Het is al verkeerd dat het tot zover heeft moeten komen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Tjah, dat krijg je als je zo ver doorhamert op Every Soldier A Rifleman. Op zich niets mis mee
En dan...........................vuurwerk!!!!!quote:
Die rode hoerenbus van mij is toch wel goed behandeld???quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:19 schreef Remco026 het volgende:
Ook hier was ik niet bij vanwege mijn knie en omdat ik bijrijder was in de colonne richting Vlissingen om voertuigen op de boot naar Kreta te zetten.
Eerst zien hoe ze ontvangen worden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef Vronsky het volgende:
Ik vind het niet kunnen.. haalt een beetje de charme van het Korps Mariniers onderuit.
Zelfde dat je nu vrolijk als Korporaal zou kunnen starten, is op zich niet erg.. maar klinkt zo raar.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan...........................vuurwerk!!!!!
Hou zielsveel van je, dat weet je
skuumkoppequote:
ik ken Goudkoppe nog nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de Goudkoppe, maar je zat zeker in de Raaf?
hoe mag nie meer tijdens de AMO? Wij gaan dr vanuit dat we er een deze weken gewoon eentje krijgen. Schijnt alleen wel dat we dan op zaterdag wel alsnog naar huus mogen.quote:
Zaterdags naar huus?! Stelletje mietjes! Ik zeg vief weken door tot we niet meer overeind kunne kommequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hoe mag nie meer tijdens de AMO? Wij gaan dr vanuit dat we er een deze weken gewoon eentje krijgen. Schijnt alleen wel dat we dan op zaterdag wel alsnog naar huus mogen.
Wat een slappe zooi!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hoe mag nie meer tijdens de AMO? Wij gaan dr vanuit dat we er een deze weken gewoon eentje krijgen. Schijnt alleen wel dat we dan op zaterdag wel alsnog naar huus mogen.
wat is er mis met every soldier a rifleman?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is al verkeerd dat het tot zover heeft moeten komen..
Volgens mij volg jij het gesprek niet helemaal...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat is er mis met every soldier a rifleman?
vind dat juist heel erg goed.
zie het al voor me dat er op een gegeven moment een groepje stekkerdozen een lekke band krijgt in een patrouille, en vervolgens in een hinderlaag zitten...
Weten ze in ieder geval nog waar de trekker zit...
We zitten te zeiken op het feit dat niet elke Marinier meer algemeen is opgeleid binnekort, dat hoort niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat is er mis met every soldier a rifleman?
vind dat juist heel erg goed.
zie het al voor me dat er op een gegeven moment een groepje stekkerdozen een lekke band krijgt in een patrouille, en vervolgens in een hinderlaag zitten...
Weten ze in ieder geval nog waar de trekker zit...
zou het zelf idd ook beetje slap vinden als het dan dat ene nachtje is wat je onverwachts binnen blijft. Zal wel weer iets met arbo te maken hebben ofsoquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat een slappe zooi!
op de KMS wel, nu in de IVO is dit ingevoerd
F16's die loopings maken, yeah rightquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef m.k het volgende:
[..]
ja er waren in den helder ook twee groepen die werden bevorderd ofzo. maar op Texel vlogen er de hele week f16's op 100m loopings te maken en dergelijke. (ik zelf heb dit helaas niet gezien)
ik hoor dit van mijn moeder en broer, dit zijn twee mensen die dingen niet overdrijven. ik geloof ze dus ook wel als ze zeggen dat er loopings gemaakt werden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:20 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
F16's die loopings maken, yeah rightZullen wel gewoon andere, normale bewegingen zijn, maar loopings natuurlijk niet, het is geen circus, en het kan heel goed in het kader van FWIT zijn, fighter weapon instruction training geloof ik. En was het niet toevallig bij de shooting range op Vlieland waar het gebeurde, ipv Texel? Dit soort 'horen van' verhaaltjes worden natuurlijk altijd schromelijk overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |