Ja maar die moet je eerst volgens Tombo's manual 'activeren' ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op mac is het ook gewoon F5 hoor
Wat fijn Benny, daar had ik zo op gehooptquote:Op donderdag 23 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was echt mooi
Lastig, maar mooi
Iewwquote:
mac is minimalistisch design, daarom hebben functietoetsen geen functie, less is more en zoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die moet je eerst volgens Tombo's manual 'activeren' ofzo
Hmm daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze allemaal een functiequote:Op donderdag 23 september 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mac is minimalistisch design, daarom hebben functietoetsen geen functie, less is more en zo
Kuikentjequote:
Ja eh... Gewoon googlen op F5 en refresh en mac en dan kom je op die manualquote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnenquote:
* bonbon weer weglegt *quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnen
jat bonbonquote:
Dit natuurlijk als dame in kwestie een PINO isquote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ODOL moet toch in die WOKNOK. Maar dat hoeft idd niet alleen maar in de spoon positie te kunnen
Ik ga er vanuit dat Benny ze daar wel op selecteert jaquote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit natuurlijk als dame in kwestie een PINO is
Ik ken alleen Sien nog. En Gerda havertong.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
Dat kan alleen als ze wel een nachtkastje heeft, anders is het vol.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1. Launch "System Preferences"quote:Op donderdag 23 september 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze allemaal een functie
Maar het beste OS qua gebruik van de functietoetsen is AS/400, hands down.
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogtequote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Object
Waarom weet ik dit![]()
te veel stappen, zeker een unix bak?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1. Launch "System Preferences"
2. Click the "Interpretation" icon
3. Select "Internet Forums" tab
4. Hit the little "+" button under the main white area
5. In the little pup-up window select "DeZwabber" as theMenu Title Application
6. Type in "If PostID = "DeZwabber" Then Seriousness = FALSE" in the "Function" field.
7. Go back to FOK! and hit F5 key
8. Reread DeZwabbers post to make it work
IPHquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogte
Ik heb die afkortingen van oh oh chersoquote:Op donderdag 23 september 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker net zoiets als die afkorting voor ideale pijphoogte
Omdat jij het uitgevonden hebt?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Potentieel Interessant Neuk Object
Waarom weet ik dit![]()
Wat is OOC?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die afkortingen van oh oh cherso
Neequote:Op donderdag 23 september 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat jij het uitgevonden hebt?
Valt me tegen van je.quote:
Jij als Pingu bent de rest van het dierenbos vergeten?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken alleen Sien nog. En Gerda havertong.
Een blik Hagenezen opengetrokken en die los gelaten op 'sergoonisos'quote:
UNIX based OS rulesquote:Op donderdag 23 september 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
te veel stappen, zeker een unix bak?
Ik draag altijd Versaasjequote:Op donderdag 23 september 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een blik Hagenezen opengetrokken en die los gelaten op 'sergoonisos'
ja, want dat is Industrieel Product Ontwerpenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had net m'n post weggehaald om te vragen of het uit Cherso kwam, maar dacht dat het net als IPO () al een bekende was
Serieus niet?quote:
Ik kende ze ook al vóór Oh Oh Cherso jaquote:
quote:
Dolse en kebanaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |