volgens mij een beetje platte gehaktbalquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een metbal? Wat is dat dan?
overdreven? nee joh, lekkeerrrquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef pen-guin het volgende:
Overdreven pizza. 3 soorten kaas, spinazie, vijgen, gecarameliseerde uien, pijnboompitjes en tijm.
Soppen in de thee!quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef The_Hives het volgende:
tip, niet het hele zakje eten. Dat overleven je kaken niet
haha ik had er 2, netjes toch?quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef The_Hives het volgende:
tip, niet het hele zakje eten. Dat overleven je kaken niet
nee, je moet wel moeite doen voor bitterkoekjesquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik had er 2, netjes toch?
Ohw, nee, ik heb echt alleen rijst gegeten, hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ah zo. ik zeg ook altijd; ik eet rijst en dan eet ik ook saus, groenten en vlees.
als ik zeg "ik eet broccoli" denken mensen dat ik alleen broccoli eet... maar bedoel dan met aardappels, jus, vlees en appelmoes.
haha ben je een aziaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, nee, ik heb echt alleen rijst gegeten, hoor.
Ah, ik snap het, dan moet je wel een Nederlander zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vandaag eet ik weer aardappelen en groenten.
alsof aziaten alleen maar rijst eten zonder iets erbij. Rijst is alleen maar een bijgerecht hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ben je een aziaat?![]()
OT: thee en een broodje met kipkerrie salade
was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
alsof aziaten alleen maar rijst eten zonder iets erbij. Rijst is alleen maar een bijgerecht hoor
Ik heb btw net 2 peren op en vanavond gaan we uit eten denk ik. Simpele stadshapje of zo.
jummie! met gesmolten kaas?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
uitsmijter met 3 multikorn boterhammen
Oooh klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
uitsmijter met 3 multikorn boterhammen
wel lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef Olympiaki het volgende:
vanavond aardappels, spinazie, gekookt eitje en verse worst. niet erg bijzonder weer
jummie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond eters. Nu een hele grote pan vol hompen vlees, ui, wortel en heel veel rode wijn op het vuur staan.
Voor: salade met eigengestoofde peertjes, geitenkaas, pijnboompitjes en honing.
Hoofd: boeuf bourguignon met daarbij koolraap/aardappelpuree
Na: kaasplankje met druiven, walnoten en noten-rozijnen breekbrood
Zin in!
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jummie! met gesmolten kaas?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zit
lekker! Heb teveel Chinees gegeten, kan nooit normaal Chinees eten..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa, kaas erop terwijl hij nog in de pan zit
Oh dat klinkt als een lekker ontbijtje!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:58 schreef Windigo het volgende:
Crackers met geitenkaas en vanillekwark met mango en thee
Oh wat leuk dat het gelukt was!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
M'n Indiase maaltijd gisteren is goed in de smaak gevallenzowel bij mezelf als bij m'n gasten. Ga dat alles zeker nog een keer maken
![]()
Had Kip Korma, pittige eieren, pittige boontjes, rijst en naanbrood
yeaahquote:Op woensdag 29 september 2010 07:59 schreef purmernoord het volgende:
Woensdag gehaktdag! Vanavond spaghetti
Is ook een lekker ontbijtje, wordt mn nieuwe standaard ontbijtjequote:Op woensdag 29 september 2010 08:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een lekker ontbijtje!
Ik heb nu 2 beschuiten met stroop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |