Getverdegatverdegatver.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Ik zal mijn uitnodiging maar weer intrekken?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Getverdegatverdegatver.
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Andijviestamp met rookworstEn dan jus erbij met een beetje bouillon en mosterd erdoor mmmmm
Smakelijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:12 schreef TN-FR het volgende:
[..]
goede tip, wij gaan dit eten maar dan met een gehaktbal.
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandquote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Olympiaki het volgende:
moest snel eten in de stad, een bruin kaiserbolletje met filet americain, peper, zout en uitjes en een superfrikandelbroodje van de bakker bart
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen somsquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bakker bart is iets wat ik niet ken, schijnt wereldberoemd te zijn in nederlandIk woon in één of ander suf dorp waar ze sinds een jaar Bram Ladage hebben en daarvan wist ik ookal niet wat dat was
nooit wat van gegeten sinds het er zit. Ben sowieso niet van het vetsnackenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
inmiddels wel? Bram Ladage vind ik erg lekker als lunch tijdens het shoppen soms
Ben weer vergeten dat ik tekenles hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Windigo het volgende:
Vanavond tagliatelle met geroosterde groenten en geitenkaas
vrij standaard dingen denk ik, rode ui, champignons, geroosterde paprika, mozzarella, wat spek of ham.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! met wat allemaal
lekker toch! lus je ook salami/pepperoni? maakt het nog wat pittiger en smaakvoller vind ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
vrij standaard dingen denk ik, rode ui, champignons, geroosterde paprika, mozzarella, wat spek of ham.
cordon bleuquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:31 schreef Windigo het volgende:
Vanavond frites met kip cordon bleu en maïskolf
Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker toch! lus je ook salami/pepperoni? maakt het nog wat pittiger en smaakvoller vind ik
oh dat is wel jammer, maar pittige saus is ook heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik krijg buikpijn als ik dat er op doe. Maar de saus is ook wel pittig
Lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond een receptje van Jamie, zooo lekker. Zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus.Daarbij wat volkoren pasta, en een andijviesalade
![]()
oeh, nomquote:Op zondag 26 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
er staat een stoofpotje op
sucadelapjes ingesmeerd met zaanse mosterd en bebloemd, bruingebakken, uitjes, knoflook, rode peper inde pan, fruiten, ui en worteltjes erbij. Tomatenblokjes, tomatenpuree, wijn en runderbouillon erbij, laurierblaadjes, kruidnagels en wat rozemarijn en tijm...
is het al half 7?
ook lekker!quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Stoofpotik ga van de week een klassieker maken: boeuf bourguignon a la julia child.
Owh stoofpot, dat móet bij mij ook op het menu deze week!quote:Op zondag 26 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
Stoofpotik ga van de week een klassieker maken: boeuf bourguignon a la julia child.
zelfgemaakte eiersalade!quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gisteren stoofpeertjes gemaakt, dus dat word het toetje vanavond. Na een pasta met veeeel groentes en een crème fraîche sausje. Zodadelijk een stokbroodje met eigengemaakte eiersalade.
Nu nog?quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfgemaakte eiersalade!ik moet ontbijten maar weet echt niet wat
ja om 14.15u mn bed uit gegaan. heb inmiddels een broodje met geklutst eitje op, een halve banaan en nu 2e kop theequote:
kaassouffles ook uit de oven??quote:Op zondag 26 september 2010 16:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu dropjes![]()
Vanavond maakt mijn vriend ovenfrietjes met kaassouffles en een salade.
lekker en gezellig is dat, zulk eten.quote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
vanavond hapjes als avondeten
we hebben olijfjes, kaas van de kaasboer, kippenvleugeltjes, stokbroodje, smeerseltje voor erop dat ik zelf ga maken, moet genoeg zijn lijkt me
Ah, hapas! Dat doen wij ook zeer regelmatig op zondagquote:Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
vanavond hapjes als avondeten
we hebben olijfjes, kaas van de kaasboer, kippenvleugeltjes, stokbroodje, smeerseltje voor erop dat ik zelf ga maken, moet genoeg zijn lijkt me
Nee gewoon van de koekenpan. We hebben een klein oventje anders zou ik ze wel in de oven bereiden.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaassouffles ook uit de oven??
ik ken alleen uit de frituur. Vraag me af of oven net zo lekker is... Krokant korstje enzo..quote:Op zondag 26 september 2010 17:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee gewoon van de koekenpan. We hebben een klein oventje anders zou ik ze wel in de oven bereiden.
Ik heb ze nooit in de over klaargemaakt, maar met de koekenpan worden ze zeker niet zo knapperig.quote:Op zondag 26 september 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken alleen uit de frituur. Vraag me af of oven net zo lekker is... Krokant korstje enzo..
vind je vet niet lekker?quote:Op zondag 26 september 2010 17:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit in de over klaargemaakt, maar met de koekenpan worden ze zeker niet zo knapperig.
Maar ik vind het toch lekkerder omdat het niet zo vet is.
Nee, vandaar ook de ovenfrietjesquote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je vet niet lekker?![]()
zeker! Hield ik ook maar niet van vet...quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de ovenfrietjes![]()
Gezond he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |