Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch! lus je ook salami/pepperoni? maakt het nog wat pittiger en smaakvoller vind ik
oh dat is wel jammer, maar pittige saus is ook heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittig
Lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond een receptje van Jamie, zooo lekker. Zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus.Daarbij wat volkoren pasta, en een andijviesalade
![]()
oeh, nomquote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
er staat een stoofpotje op
sucadelapjes ingesmeerd met zaanse mosterd en bebloemd, bruingebakken, uitjes, knoflook, rode peper inde pan, fruiten, ui en worteltjes erbij. Tomatenblokjes, tomatenpuree, wijn en runderbouillon erbij, laurierblaadjes, kruidnagels en wat rozemarijn en tijm...
is het al half 7?
ook lekker!quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Stoofpotik ga van de week een klassieker maken: boeuf bourguignon a la julia child.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |