Moet wel eerlijk zeggen dat het raam dicht zat en ik nogal hard MGMT had aanstaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat meen je niet!![]()
Was echt niet normaal... moet zeggen dat ik maar 1 goeie donder heb gehoord, maar flitsen.. tjee. Was best heftig.
edit:
http://www.buienradar.nl/
Kijk maar.. weet niet in welke kelder jij hebt gezeten![]()
Snel hè?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:05 schreef Lotusss het volgende:
Jemig al een nieuw topic... ik moet echt vaker kijken hier!
Anyway, nu slapen. Welterusten allemaal!
Uiteraard heb je ze daarna in een donkere hoek van je uni in elkaar geslagen met een metalen honkbalknuppel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef EllaN het volgende:
Nou, het is een groepspresentatie en ik had wat groepsleden die hun afspraken niet nakwamen, waardoor het een stresswerk werd. Ik heb op zich geen probleem met presenteren, maar wel met presenteren van iets waar ik niet helemaal zeker van ben of achter sta.
Ben benieuwd of het nog wat gaat worden.
Inderdaad snelquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Snel hè?
En jij weet wel wat ik dan met "snel" bedoel![]()
Ik ben vaker wel dan niet afgekapt omdat ik oeverloos door bleef ouwehoeren..quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Presentaties geven is leuk! Als je voldoende tijd hebt gehad om het allemaal voor te bereiden
Ik moet altijd opletten dat ik niet te lang doorga
good news!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef Iska het volgende:
Fysio had eindelijk goed nieuws.. Kopje van ellepijp is nog wel instabiel maar kans dat met veel fitnessen ik zonder operatie verder kan
klink lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Iska het volgende:
Ellepijp gebroken en is vervolgens niet goed gezet in ziekenhuis. Zit nu een lichte hoek in het bot vlak bij het kopje van mijn ellepijp bij het ellebooggewricht
Waarom een metalen honkbalknuppel pakken als je 2 vuisten hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Uiteraard heb je ze daarna in een donkere hoek van je uni in elkaar geslagen met een metalen honkbalknuppel?
Maar veel succes!
Omdat *PONK* leuker klinkt dan * DONK*quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom een metalen honkbalknuppel pakken als je 2 vuisten hebt?
Haha, maar het ging goed
.
Ligt eraan waar ik dat gezien moet hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Remco026 het volgende:
Rave, toevallig afgelopen dinsdag een stel landmachters bij jullie op het sportterrein gezien?
In Doorn, dinsdagmiddag eerst wat dingen gedaan op jullie sportveld en Hindernisbaan en later op jullie touwhindernisbaan en wat MZV lesjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik dat gezien moet hebben?
Eindoefening van mariniers als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef m.k het volgende:
iemand enig idee wat voorn oefeningen er gaande zijn van de luchtmacht/marine op Texel ?
en heeft Nederland al een JSF om te proberen? mijn broer had het idee dat ie er een had zien vliegen
?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eindoefening van mariniers als ik het goed heb.
Ik ben tijdelijk niet in Doorn, maar hoezo dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:08 schreef Remco026 het volgende:
[..]
In Doorn, dinsdagmiddag eerst wat dingen gedaan op jullie sportveld en Hindernisbaan en later op jullie touwhindernisbaan en wat MZV lesjes.
Haha ok. Mijn peloton kreeg daar even een sportlesje van twee van jullie sportinstructeurs, terwijl we eigenlijk naar de Leusderheide gingen voor een dagje ALT (lichte infanteriezaken) Een MT was het niet te noemen want ze vonden het allemaal niet zwaar en er werd niemand afgeblaft. Ik kon zelf niet meedoen vanwege mijn knieblessure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk niet in Doorn, maar hoezo dan?
Was toch geen p-info he?
Eindtraining zegt vrij weinig..quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft eindtraining
Laten wij deze "Edwin Martens" opzoeken en dwingen tot naam verandering.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Enneh, er loopt een alter-ego rond van mij op fok! volgens mij...
Raven_NL
ALT zijn onze ALTernative taken als infanterieondersteuningquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
ALT en MT zeggen mij weinig..
Maar het is iig goed om lekker door de mengel gehaald te worden!
MT's mogen niet meer in de AMOquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Vronsky het volgende:
hahah, MT's kijk ik ook erg naar uit na de AMO.
Lekker vrolijk paar uur op het koude beton liggen met harde muziek of een diesel aggregaat aan op de achtergrond.
What's not to love?
kijk, hier hebben wel al wat meer aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij ging z'n baret halen en moest naar Texel
Nja, hebben ze de opleiding niet volledig overhoop gegooid?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
kijk, hier hebben wel al wat meer aan.
Nouja, dat kan, ik heb niet meer zoveel met de opleidingsblokken te maken...
Al ging je tot op voor kort niet naar Texel voor je eindoefening, maar voor je amphibisch gedeelte.
Dat kan het ook nog wel is zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
kijk, hier hebben wel al wat meer aan.
Nouja, dat kan, ik heb niet meer zoveel met de opleidingsblokken te maken...
Al ging je tot op voor kort niet naar Texel voor je eindoefening, maar voor je amphibisch gedeelte.
Nee amphibische module is verplaatst naar voren zodat ook de 'tweedehands mariniers' zich in ieder geval als marinier kan kwalificieren...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, hebben ze de opleiding niet volledig overhoop gegooid?
Zoiets verstond ik tenminste.
(EVO is afgesplitst van een basis opleiding dacht ik? Misschien dat het amfibisch deel daar nu in de finex zit? :p)
ja er waren in den helder ook twee groepen die werden bevorderd ofzo. maar op Texel vlogen er de hele week f16's op 100m loopings te maken en dergelijke. (ik zelf heb dit helaas niet gezien)quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eindoefening van mariniers als ik het goed heb.
Naa van die F16 enzo weet ik niets vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef m.k het volgende:
[..]
ja er waren in den helder ook twee groepen die werden bevorderd ofzo. maar op Texel vlogen er de hele week f16's op 100m loopings te maken en dergelijke. (ik zelf heb dit helaas niet gezien)
Tjah, dat krijg je als je zo ver doorhamert op Every Soldier A Rifleman. Op zich niets mis meequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee amphibische module is verplaatst naar voren zodat ook de 'tweedehands mariniers' zich in ieder geval als marinier kan kwalificieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |