Een combo van drie topics op rij gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een combo van drie topics op rij gemaakt.
Ja een fito is eigenlijk overbodig, die maak je altijd. Daarna de seto opgevolgd door de trito. Zo werkt het in forumland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik heb de 5 wel eens gehaald volgens mijquote:Op donderdag 23 september 2010 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een combo van drie topics op rij gemaakt.
nee, zorgwekkendquote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de 5 wel eens gehaald volgens mijwasda? een pento?
Ja, maar actief sinds 2009quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij zit al sinds 2007 op fok?
Bennyquote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
TT aangepast... over 450 moeten grapjes gemaakt worden
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Ohh verdomme ik moest nog wakker worden, ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Jij ookquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zou jullie graag allemaal een voor een willen bedanken voor de steun de afgelopen dagen... maar dat doe ik niet want dan blijf ik bezig
Het heeft me er toch wel voor een (groot) deel doorheen gesleept. En ik denk dat jullie geen flauw idee hebben(of misschien juist wel) wat dit voor mij betekend (heeft)
Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, een voor een,.. geweldig lieve mensen. Dankjulliewel
![]()
Awwquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zou jullie graag allemaal een voor een willen bedanken voor de steun de afgelopen dagen... maar dat doe ik niet want dan blijf ik bezig
Het heeft me er toch wel voor een (groot) deel doorheen gesleept. En ik denk dat jullie geen flauw idee hebben(of misschien juist wel) wat dit voor mij betekend (heeft)
Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, een voor een,.. geweldig lieve mensen. Dankjulliewel
![]()
Bennyquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
![]()
Was echt mooiquote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww![]()
Was het een beetje een 'mooie' dag gister?
Ja uiteraard lastig, maar toch fijn dat het een beetje als 'mooi' ervaren werd. Helpt toch wel een ietsiepietsie beetje lijkt mequote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was echt mooi
Lastig, maar mooi
Zeker wetenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard lastig, maar toch fijn dat het een beetje als 'mooi' ervaren werd. Helpt toch wel een ietsiepietsie beetje lijkt me
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef iBenny het volgende:
![]()
Hoi Mirnetjequote:
Werkt die auto update alleen in topics zelf? Of refreshed hij ook in MyAT zodat je ziet in welke topics gereageerd wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn automatische update doet het niet, nu moet ik weer F5'en
Hij doet de topics zelf, de MyAT, de AT en de nieuwe topics. Maar hij doet het bijvoorbeeld niet als je in bijvoorbeeld /49 zit dat die dan de lijst update.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Werkt die auto update alleen in topics zelf? Of refreshed hij ook in MyAT zodat je ziet in welke topics gereageerd wordt.
Control + Rquote:
quote:1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Keyboard & Mouse" icon
3. Select "Keyboard Shortcuts" tab
4. Hit the little "+" button under the main white area
5. In the little pup-up window select "Google Chrome" as the Application
6. Type in "Reload This Page" in the "Menu Title" field exactly as it appears in the Chrome's View menu (no quotes of course)
7. Click inside the "Keyboard Shortcut" field and hit F5 key (or any desired combination)
8. Restart Chrome to make it work
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bakquote:Op donderdag 23 september 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Control + R
En anders:
1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Keyboard & Mouse" icon
3. Select "Keyboard Shortcuts" tab
4. Hit the little "+" button under the main white area
5. In the little pup-up window select "Google Chrome" as the Application
6. Type in "Reload This Page" in the "Menu Title" field exactly as it appears in the Chrome's View menu (no quotes of course)
7. Click inside the "Keyboard Shortcut" field and hit F5 key (or any desired combination)
8. Restart Chrome to make it work
Ja fuck it, dat onderste is om te zorgen dat je met F5 refreshtquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bak![]()
![]()
![]()
Neem dan geen macquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom maken ze alles zo lastig.
Op mac is het ook gewoon F5 hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd allemaal stukken handiger en sneller dan een F5 key op een Windows bak![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |