* mazaru trekt schoenen aan!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef venomsnake het volgende:
Net een pizza besteld met : tomaten, kaas, paprika, spaanse pepers, ham en ui.
Spruitjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kippenpoten uit de oven, spruitjes, aardappelen... echt kutcombinaties maar ja... alles is gewoon lekker
Zou ik ook denkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Spruitjes.En ach. Lekker + lekker + lekker + lekker = lekker, toch?
![]()
Dat allemaal gecombineerd?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
restje bloemkool met worst, restje bami met gebakken zoet/zure kip en hachee met vlees en gehaktballetjes. Met zn 5-en gegeten en hachee kunnen we morgen weer eten
idd, maar wel lekker allemaalquote:Op woensdag 29 september 2010 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Kippenpoten uit de oven, spruitjes, aardappelen... echt kutcombinaties maar ja... alles is gewoon lekker
haha nee. 1 at de boerenkool met worst op, 1 de bami en 3 aten hachee maar ook zoetzure kip die bij de bami hoorde want dat was nog erg veel. ach 't komt toch allemaal op één hoop in je maagquote:
Ik ook vandaag! Curry met bloemkool, ui, minimaïs en mango hierquote:Op woensdag 29 september 2010 19:18 schreef rijsttafel het volgende:
Er ligt een (poging tot) Indiaase curry met bloemkool te pruttelen in de keuken.
Gemaakt vanuit het hart....
Van alles op de gok door elkaar gepleurd dus eigenlijk.
dus morgen pizza pepperoni en overmorgen pizza quattro formaggi?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef wuuht het volgende:
pizza hawaiigehaalt want ouders zijn er 3 dagen niet
eigenlijk niet want morgen eet ik bij omaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus morgen pizza pepperoni en overmorgen pizza quattro formaggi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |