Ja, dat was niet goedkoop hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
Er is binnenkort een crewmeet, die hadden een tof iets om te eten, wacht even zoeken.
Och, ik heb dit jaar ook voor het eerst sinds lange tijd OV. Maar daarom had ik dus ook zo'n kortingskaart gekocht, want ik reis best wel veel met de trein en die prijzen zijn gewoon absurd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis mijn studenten-OV.Serieus, alleen dat zou al een reden zijn om te studeren. Kut Ov.
Dan ga je studeren. Heb je weer een OV.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis mijn studenten-OV.Serieus, alleen dat zou al een reden zijn om te studeren. Kut Ov.
Oh. 22.50 zie ik nu.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat was niet goedkoop hoor.
Als microfoon gebruiken in een karaoke bar. het is toch een TAL meet.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was jij van plan met die Tarzan dan.
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ga je studeren. Heb je weer een OV.
Of je gaat werken. Heb je geld.
Of je gaat FOK!ken, dan heb je uhmmm.... een grotere E-clit?
Kleinequote:
En je pakt alles aan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.
Ik dacht dat je al werk had.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nu niet studeren en ik zoek werk.
quote:
I'm in!quote:
Ja true, die moet ik maar eens halen. Komende maanden haal ik dat er sowieso wel uit. Ik dacht altijd dat die veel duurder waren.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Myr, een kortingskaart kost per jaar ¤55,-. En dan bespaar je per reis 40%. Op ¤60,- is dat dus ¤24,- korting. Met twee keer Leeuwarden heb je het geld er al bijna uit.
Succesquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen ik ga even douchen, eten en richting school. Spreek jullie vanavond
Zo'n ding kost zelfs 10 euro goedkoper als je een doorlopend abonnement neemt. (Met als nadeel dat je hem zelf moet opzeggen, en hij anders automatisch verlengd wordt.)quote:Op donderdag 23 september 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare Myr, een kortingskaart kost per jaar ¤55,-. En dan bespaar je per reis 40%. Op ¤60,- is dat dus ¤24,- korting. Met twee keer Leeuwarden heb je het geld er al bijna uit.
Ideaal die dingenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja true, die moet ik maar eens halen. Komende maanden haal ik dat er sowieso wel uit. Ik dacht altijd dat die veel duurder waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |