Hoezo geld? Je laat je gewoon trakteren lijkt me?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet heul misschien afzeggen. Ik weet niet of het lukt mijn geld nog een maand te bewaren.
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danquote:Op donderdag 23 september 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet heul misschien afzeggen. Ik weet niet of het lukt mijn geld nog een maand te bewaren.
Maar je moet wel goed weten waar de grens ligt. Op een gegeven moment wordt het zo ongeloofwaardig dat het triest is en mensen medelijden met je gaan krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van plan dit nog heel lang vol te gaan houden![]()
Moet lukken ik werd 3 weken terug nog 24 geschat dus
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo geld? Je laat je gewoon trakteren lijkt me?
Hebt u nog toevallig wat goud?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme. Ik bewaar dat geld al een maand voor de meet. Maar nu wordt het toch wel heul krap hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danmet 2 tientjes ben je er wel toch
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebt u nog toevallig wat goud?
Dat is niet zo handig natuurlijk... Aangezien we ook ergens gaan eten toch? Met reserveren staat dat wat knullig; "we komen met 8 man of met 25, dat weten we nog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Als jij niet komt kom ik ook niet.
Ik ga niet voor niets voor een kusje en een biertje
Ik weet ook nog niet of ik kom, ligt eraan of ik die dag zin heb.
Zal wel laatste moment worden dus.
Dan ga je dus niet naar Leeuwardenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.
We gingen ook eten toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor geld nodig voor een FOK! meet danmet 2 tientjes ben je er wel toch
Friezen zijn stugge mensen, dus stugge penissen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet naar LeeuwardenWaarom zoek je sowieso een batsert aan de andere kant het land
Zolang ze me nog 24 schatten ben ik nog lang niet bij dat stadiumquote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed weten waar de grens ligt. Op een gegeven moment wordt het zo ongeloofwaardig dat het triest is en mensen medelijden met je gaan krijgen.
Dat stadium is mijn moeder al lang gepasseerd.
Kan hij niet naar jou komen? Kan je bed meteen ontmaagd worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 70 euro, naar Utrecht reizen is 20 euro, naar Leeuwarden 60. Ik kan niet heel goed rekenen, maar ik weet wel dat dat niet lukt.
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?quote:
60 euro wtf? Echt, investeer eens wat geld in een kortingskaart ofzo, dat scheelt echt ontzettend.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet te duur mag ik hopen.quote:
Tarzan meenemen is nooit verkeerd toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?
Ik mis mijn studenten-OV.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
60 euro wtf? Echt, investeer eens wat geld in een kortingskaart ofzo, dat scheelt echt ontzettend.
Ligt er aan in welk gat ie moet,quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tarzan meenemen is nooit verkeerd toch?
Wat was jij van plan met die Tarzan dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen wat er gedaan gaat worden en of ik mijn tarzan mee moet nemen?
Op een Solex rijdenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
We moeten trouwens wel plannen gaan maken wat we nu gaan doen. Want ik dacht eigenlijk alleen drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |