Een combo van drie topics op rij gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een combo van drie topics op rij gemaakt.
Ja een fito is eigenlijk overbodig, die maak je altijd. Daarna de seto opgevolgd door de trito. Zo werkt het in forumland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik heb de 5 wel eens gehaald volgens mijquote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een combo van drie topics op rij gemaakt.
nee, zorgwekkendquote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de 5 wel eens gehaald volgens mijwasda? een pento?
Ja, maar actief sinds 2009quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij zit al sinds 2007 op fok?
Bennyquote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
TT aangepast... over 450 moeten grapjes gemaakt worden
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Ohh verdomme ik moest nog wakker worden, ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Jij ookquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zou jullie graag allemaal een voor een willen bedanken voor de steun de afgelopen dagen... maar dat doe ik niet want dan blijf ik bezig
Het heeft me er toch wel voor een (groot) deel doorheen gesleept. En ik denk dat jullie geen flauw idee hebben(of misschien juist wel) wat dit voor mij betekend (heeft)
Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, een voor een,.. geweldig lieve mensen. Dankjulliewel
![]()
Awwquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zou jullie graag allemaal een voor een willen bedanken voor de steun de afgelopen dagen... maar dat doe ik niet want dan blijf ik bezig
Het heeft me er toch wel voor een (groot) deel doorheen gesleept. En ik denk dat jullie geen flauw idee hebben(of misschien juist wel) wat dit voor mij betekend (heeft)
Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, een voor een,.. geweldig lieve mensen. Dankjulliewel
![]()
Bennyquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
![]()
Was echt mooiquote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww![]()
Was het een beetje een 'mooie' dag gister?
Ja uiteraard lastig, maar toch fijn dat het een beetje als 'mooi' ervaren werd. Helpt toch wel een ietsiepietsie beetje lijkt mequote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was echt mooi
Lastig, maar mooi
Zeker wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard lastig, maar toch fijn dat het een beetje als 'mooi' ervaren werd. Helpt toch wel een ietsiepietsie beetje lijkt me
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
![]()
Hoi Mirnetjequote:
Werkt die auto update alleen in topics zelf? Of refreshed hij ook in MyAT zodat je ziet in welke topics gereageerd wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn automatische update doet het niet, nu moet ik weer F5'en
Hij doet de topics zelf, de MyAT, de AT en de nieuwe topics. Maar hij doet het bijvoorbeeld niet als je in bijvoorbeeld /49 zit dat die dan de lijst update.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Werkt die auto update alleen in topics zelf? Of refreshed hij ook in MyAT zodat je ziet in welke topics gereageerd wordt.
Control + Rquote:
quote:1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Keyboard & Mouse" icon
3. Select "Keyboard Shortcuts" tab
4. Hit the little "+" button under the main white area
5. In the little pup-up window select "Google Chrome" as the Application
6. Type in "Reload This Page" in the "Menu Title" field exactly as it appears in the Chrome's View menu (no quotes of course)
7. Click inside the "Keyboard Shortcut" field and hit F5 key (or any desired combination)
8. Restart Chrome to make it work
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bakquote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Control + R
En anders:
1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Keyboard & Mouse" icon
3. Select "Keyboard Shortcuts" tab
5. In the little pup-up window select "Google Chrome" as the Application
6. Type in "Reload This Page" in the "Menu Title" field exactly as it appears in the Chrome's View menu (no quotes of course)
7. Click inside the "Keyboard Shortcut" field and hit F5 key (or any desired combination)
8. Restart Chrome to make it work
Ja fuck it, dat onderste is om te zorgen dat je met F5 refreshtquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bak![]()
![]()
![]()
Neem dan geen macquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom maken ze alles zo lastig.
Op mac is het ook gewoon F5 hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bak![]()
![]()
![]()
Ja maar die moet je eerst volgens Tombo's manual 'activeren' ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op mac is het ook gewoon F5 hoor
Wat fijn Benny, daar had ik zo op gehooptquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was echt mooi
Lastig, maar mooi
Iewwquote:
mac is minimalistisch design, daarom hebben functietoetsen geen functie, less is more en zoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die moet je eerst volgens Tombo's manual 'activeren' ofzo
Hmm daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze allemaal een functiequote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mac is minimalistisch design, daarom hebben functietoetsen geen functie, less is more en zo
Kuikentjequote:
Ja eh... Gewoon googlen op F5 en refresh en mac en dan kom je op die manualquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnenquote:
* bonbon weer weglegt *quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnen
jat bonbonquote:
Dit natuurlijk als dame in kwestie een PINO isquote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnen
Ik ga er vanuit dat Benny ze daar wel op selecteert jaquote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit natuurlijk als dame in kwestie een PINO is
Ik ken alleen Sien nog. En Gerda havertong.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
Dat kan alleen als ze wel een nachtkastje heeft, anders is het vol.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1. Launch "System Preferences"quote:Op donderdag 23 september 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze allemaal een functie
Maar het beste OS qua gebruik van de functietoetsen is AS/400, hands down.
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogtequote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Object
Waarom weet ik dit![]()
te veel stappen, zeker een unix bak?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Interpretation" icon
3. Select "Internet Forums" tab
5. In the little pup-up window select "DeZwabber" as theMenu Title Application
6. Type in "If PostID = "DeZwabber" Then Seriousness = FALSE" in the "Function" field.
7. Go back to FOK! and hit F5 key
8. Reread DeZwabbers post to make it work
IPHquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogte
Ik heb die afkortingen van oh oh chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogte
Omdat jij het uitgevonden hebt?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Object
Waarom weet ik dit![]()
Wat is OOC?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die afkortingen van oh oh cherso
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat jij het uitgevonden hebt?
Valt me tegen van je.quote:
Jij als Pingu bent de rest van het dierenbos vergeten?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken alleen Sien nog. En Gerda havertong.
Een blik Hagenezen opengetrokken en die los gelaten op 'sergoonisos'quote:
UNIX based OS rulesquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
te veel stappen, zeker een unix bak?
Ik draag altijd Versaasjequote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een blik Hagenezen opengetrokken en die los gelaten op 'sergoonisos'
ja, want dat is Industrieel Product Ontwerpenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had net m'n post weggehaald om te vragen of het uit Cherso kwam, maar dacht dat het net als IPO () al een bekende was
Serieus niet?quote:
Ik kende ze ook al vóór Oh Oh Cherso jaquote:
quote:
Dolse en kebanaquote:
Die heb ik elke ochtendquote:
quote:
Ik heb een hekel aan dat programma omdat de humor te flauw is maar ik moet zeggen dat ze die BN'ers vaak goed na kunnen doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zag gisteravond een klein stukje van Carlo als die ene uit Cherso, maar had het geluid uit en was bezig, maar het was nu al TREFFEND
je zal maar plots wakker worden met een WOKNOK, dan vraag je je ook af wat er gebeurt is in je slaapquote:
je probeert e zelf te pijpen?quote:
Ja of zonder ODOLquote:Op donderdag 23 september 2010 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je zal maar plots wakker worden met een WOKNOK, dan vraag je je ook af wat er gebeurt is in je slaap
En er haar op groeitquote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je ballen straks eenmaal ingedaald zijn denk je daar anders over
Die zijn niet ingedaald, die zijn opgezetquote:Op donderdag 23 september 2010 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[ http://img.photobucket.com/albums/v642/shakespeares_sister/reusables/hbh.png&t=1]afbeelding ]
Het haar van socios er vanaf geklopt?quote:
Die heeft nog nooit in mijn bedje gelegen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het haar van socios er vanaf geklopt?
Maar ze hangen wel?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn ballen zijn ook nog niet ingedaald hoor autootje.
quote:
Gezeten dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit in mijn bedje gelegen hoor.
Heldquote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Bummerquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
En ze hangen alleen als het warm is hé autootje, als het koud is kruipen ze als 2 kuikentjes tegen je aan.
Maar ook dat ontdek je nog wel
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
als het koud is kruipen ze als 2 kuikentjes tegen je aan.
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Vind ik ineens dit in mijn fobo
[ afbeelding ]![]()
Gridlokquote:
quote:
Slechte slet.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:39 schreef Myraela het volgende:
Niet zo raar overigens, want hij staat er pas 4 dagen.
whehehehehe, ik ken de tequila suicide, maar ik dacht dat niemand gek genoeg was omdat te proberenquote:
bluf dattie dat doetquote:Op donderdag 23 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke voor PGR op de TAL-Meet denk ik
Zo drink ik mijn melk in de ochtend.quote:
Ik zie hem voor het eerst, die citroenen ookquote:Op donderdag 23 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Workin' on ya sixpack huh?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb honger en ik mag van mezelf pas over 3 uur wat eten
Ik zit aan de hamburgers. kutjetlag.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb honger en ik mag van mezelf pas over 3 uur wat eten
Kom naar Nijmegen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:47 schreef Myraela het volgende:
Fuck, nu heb ik ook zin in hamburgers.
kutje watte?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit aan de hamburgers. kutjetlag.
Myraela's bed?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 10:47 schreef Myraela het volgende:
Fuck, nu heb ik ook zin in hamburgers.
*gaat filmpje ook kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke voor PGR op de TAL-Meet denk ik
kut-jetlag. In mijn hoofd is het bijna 18:00.quote:
En in je penis?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
kut-jetlag. In mijn hoofd is het bijna 18:00.
quote:
quote:
Ik mag alleen een hamburger als ik naar Nijmegen hardloop. Kcal eerst verbranden natuurlijk.quote:
Daar heb ik geen klokje.quote:
quote:
Wel een Prins Albert btw.quote:
Nou er is al 11 kg af... eigenlijk is het wel goed zo... maar ik wil wel mijn eetpatroon handhavenquote:
Hihih doe je nooit zo thuis je gulp open en dan als je vrouw TV zit te kijken voor de TV gaan staan en dan zo ineens 'Koekkoek!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihih doe je nooit zo thuis je gulp open en dan als je vrouw TV zit te kijken voor de TV gaan staan en dan zo ineens 'Koekkoek!![]()
!!1111!1' en dan helicopteren met je licht-erecte lid.
Netjes zeg 11, knap gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou er is al 11 kg af... eigenlijk is het wel goed zo... maar ik wil wel mijn eetpatroon handhaven
Dan pakt ze de afstandbediening en gaat ie op standby.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihih doe je nooit zo thuis je gulp open en dan als je vrouw TV zit te kijken voor de TV gaan staan en dan zo ineens 'Koekkoek!![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je swaffel of de tvquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan pakt ze de afstandbediening en gaat ie op standby.
Oke LL, voor jou ook geen middelen meerquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er op de HDMI is aangesloten.quote:
Vergeet je leuter nietquote:Op donderdag 23 september 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht, zo maar eens naar school
Vrouwen die naar mij kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb geen foto's hierquote:Op donderdag 23 september 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes zeg 11, knap gedaanFoto?
![]()
En goed dat je het patroon wilt houden
ik ga straks prototypes maken, als ik em vergeet maak ik er wel eentje die met magneten vastkliktquote:
* Patje1987 wijst naar Llquote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Wat een vieze mensjes zijn jullie toch ook.
Nee, niet zwaaien met je tokus op de boot, naar toeristen.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga straks prototypes maken, als ik em vergeet maak ik er wel eentje die met magneten vastklikt
Is z'n wijf de hort op?quote:
Zachte haartjesquote:Op donderdag 23 september 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is de ergste. En jij hebt zachte haartjes.
Ik heb even gevoeld weer, en ja nog steeds zachtquote:Op donderdag 23 september 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is de ergste. En jij hebt zachte haartjes.
Heul niet, ik ken de afkortingen niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
Wow, ik ging even koffie zetten, wat is dit?
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
Wow, ik ging even koffie zetten, wat is dit?
Oh, dan ben jij onschuldig.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heul niet, ik ken de afkortingen niet.
Hoi.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Ja hallo jij hier zie ikquote:
Mooi, nu alleen het gebitje nog iets naar beneequote:
Ik zocht op tetten, wat kunnen mij die tanden schelen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi, nu alleen het gebitje nog iets naar benee
Goed opgemerkt ja.quote:
Niks, daar ben je man voorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zocht op tetten, wat kunnen mij die tanden schelen?
Er werden over vuige dingen gesproken dus ik was al op je aan het wachten.quote:
Huppel!quote:
Nee ik heb toen direct al aangegeven dat ik dan mijn verjaardag vier en dus niet kanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huppel!
Zeg, ging jij de 16e nog mee?
Oh, dat dacht ik al ja, maar je stond nog in het "onder voorbehoud" lijstjequote:Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb toen direct al aangegeven dat ik dan mijn verjaardag vier en dus niet kan
Ik zie dat ik er in sta.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik al ja, maar je stond nog in het "onder voorbehoud" lijstje
Ik haal je er af
Oh dat is apartquote:Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik al ja, maar je stond nog in het "onder voorbehoud" lijstje
Ik haal je er af
Mn verjaardagquote:Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er nou belangrijker, je verjaardag of TAL
Ik vier mijn verjaardag niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er nou belangrijker, je verjaardag of TAL
Erik!quote:
Oh jee, ben ik zo voorspelbaar aan het worden? Da's een slecht teken.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er werden over vuige dingen gesproken dus ik was al op je aan het wachten.
Yepquote:
Hey lekker wijfquote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Erik!.
[..]
Oh jee, ben ik zo voorspelbaar aan het worden? Da's een slecht teken.
Heuj, mijn moeder is laatst ook alweer 29 geworden.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn verjaardag![]()
Ik word voor de derde keer 29 dus
Ik ben van plan dit nog heel lang vol te gaan houdenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heuj, mijn moeder is laatst ook alweer 29 geworden..
Tuurlijk welquote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet heul misschien afzeggen. Ik weet niet of het lukt mijn geld nog een maand te bewaren.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet heul misschien afzeggen. Ik weet niet of het lukt mijn geld nog een maand te bewaren.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen ideequote:
Hoezo geld? Je laat je gewoon trakteren lijkt me?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danquote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Maar je moet wel goed weten waar de grens ligt. Op een gegeven moment wordt het zo ongeloofwaardig dat het triest is en mensen medelijden met je gaan krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan dit nog heel lang vol te gaan houden![]()
Moet lukken ik werd 3 weken terug nog 24 geschat dus
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo geld? Je laat je gewoon trakteren lijkt me?
Hebt u nog toevallig wat goud?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme. Ik bewaar dat geld al een maand voor de meet. Maar nu wordt het toch wel heul krap hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danmet 2 tientjes ben je er wel toch
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebt u nog toevallig wat goud?
Dat is niet zo handig natuurlijk... Aangezien we ook ergens gaan eten toch? Met reserveren staat dat wat knullig; "we komen met 8 man of met 25, dat weten we nog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Als jij niet komt kom ik ook niet.
Ik ga niet voor niets voor een kusje en een biertje
Ik weet ook nog niet of ik kom, ligt eraan of ik die dag zin heb.
Zal wel laatste moment worden dus.
Dan ga je dus niet naar Leeuwardenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.
We gingen ook eten toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danmet 2 tientjes ben je er wel toch
Friezen zijn stugge mensen, dus stugge penissen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet naar LeeuwardenWaarom zoek je sowieso een batsert aan de andere kant het land
Zolang ze me nog 24 schatten ben ik nog lang niet bij dat stadiumquote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed weten waar de grens ligt. Op een gegeven moment wordt het zo ongeloofwaardig dat het triest is en mensen medelijden met je gaan krijgen.
Dat stadium is mijn moeder al lang gepasseerd.
Kan hij niet naar jou komen? Kan je bed meteen ontmaagd worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?quote:
60 euro wtf? Echt, investeer eens wat geld in een kortingskaart ofzo, dat scheelt echt ontzettend.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet te duur mag ik hopen.quote:
Tarzan meenemen is nooit verkeerd toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?
Ik mis mijn studenten-OV.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
60 euro wtf? Echt, investeer eens wat geld in een kortingskaart ofzo, dat scheelt echt ontzettend.
Ligt er aan in welk gat ie moet,quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tarzan meenemen is nooit verkeerd toch?
Wat was jij van plan met die Tarzan dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?
Op een Solex rijdenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
We moeten trouwens wel plannen gaan maken wat we nu gaan doen. Want ik dacht eigenlijk alleen drinken.
Ja, dat was niet goedkoop hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
Er is binnenkort een crewmeet, die hadden een tof iets om te eten, wacht even zoeken.
Och, ik heb dit jaar ook voor het eerst sinds lange tijd OV. Maar daarom had ik dus ook zo'n kortingskaart gekocht, want ik reis best wel veel met de trein en die prijzen zijn gewoon absurd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis mijn studenten-OV.Serieus, alleen dat zou al een reden zijn om te studeren. Kut Ov.
Dan ga je studeren. Heb je weer een OV.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis mijn studenten-OV.Serieus, alleen dat zou al een reden zijn om te studeren. Kut Ov.
Oh. 22.50 zie ik nu.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat was niet goedkoop hoor.
Als microfoon gebruiken in een karaoke bar. het is toch een TAL meet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was jij van plan met die Tarzan dan.
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga je studeren. Heb je weer een OV.
Of je gaat werken. Heb je geld.
Of je gaat FOK!ken, dan heb je uhmmm.... een grotere E-clit?
Kleinequote:
En je pakt alles aan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.
Ik dacht dat je al werk had.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.
quote:
I'm in!quote:
Ja true, die moet ik maar eens halen. Komende maanden haal ik dat er sowieso wel uit. Ik dacht altijd dat die veel duurder waren.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Myr, een kortingskaart kost per jaar ¤55,-. En dan bespaar je per reis 40%. Op ¤60,- is dat dus ¤24,- korting. Met twee keer Leeuwarden heb je het geld er al bijna uit.
Succesquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen ik ga even douchen, eten en richting school. Spreek jullie vanavond
Zo'n ding kost zelfs 10 euro goedkoper als je een doorlopend abonnement neemt. (Met als nadeel dat je hem zelf moet opzeggen, en hij anders automatisch verlengd wordt.)quote:Op donderdag 23 september 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Myr, een kortingskaart kost per jaar ¤55,-. En dan bespaar je per reis 40%. Op ¤60,- is dat dus ¤24,- korting. Met twee keer Leeuwarden heb je het geld er al bijna uit.
Ideaal die dingenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja true, die moet ik maar eens halen. Komende maanden haal ik dat er sowieso wel uit. Ik dacht altijd dat die veel duurder waren.
Maar zó handig!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n ding kost zelfs 10 euro goedkoper als je een doorlopend abonnement neemt. (Met als nadeel dat je hem zelf moet opzeggen, en hij anders automatisch verlengd wordt.)
quote:
Ik hoop dat je de gracht in rijdtquote:
Dan kom ik nietquote:Op donderdag 23 september 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je de gracht in rijdt
Waarom niet?quote:
Nee voor Tombo, LL en Miauwquote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet?Bang voor water?
Oh ja, wij hebben afgesproken je in het water te gooien iddquote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee voor Tombo, LL en Miauw
Watervreesquote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, wij hebben afgesproken je in het water te gooien idd
Maar ik kan thuis ook onbeperkt spareribs eten.quote:
Oh dan komen we bij jouquote:Op donderdag 23 september 2010 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik kan thuis ook onbeperkt spareribs eten.
Houw?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik houw heul niet van treinen
Het ging ook meer over de gedeeltes 'meet' en 'water'quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik houw heul niet van treinen
Wie heb Flash in het water gegooit?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging ook meer over de gedeeltes 'meet' en 'water'
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Of je gaat FOK!ken, dan heb je uhmmm.... een grotere E-clit?
Je docent Nederlandsquote:Op donderdag 23 september 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie heb Flash in het water gegooit?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |