenten en geitenkaas
vrij standaard dingen denk ik, rode ui, champignons, geroosterde paprika, mozzarella, wat spek of ham.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! met wat allemaal
lekker toch! lus je ook salami/pepperoni? maakt het nog wat pittiger en smaakvoller vind ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
vrij standaard dingen denk ik, rode ui, champignons, geroosterde paprika, mozzarella, wat spek of ham.
cordon bleuquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
Vanavond frites met kip cordon bleu en maïskolf
Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch! lus je ook salami/pepperoni? maakt het nog wat pittiger en smaakvoller vind ik
oh dat is wel jammer, maar pittige saus is ook heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittig
Lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond een receptje van Jamie, zooo lekker. Zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus.Daarbij wat volkoren pasta, en een andijviesalade
![]()
oeh, nomquote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
er staat een stoofpotje op
sucadelapjes ingesmeerd met zaanse mosterd en bebloemd, bruingebakken, uitjes, knoflook, rode peper inde pan, fruiten, ui en worteltjes erbij. Tomatenblokjes, tomatenpuree, wijn en runderbouillon erbij, laurierblaadjes, kruidnagels en wat rozemarijn en tijm...
is het al half 7?
ook lekker!quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Stoofpotik ga van de week een klassieker maken: boeuf bourguignon a la julia child.
Owh stoofpot, dat móet bij mij ook op het menu deze week!quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Stoofpotik ga van de week een klassieker maken: boeuf bourguignon a la julia child.
zelfgemaakte eiersalade!quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gisteren stoofpeertjes gemaakt, dus dat word het toetje vanavond. Na een pasta met veeeel groentes en een crème fraîche sausje. Zodadelijk een stokbroodje met eigengemaakte eiersalade.
Nu nog?quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfgemaakte eiersalade!ik moet ontbijten maar weet echt niet wat
ja om 14.15u mn bed uit gegaan. heb inmiddels een broodje met geklutst eitje op, een halve banaan en nu 2e kop theequote:
kaassouffles ook uit de oven??quote:Op zondag 26 september 2010 16:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu dropjes![]()
Vanavond maakt mijn vriend ovenfrietjes met kaassouffles en een salade.
lekker en gezellig is dat, zulk eten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
vanavond hapjes als avondeten
we hebben olijfjes, kaas van de kaasboer, kippenvleugeltjes, stokbroodje, smeerseltje voor erop dat ik zelf ga maken, moet genoeg zijn lijkt me
Ah, hapas! Dat doen wij ook zeer regelmatig op zondagquote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
vanavond hapjes als avondeten
we hebben olijfjes, kaas van de kaasboer, kippenvleugeltjes, stokbroodje, smeerseltje voor erop dat ik zelf ga maken, moet genoeg zijn lijkt me
Nee gewoon van de koekenpan. We hebben een klein oventje anders zou ik ze wel in de oven bereiden.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaassouffles ook uit de oven??
ik ken alleen uit de frituur. Vraag me af of oven net zo lekker is... Krokant korstje enzo..quote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee gewoon van de koekenpan. We hebben een klein oventje anders zou ik ze wel in de oven bereiden.
Ik heb ze nooit in de over klaargemaakt, maar met de koekenpan worden ze zeker niet zo knapperig.quote:Op zondag 26 september 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen uit de frituur. Vraag me af of oven net zo lekker is... Krokant korstje enzo..
vind je vet niet lekker?quote:Op zondag 26 september 2010 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit in de over klaargemaakt, maar met de koekenpan worden ze zeker niet zo knapperig.
Maar ik vind het toch lekkerder omdat het niet zo vet is.
Nee, vandaar ook de ovenfrietjesquote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je vet niet lekker?![]()
zeker! Hield ik ook maar niet van vet...quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de ovenfrietjes![]()
Gezond he
idd, was lekker, met een filmpje en wijn erbijquote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker en gezellig is dat, zulk eten.
nomquote:Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, hapas! Dat doen wij ook zeer regelmatig op zondagVanaaf wordt het gehaktballetjes, saladehapje met garnalen, kaas, worst, worteltjes.. en dan lekker lang er over doen
Broccoli.quote:Op maandag 27 september 2010 12:46 schreef LastRequest het volgende:
Vanavond weet ik niet.. maar eens kijken wat er in de bonus is
welke smaak? kip oriental en tandoori vind ik heerlijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Natalie78 het volgende:
Supernoodles. Al begrijp ik niet wat er zo super aan is. Gadver.
Misschien is dat het dan, ik heb de groenten.quote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke smaak? kip oriental en tandoori vind ik heerlijk
oja nog nooit geprobeerd maar lijkt me niet lekker nee. kerrie is ook niet te vretenquote:Op maandag 27 september 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Misschien is dat het dan, ik heb de groenten.
Fuck. Wat heb ik hier liggen. Groenten en...juist.quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja nog nooit geprobeerd maar lijkt me niet lekker nee. kerrie is ook niet te vreten
haha gatver, succesquote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Fuck. Wat heb ik hier liggen. Groenten en...juist.![]()
nea, nog steeds wat zout.quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gemarineerde kipfilet uit de oven, aardappelpuree en broccoli vanavond![]()
Iemand91: volgende keer beetje meer water bij doen dan
Ooooh, dát ga ik van de week ook weer eens maken, ik heb er nu al zin in!quote:
ah zo. ik zeg ook altijd; ik eet rijst en dan eet ik ook saus, groenten en vlees.quote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks. Morgen weer groenten en aardappelen.
Een metbal? Wat is dat dan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden hutspot met een laagje kaas uit de oven met daarbij een metbal
METHbalquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een metbal? Wat is dat dan?
volgens mij een beetje platte gehaktbalquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een metbal? Wat is dat dan?
overdreven? nee joh, lekkeerrrquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef pen-guin het volgende:
Overdreven pizza. 3 soorten kaas, spinazie, vijgen, gecarameliseerde uien, pijnboompitjes en tijm.
Soppen in de thee!quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef The_Hives het volgende:
tip, niet het hele zakje eten. Dat overleven je kaken niet
haha ik had er 2, netjes toch?quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef The_Hives het volgende:
tip, niet het hele zakje eten. Dat overleven je kaken niet
nee, je moet wel moeite doen voor bitterkoekjesquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik had er 2, netjes toch?
Ohw, nee, ik heb echt alleen rijst gegeten, hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ah zo. ik zeg ook altijd; ik eet rijst en dan eet ik ook saus, groenten en vlees.
als ik zeg "ik eet broccoli" denken mensen dat ik alleen broccoli eet... maar bedoel dan met aardappels, jus, vlees en appelmoes.
haha ben je een aziaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, nee, ik heb echt alleen rijst gegeten, hoor.
Ah, ik snap het, dan moet je wel een Nederlander zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vandaag eet ik weer aardappelen en groenten.
alsof aziaten alleen maar rijst eten zonder iets erbij. Rijst is alleen maar een bijgerecht hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ben je een aziaat?![]()
OT: thee en een broodje met kipkerrie salade
was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
alsof aziaten alleen maar rijst eten zonder iets erbij. Rijst is alleen maar een bijgerecht hoor
Ik heb btw net 2 peren op en vanavond gaan we uit eten denk ik. Simpele stadshapje of zo.
jummie! met gesmolten kaas?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
uitsmijter met 3 multikorn boterhammen
Oooh klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
uitsmijter met 3 multikorn boterhammen
wel lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef Olympiaki het volgende:
vanavond aardappels, spinazie, gekookt eitje en verse worst. niet erg bijzonder weer
jummie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond eters. Nu een hele grote pan vol hompen vlees, ui, wortel en heel veel rode wijn op het vuur staan.
Voor: salade met eigengestoofde peertjes, geitenkaas, pijnboompitjes en honing.
Hoofd: boeuf bourguignon met daarbij koolraap/aardappelpuree
Na: kaasplankje met druiven, walnoten en noten-rozijnen breekbrood
Zin in!
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jummie! met gesmolten kaas?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zit
lekker! Heb teveel Chinees gegeten, kan nooit normaal Chinees eten..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zit
Oh dat klinkt als een lekker ontbijtje!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:58 schreef Windigo het volgende:
Crackers met geitenkaas en vanillekwark met mango en thee
Oh wat leuk dat het gelukt was!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
M'n Indiase maaltijd gisteren is goed in de smaak gevallenzowel bij mezelf als bij m'n gasten. Ga dat alles zeker nog een keer maken
![]()
Had Kip Korma, pittige eieren, pittige boontjes, rijst en naanbrood
yeaahquote:Op woensdag 29 september 2010 07:59 schreef purmernoord het volgende:
Woensdag gehaktdag! Vanavond spaghetti
Is ook een lekker ontbijtje, wordt mn nieuwe standaard ontbijtjequote:Op woensdag 29 september 2010 08:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een lekker ontbijtje!
Ik heb nu 2 beschuiten met stroop
* mazaru trekt schoenen aan!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef venomsnake het volgende:
Net een pizza besteld met : tomaten, kaas, paprika, spaanse pepers, ham en ui.
Spruitjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kippenpoten uit de oven, spruitjes, aardappelen... echt kutcombinaties maar ja... alles is gewoon lekker
Zou ik ook denkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Spruitjes.En ach. Lekker + lekker + lekker + lekker = lekker, toch?
![]()
Dat allemaal gecombineerd?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
restje bloemkool met worst, restje bami met gebakken zoet/zure kip en hachee met vlees en gehaktballetjes. Met zn 5-en gegeten en hachee kunnen we morgen weer eten
idd, maar wel lekker allemaalquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kippenpoten uit de oven, spruitjes, aardappelen... echt kutcombinaties maar ja... alles is gewoon lekker
haha nee. 1 at de boerenkool met worst op, 1 de bami en 3 aten hachee maar ook zoetzure kip die bij de bami hoorde want dat was nog erg veel. ach 't komt toch allemaal op één hoop in je maagquote:
Ik ook vandaag! Curry met bloemkool, ui, minimaïs en mango hierquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef rijsttafel het volgende:
Er ligt een (poging tot) Indiaase curry met bloemkool te pruttelen in de keuken.
Gemaakt vanuit het hart....
Van alles op de gok door elkaar gepleurd dus eigenlijk.
dus morgen pizza pepperoni en overmorgen pizza quattro formaggi?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef wuuht het volgende:
pizza hawaiigehaalt want ouders zijn er 3 dagen niet
eigenlijk niet want morgen eet ik bij omaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus morgen pizza pepperoni en overmorgen pizza quattro formaggi?
Nu nog?quote:
nah, is alweer tijdje geleden,quote:Op donderdag 30 september 2010 01:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu nog?
Ik eS lAt vanavond en kon dus niet meeeten, tevens 's avonds verjaardag. Dus de goulash met rijst en doperwtjes dat nog overlast in de magnetron en in de auto opgegeten.(first time ever). Daarvoor in de trein nog een croissantje van de ah to go (waar 20% kortingspas niet geldig blijkt)
Heerlijk he! ik eet vanavond het restje van dinsdag en had net een salade met de laatste stoofpeertjes en geitenkaas.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:07 schreef DarkElf het volgende:
voor vanavond hebben we Boeuf Bourguignon en stoofpeertjes
Waarom troostvoer?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:26 schreef Windigo het volgende:
Vanavond gebakken aardappeltjes, salade van peer en geitenkaas en noten, en vegetarische balletjes
Troostvoer
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de dokter geweest, niet leuk, verdrietig (Zie CUL-SC) dus vandaar
Oh ik lees het net. Nou dan hoop ik dat het troostvoer een beetje zn werk doet!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de dokter geweest, niet leuk, verdrietig (Zie CUL-SC) dus vandaar
Doet het altijdquote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik lees het net. Nou dan hoop ik dat het troostvoer een beetje zn werk doet!
veggie? neem dan een americana met ham, gehakt én pepperoniquote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Doet het altijdDankjewel
![]()
Maar ik heb geen energie om te koken, dus het is california veggie pizza van NY Pizza geworden en een klein bakje ben & jerry's peace of cake. Zometeen op de bank met een filmpje en pizza
Zelfs toen ik nog geen vega was, vond ik de veggie pizza van hun al lekkerderquote:Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
veggie? neem dan een americana met ham, gehakt én pepperoni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |