SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:03 schreef Guard het volgende:
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics van je kies!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb die kies trouwens mee naar huis gekregen, hij is echt heel veel groter dan mijn oude melktandjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zover krijg ik m'n mond niet open....quote:
Kijk maar of je Nint vanavond zo gek kunt krijgen.
[ Bericht 20% gewijzigd door _Ophelia_ op 22-09-2010 12:38:14 ]
Nee, maar ik zag dat ik nog zo in de op stond hahaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Guard het volgende:
en dan kom je er nu pas achter dat je al 23 bent?
Of is het misschien een OP-hint?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Guard het volgende:
en dan kom je er nu pas achter dat je al 23 bent?
Krijgen we die discussie weerquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Ik zat inderdaad vanmiddag de OP erin te plakken en die is toch best wel achterhaald, ook qua users lijkt me... misschien een keer aanpassen?
Discussie? Heb ik nou alweer gezorgd voor rellen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie weer
Nee schatquote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Discussie? Heb ik nou alweer gezorgd voor rellen?
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee schat![]()
We hebben het eerder geprobeerd, is best lastig te bepalen wie er in de OP blijven en wie je eruit gooit....
Is het ingedeeld op zuipkwaliteiten?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef aardappel het volgende:
Gewoon lekker laten staan imo. De ranking klopt ook nog steeds
denk het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het ingedeeld op zuipkwaliteiten?
Oi!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een foto van mijn getrokken kies en het een en ander over eten en zuipen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ben er weer! Na een lekkere vakantie weer helaas aan het werk... Nog iets gemist?
Ah, gemiddeld topic dus...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een foto van mijn getrokken kies en het een en ander over eten en zuipen.
Ik heb kaakkramp (en last van zelfmedelijden)
Waar was je gister? Ik stond in een compleet verlaten Boekanier met het barpersoneel spelletjes te doen, had jou ook wel verwachtquote:
Sta je al vermeld op de inboeldelverzekering van de Boekanier?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef PierreTT het volgende:
Waar was je gister? Ik stond in een compleet verlaten Boekanier met het barpersoneel spelletjes te doen, had jou ook wel verwacht
nah gebruikelijke geouwehoer.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ben er weer! Na een lekkere vakantie weer helaas aan het werk... Nog iets gemist?
Ik weet het niet, vraag het SpeCulaes eensquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Sta je al vermeld op de inboeldelverzekering van de Boekanier?
Zo ja, dan wil ik wel eens weten voor welk bedragquote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet het niet, vraag het SpeCulaes eens
Ja was heerlijk 2 weken in Kroatiė. Lekker weer gehad enzo!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef Guard het volgende:
[..]
nah gebruikelijke geouwehoer.
Lekker vakantie, ik ga over een dikke week
Waarschijnlijk vrij veel, ik ben best essentieel voor de sfeer en de omzet van die tentquote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo ja, dan wil ik wel eens weten voor welk bedrag
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ja was heerlijk 2 weken in Kroatiė. Lekker weer gehad enzo!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef PierreTT het volgende:
Waarschijnlijk vrij veel, ik ben best essentieel voor de sfeer en de omzet van die tent
ik zou wel komen, maar ik was echt doodmoequote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar was je gister? Ik stond in een compleet verlaten Boekanier met het barpersoneel spelletjes te doen, had jou ook wel verwacht
Kan ook wel eens gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ik zou wel komen, maar ik was echt doodmoe
precies, biertje sla ik niet vaak af !quote:
Dat zie je toch zo, ik sta niet bovenaanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik maar keihard lachen toen vriendje zei dat ie zojuist in de sloot bij ons voor had overgegeven.. twee dagen later lag ik te kotsen en wist ik op een gegeven moment niet meer of het van voor of achter kwam. Twee dagen lang
. Sucks.
Maar nu ben ik weer zo goed als beter. Ik ben wel in Tilburg geweest toen ik ziek was, dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd. Het heerst hier in Nijmegen iig heel erg
.
Schuif het maar af op griep.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef hetzusjevan het volgende:
En ik maar keihard lachen toen vriendje zei dat ie zojuist in de sloot bij ons voor had overgegeven.. twee dagen later lag ik te kotsen en wist ik op een gegeven moment niet meer of het van voor of achter kwam. Twee dagen lang
. Sucks.
Maar nu ben ik weer zo goed als beter. Ik ben wel in Tilburg geweest toen ik ziek was, dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd. Het heerst hier in Nijmegen iig heel erg
.
Stug doordrinken! Dan merk je ook gelijk niets meer van die griep.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Schuif het maar af op griep.
Minder drinken!
Een kater?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Lach maar, ik hoop dat jullie het allemaal krijgen! Dan lach je niet meer!.
Tilburg ...quote:
Jah dacht alquote:Op donderdag 23 september 2010 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inmiddels was ik er ook achter inderdaad...
Nee, wel met dichte luxaflex en koptelefoon op...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah dacht al
zit ze in een raamloze kamer
aah okquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, wel met dichte luxaflex en koptelefoon op...
Die wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik ben al helemaal in de stemming!
quote:Perron Tilburg ontruimd wegens verdachte koffer
Uitgegeven: 24 september 2010 11:57
Laatst gewijzigd: 24 september 2010 11:57
TILBURG - Een deel van het centraal station in Tilburg is vrijdagochtend rond 11.30 uur ontruimd vanwege de vondst van een verdacht koffertje.
Dat heeft een woordvoerder van de Korps landelijke politiediensten vrijdag laten weten.
Perron 1 is ontruimd. Het treinverkeer wordt over de andere sporen geleid en ondervindt nauwelijks hinder. De politie onderzoekt het verdachte koffertje dat door ooggetuigen al om 10.45 uur is gezien en vastgelegd.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Parafernalia het volgende:
Ja ik liep er net tussen, kwam van West. Zal wel niet zo erg zijn, want de treinen komen gewoon aan
Stond daar zo'n man met een metaaldetector die ook niet goed wist wat ie doen moest
Neuh, ik vind het gewoon niet klinken, van alle grote steden in Nl heeft Tilburg toch wel de minste status zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mij ook niet, maar goed zou het daarom niet gebeuren?
Ja en dan? Als ze de boel willen opblazen dan doen ze het wel. Het heeft echt geen zin om het leven elke keer plat te leggen. Ga er maar niet vanuit dat je een bom vindt die niet is afgegaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mij ook niet, maar goed zou het daarom niet gebeuren? Je weet het niet... Er hoeft maar een idioot te zijn, ideologisch of gewoon gestoord....
Ja het zijn per definitie achtergelaten voorwerpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ja verschillende van deze zijn achtergelaten voorwerpen geweest... Gelukkig nog niet op publieke plaatsen als stations etc... Maar goed we hebben Madrid, London, Tokyo als voorbeelden natuurlijk...
Haha, jaja en dan moet je je even voorstellen dat er dus wel eentje afgaat en dat er dan gezegd wordt ja goed het is meestal niets, dus we hebben nu ook niets gedaan...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en dan? Als ze de boel willen opblazen dan doen ze het wel. Het heeft echt geen zin om het leven elke keer plat te leggen. Ga er maar niet vanuit dat je een bom vindt die niet is afgegaan.
Als in dus koffers, tassen, kranten etc. Kijk ook even naar alle aanslagen die gebeurd zijn in het VK met de IRA destijds, waarom denk je dat heel het VK volhangt met camera's en je in London in The City zelfs compleet bomvrije vuilnisbakken hebt... Niets voor niets helaas, dat wij het na die jaren op de RaRa na hier redelijk rustig hebben gehad zegt helaas niet meer zoveel...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja het zijn per definitie achtergelaten voorwerpen natuurlijk.
Ik zat in Bredaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Blij dat ik niet in Tilburg stond iig vandaag.
Ja maar het probleem is niet die koffer die is achter gelaten midden op het perron. Een echte terrorist verzint wel wat beters.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha, jaja en dan moet je je even voorstellen dat er dus wel eentje afgaat en dat er dan gezegd wordt ja goed het is meestal niets, dus we hebben nu ook niets gedaan...
Ik vind dat ze soms ook te voorzichtig zijn, maar helaas is het alternatief om het niet te doen ook niet echt aanlokkelijk...
En dan gaan huilen als er wel een bom in een zo'n koffer zit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Parafernalia het volgende:
Andere tijd, andere plaats. Er is hier geen concrete terreurdreiging. Zelfs met een idioot als Wilders niet.
Ik pleit eigenlijk voor een landelijke vergeet-je-koffer-dag. Utrecht, Rotterdam, Den Bosch ofzo...dan ligt heel het treinverkeer plat. Ik denk dat we er dan wel even van genezen zijn.
Die zit er dus niet in!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dan gaan huilen als er wel een bom in een zo'n koffer zit?
Of net als de ETA er (zo af en toe) voor zorgt dat er alleen materiėle schade is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Die zit er dus niet in!
Wat ik al zei; een beetje terrorist zorgt wel dat dat ding af gaat. Of hij verstopt 'm.
Die melden het vrijwel altijd telefonisch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Of net als de ETA er (zo af en toe) voor zorgt dat er alleen materiėle schade is?
Kortom het station opblazen nadat het geėvacueerd is.
Ik zat in de auto op weg naar Breda, ongeveer net zo erg..quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
En sowieso, een bomaanslag in Tilburg, kom op. Best een leuk stadje af en toe, maar serieus...hier wil geen terrorist dood gevonden worden
Ben het met je eens dat we overdreven reageren, maar goed de tijd is helaas wel veranderd. 10 jaar geleden liep de politie niet standaard met steekwerende vesten rond, nu wel. Het is gewoon niet meer dezelfde tijd. Gelukkig hebben we hier geen IRA of ETA, maar ze zijn wel allemaal hier actief geweest. Denk dat er alleen geen weg terug meer is. Wordt er niet gereageerd en het gaat wel fout dan gaat het pas echt los. Dat kunnen we ons ook echt niet veroorloven!quote:• 12 mei 1983: bomaanslag op het kantoor van de PSP in Tilburg. Later wordt hiervoor Martijn Freling (CP'86) opgepakt, maar deze wordt vrijgesproken.
Eeh, nee. Ik was met de trein...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik zat in de auto op weg naar Breda, ongeveer net zo erg..
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Parafernalia het volgende:
En sowieso, een bomaanslag in Tilburg, kom op. Best een leuk stadje af en toe, maar serieus...hier wil geen terrorist dood gevonden worden
Hahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Klant A tegen Klant B: "mevrouw, is die c1000 tas die daar nog staat van u?"
Klant B: "Nee, die is niet van mij".
Ik dacht gelijk: BOM! BOM! BOOOOOOOM!!! bwehe.
Ik niet, ik zit hier elke zondag gezellig...quote:Op zondag 26 september 2010 09:44 schreef Stuurloos het volgende:
Tuurlijk.. ben weer de sjaak, maar volgende week lekker t hele weekend vrij
Opheliaquote:Op zondag 26 september 2010 09:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
De zondagsdrukte is weer begonnen zie ik
Juistem! Ik heb het alleen druk tussen 11 en 12, dus ik kan me nog een half uur mentaal voorbereiden. Iedereen zit hier nu te ontbijten en ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk..quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit hier elke zondag gezellig...
Maar goed, keerzijde is dat ik tot 3 uur heb om het hele topic vol te spammen![]()
Zit er vanaf half 8 ook, maar ik ben ^&%@#%*( mijn bammetjes vergetenquote:Op zondag 26 september 2010 10:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Juistem! Ik heb het alleen druk tussen 11 en 12, dus ik kan me nog een half uur mentaal voorbereiden. Iedereen zit hier nu te ontbijten en ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk..
Aah, is er niet een lief iemand in de buurt die je van een boterhammetje kan voorzien?quote:Op zondag 26 september 2010 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit er vanaf half 8 ook, maar ik ben ^&%@#%*( mijn bammetjes vergetenDat wordt honger lijden tot 3 uur
Dat is wel relaxquote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nergens last van, geen pijnstiller hoeven aanraken
Nee, op zondag slaapt iedereen die ik ken minstens tot 1 uur 's middagsquote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aah, is er niet een lief iemand in de buurt die je van een boterhammetje kan voorzien?
Ontbijtkok elke dag aanwezig hier, dus ik krijg straks een paar broodjes kroket of een uitsmijterquote:Op zondag 26 september 2010 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit er vanaf half 8 ook, maar ik ben ^&%@#%*( mijn bammetjes vergetenDat wordt honger lijden tot 3 uur
Hier zijn ze ook wel aanwezig om eten te maken, maar geen broodjes oid voor mijquote:Op zondag 26 september 2010 10:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ontbijtkok elke dag aanwezig hier, dus ik krijg straks een paar broodjes kroket of een uitsmijter
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook wel aanwezig om eten te maken, maar geen broodjes oid voor mijEn om nou weer helemaal een lunch te bestellen en af te laten leveren is ook weer zoiets...
Ja maar om meteen weer minimaal 8 euro (anders bezorgen ze niet) te betalen voor een lunch is ook weer zoietsquote:
Laat je huisgenoten/vriendin/ouders wat bezorgenquote:Op zondag 26 september 2010 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja maar om meteen weer minimaal 8 euro (anders bezorgen ze niet) te betalen voor een lunch is ook weer zoietsDus, wie komt deze hongerige jongen helpen?
Huisgenoten zijn niet thuis, vriendin woont niet in Tilburg en mijn ouders zijn op vakantiequote:Op zondag 26 september 2010 11:10 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Laat je huisgenoten/vriendin/ouders wat bezorgen
Waar zit je nu precies?quote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huisgenoten zijn niet thuis, vriendin woont niet in Tilburg en mijn ouders zijn op vakantie![]()
Nou, de interesse om mij even te helpen is inderdaad wel overweldigend heArme ik
Zielepiet, tis dat ik aan t werk ben, anders was ik wel ff langs de AH to go gereden voor jequote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huisgenoten zijn niet thuis, vriendin woont niet in Tilburg en mijn ouders zijn op vakantie![]()
Nou, de interesse om mij even te helpen is inderdaad wel overweldigend heArme ik
quote:Op zondag 26 september 2010 11:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zielepiet, tis dat ik aan t werk ben, anders was ik wel ff langs de AH to go gereden voor je
Als het op loopafstand was geweest had ik je kunnen reddenquote:Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het Laar, eenzaam en zielig alleen, tussen de bejaarden
Geen fiets ter beschikking?quote:Op zondag 26 september 2010 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het op loopafstand was geweest had ik je kunnen redden
Ookquote:Op zondag 26 september 2010 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als het op loopafstand was geweest had ik je kunnen redden
Too badquote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne is lek en die van Nint is in gebruik.
Dat gaat ook niet werken... en ik zat net even te kijken bij thuisbezorgd en just-eat, maar alles gaat pas vanaf 3 uur open ofzo en dan ben ik dus al klaar met werken gvd...quote:Op zondag 26 september 2010 12:00 schreef Guard het volgende:
Tis koopzondag, stuur zo'n bejaarde naar de AH XL
Ik wel, meerdere ervaringen zelfs. En die waren het grootste deel van de tijd niet al te positiefquote:Op zondag 26 september 2010 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ok, ik heb geen ervaring met hun voedsel
Meldtquote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, op zondag slaapt iedereen die ik ken minstens tot 1 uur 's middags
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan jij wat te eten brengen? Jij woont hier vlakbij
Moet je geen F1 kijken? Of was jij niet diegene die dat ook keek in dit topic? Ik heb zo'n slecht geheugen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan jij wat te eten brengen? Jij woont hier vlakbij
Ik kijk wel F1, maar hier op mijn werk is dat een beetje lastig... liveverslagen helpen ook welquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Moet je geen F1 kijken? Of was jij niet diegene die dat ook keek in dit topic? Ik heb zo'n slecht geheugen.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 26 september 2010 13:23 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik moet zelf nog ontbijten, douchen, omkleden, eten klaarmaken en dan nog brengen! Voordat ik aan stap 2 ga beginnen is het al 4 uur man.
Hmm het klinkt niet ernstig, maar ja daarmee is niet gezegd dat ie het morgen alweer doet...quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Achtbaan Efteling gesloten na lekkage
Wij waren van plan om morgen naar de Efteling te gaan
En hij is zoooo leukquote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook dat we niet gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En hij is zoooo leuk
Ik zou morgen niet gaan
Heel slimquote:Op maandag 27 september 2010 00:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat we niet gaan.
WTF dude!!quote:Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
auw,
gratis drank in de kroeg .... niet goed
en WAAROM BEN IK DAAR NIET BIJ!quote:Op maandag 27 september 2010 01:36 schreef aardappel het volgende:
lees ik nu gratis drank?! WIE WAT WAAR HOE?!
De actie duurde van ongeveer 17:00 tot 21:30.quote:Op maandag 27 september 2010 00:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
WTF dude!!Gratis drank en je bent om 22:29u alweer aan het posten?
En niet aankomen met het gel*lsmoesje van: "ik moet morgen weer vroeg op.." Dude!! Gratis drank in de kroeg.. Gratis..
Gesloten achtbaan Efteling weer openquote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jah ik wist het te laat ... Sorry meneer aardappelquote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef aardappel het volgende:
Volgende keer ff van te voren melden he
Woeiquote:
Mag ik hier ook komen als ik niet in Tilburg woon maar wel elke dag zo'n 4-6 uur in Tilburg doorbrengquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Mag ik hier ook komen als ik niet in Tilburg woon maar wel elke dag zo'n 4-6 uur in Tilburg doorbreng![]()
Na kerst pas op kamers denk ik
Ja, dat mag!quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Mag ik hier ook komen als ik niet in Tilburg woon maar wel elke dag zo'n 4-6 uur in Tilburg doorbreng![]()
Hahaquote:Op maandag 27 september 2010 12:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gesloten achtbaan Efteling weer open
En nu doet ie het toch weer.
Ik moet elke dag 4 uur lang in de trein zittenquote:
Ik kan niet wachten totdat ik op kamers gaquote:Op maandag 27 september 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat mag!
Want ik mag dat ook
Nee, ga dan maar weer ergens anders heenquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Nee, dat denk je alleen maarquote:Op maandag 27 september 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat mag!
Want ik mag dat ook
Jij bent alleen maar ons prachtige Tilburg topic aan het verneuken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:38 schreef PierreTT het volgende:[ afbeelding ]
Jij bent alleen maar ons prachtige Tilburg topic aan het verneuken!Zal ik daar dan maar mee gaan stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
al een buurt op het oog ?quote:Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 4 uur lang in de trein zitten
[..]
Ik kan niet wachten totdat ik op kamers ga![]()
ach een beetje regen ... juist goed om nu naar de efteling te gaan. lekker rustigquote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meh, het is toch geen lekker weer om de hele dag buiten te zijn.
Elke doordeweekse dag buiten de vakanties is nu rustig genoeg. Wanneer is het eigenlijk herfstvakantie?quote:Op maandag 27 september 2010 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach een beetje regen ... juist goed om nu naar de efteling te gaan. lekker rustig
Er zijn er dit jaar tweequote:Op maandag 27 september 2010 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Elke doordeweekse dag buiten de vakanties is nu rustig genoeg. Wanneer is het eigenlijk herfstvakantie?
Voor het zuiden geldt normaal één week, maar dit jaar stond het verkeerd op de site van Ministerie van Onderwijs, dus in Brabant (en per stad) kan er al verschil zijn wanneer de herfstvakantie is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Herfstvakantie wordt inderdaad ook gespreid, 2e helft van oktober dus, daar kunnen we wel omheen plannen.
Blijkbaar wel, want anders was je al gelijk aan het begin van het jaar op kamers gegaan..quote:Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ik op kamers ga![]()
En dan vind je de studie opeens niet leukquote:Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want anders was je al gelijk aan het begin van het jaar op kamers gegaan..
Zou je daarom orientatiedagen hebben? Of gewoon uberhaupt een idee van je studie?quote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
En dan vind je de studie opeens niet leuk
fail
Dat hebben de meeste studenten ook niet hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zou je daarom orientatiedagen hebben? Of gewoon uberhaupt een idee van je studie?
'Je studie niet leuk vinden' is zo'n gigantische bullshit opmerking, dat betekent namelijk dat je vooraf geen idee hebt gehad wat je ging studeren.
En dat vind ik dus onbegrijpelijkquote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste studenten ook niet hoor. Ik heb ook op het laatst pas besloten om PSY te gaan doen 'omdat het me wel leuk leek'. Achteraf blijkt het veeel meer in te houden dan ik dacht en toevallig lag het me goed en vond ik het ook echt leuk. Niet iedereen weet van tevoren wat ie wil
.
Ik vind het onbegrijpelijk dat men verwacht dat ik op mijn 18e al weet wat ik de rest van m'n leven wil gaan doen als ik niet mag gaan doen wat ik wel wilde gaan doen (ik wilde tandarts worden maar 2x uitgelootquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onbegrijpelijk
Inderdaad, en fuck dat lotings gezeik! Ik ben 3x uitgelootquote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat men verwacht dat ik op mijn 18e al weet wat ik de rest van m'n leven wil gaan doen als ik niet mag gaan doen wat ik wel wilde gaan doen (ik wilde tandarts worden maar 2x uitgeloot).
Nee man. Wat hetzusjevan zegtquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onbegrijpelijk
En dan zijn wij hier nog de gelukkigen die die keuze pas op hun 18e hoeven te maken, vmbo'ers moeten dat al veel eerder doen en hebben vaak echt geen flauw benul. Die kiezen bij wijze van spreken een richting omdat die leuke jongen dat ook gaat doen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat men verwacht dat ik op mijn 18e al weet wat ik de rest van m'n leven wil gaan doen als ik niet mag gaan doen wat ik wel wilde gaan doen (ik wilde tandarts worden maar 2x uitgeloot).
Helemaal waar. Voor hen is het nog lastiger, die komen met hun 16e al van de middelbare af en dan moeten ze al weten wat ze willen doen (en 2 jaar ervoor hebben ze al een richting moeten kiezen geloof ik). Dat kan toch niet als je erover nadenkt?quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan zijn wij hier nog de gelukkigen die die keuze pas op hun 18e hoeven te maken, vmbo'ers moeten dat al veel eerder doen en hebben vaak echt geen flauw benul. Die kiezen bij wijze van spreken een richting omdat die leuke jongen dat ook gaat doen.
En dan nu lezen in de kranten dat er een tekort aan tandartsen dreigt en dat er nu al tandartsen uit het buitenland gehaald worden. Aaarggh had me dan laten studeren!quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, en fuck dat lotings gezeik! Ik ben 3x uitgeloot!
Serieus? Dat is wel heel kutquote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En dan nu lezen in de kranten dat er een tekort aan tandartsen dreigt en dat er nu al tandartsen uit het buitenland gehaald worden. Aaarggh had me dan laten studeren!.
* hetzusjevan gaat proberen er verder niet meer bij stil te staan want het is te zuur voor woorden >.<
Ik was er de 13 sept, heerlijk weer, en heerlijk rustig...quote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor het zuiden geldt normaal één week, maar dit jaar stond het verkeerd op de site van Ministerie van Onderwijs, dus in Brabant (en per stad) kan er al verschil zijn wanneer de herfstvakantie is.
Maar inderdaad. Ik ben 14 september gegaan en het was echt heeeeerlijk rustig
Jep.. ons pap las het in de krant en belde me erover op, die was er ook al hevig gepikeerd overquote:
Mooi systeem zeg, die loting...quote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En dan nu lezen in de kranten dat er een tekort aan tandartsen dreigt en dat er nu al tandartsen uit het buitenland gehaald worden. Aaarggh had me dan laten studeren!.
* hetzusjevan gaat proberen er verder niet meer bij stil te staan want het is te zuur voor woorden >.<
tja wellicht gaat de loting er volgend jaar wel vanaf ala medicijnen. Ga het misschien nog wel doen. Even m'n vader overtuigen dan de praktijk vijf jaar langer open te houden en dan pas te gaan renenieren.quote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die regen is goed!quote:Op maandag 27 september 2010 13:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach een beetje regen ... juist goed om nu naar de efteling te gaan. lekker rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ach ik ben nu "iets" ouder dan 18 en weet het soms ook nog niet eens ;-)!
Er wordt veel "thee" gedronken in die praktijk?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja wellicht gaat de loting er volgend jaar wel vanaf ala medicijnen. Ga het misschien nog wel doen. Even m'n vader overtuigen dan de praktijk vijf jaar langer open te houden en dan pas te gaan renenieren.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die regen is goed!Ik heb onkruid telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel gespuugd na het spoelenquote:Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Er wordt veel "thee" gedronken in die praktijk?
Ik geef toe, het was een doordenkertje wat ik typte.. maar deze reactie die snap ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, wel gespuugd na het spoelen
*iets met renTenieren..quote:Op maandag 27 september 2010 17:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik de jouwe ook niet. Het is een tandarts praktijk. Dus als mensen spoelen moeten ze ook spugen.
kamer opzeggen, 2 maanden opzeg termijn = 2 maanden afscheidsfeestquote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
En dan vind je de studie opeens niet leuk
fail
mist wel, maar nevel nietquote:
http://www.brabantsdagbla(...)om-bij-Willem-II.ecequote:Bottelier: 'Oekraļner welkom bij Willem II'
TILBURG - Willem II-bestuurder Paul Bottelier reageerde maandagavond vrijwel direct op uitspraken die Johan Derksen eerder die avond deed over de Tilburgse club in het tv-programma Voetbal International.
Zo zou er volgens Derksen een rijke Oekraļner de club willen overnemen. Bottelier: "Ik heb daar iets van gehoord. Hij is welkom als hij heel veel geld komt brengen en heel weinig te zeggen wil hebben."
Lees meer in het Brabants Dagblad van dinsdag.
En over ongeveer een maand ofzo al winterbanden regelen denk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik word echt chago van dit troosteloze weer! Of nu nog gewoon nazomer of gewoon winter! Niet dit halve klote weer! Nog paar dagen en dan flikkeren de bladeren van de bomen, regen eroverheen en overal weer glad en smerig.
jij mag ook wel elke dag 120km in de dichte mist / nevel rijdenquote:
Nah, ik vind de 5 minuten lopen naar de kroeg al lang...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij mag ook wel elke dag 120km in de dichte mist / nevel rijden
Komt denk ik vooral omdat een aardappel geen benen heeft om te lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nah, ik vind de 5 minuten lopen naar de kroeg al lang...
Ik moet bij hem altijd denken aan dit:quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral omdat een aardappel geen benen heeft om te lopen![]()
Moi aussi.. late dienst en morgen weer een vroege, dus dat wordt weer een kort nachtjequote:
Ik hoef maar tot 11, en dan gaat deze jongen mooi naar de stadquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moi aussi.. late dienst en morgen weer een vroege, dus dat wordt weer een kort nachtje
Ik ook.. maar dan gelijk mn bedje in en dan gaat om 05.30 de wekker weerquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoef maar tot 11, en dan gaat deze jongen mooi naar de stad
Das wel minder ja... ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook.. maar dan gelijk mn bedje in en dan gaat om 05.30 de wekker weer
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das wel minder ja... ik ben morgen vrij
quote:
Dat is bij de emma passage wel fijn, kun je nog net voor je naar binnen rijdt omdraaien. Eigenlijk wel bij de meeste in Tilburg nu ik zo bedenk.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Bij Q-Park zijn het ook echt vieze vuile kut flikkers! Moest voor mijn werk gisteravond in Arnhem zijn dus rij een garage in met achter mij nog 20 auto's en zie op dat bord naast de automaat dat de garage maar 22.00 uur open is.
Ik wist dat het langer ging duren dus ik denk dat gaat hem niet worden. Maar goed achteruit rijden is ook geen optie. Dus kaartje gepakt, naar binnen, meteen naar de uitgang en binnen een minuut wil ik weer uitrijden... Of ik dan even 4,50¤ wil betalen...
Dus ik die informatieknop induwen... Krijg ik een of andere Surinamer aan de lijn die mij met tongval verzekerd dat dat normaal is en alleen al voor de service is... Werd echt pis, pislink, maar kreeg het niet voor elkaar die kerel te overtuigen. Uiteindelijk toch maar mijn creditcard in dat ding gestopt om er uit te kunnen en nog op tijd voor m'n afspraak te zijn, maar wat de fuck belachelijk.
Niet even buiten waar je nog kan kiezen de openingstijden zetten... In de meeste garages kun je binnen een kwartier weer gratis uitrijden, wat ook normaal is.
Zelfde meegemaakt bij Museum de Pont toen ik daar mn vriendin op moest halen na haar uitstapje, was nog geen 3 minuten op de parkeerplaats en 2 euro lichter.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is bij de emma passage wel fijn, kun je nog net voor je naar binnen rijdt omdraaien. Eigenlijk wel bij de meeste in Tilburg nu ik zo bedenk.
is daar een afgesloten parkeerplaats ?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zelfde meegemaakt bij Museum de Pont toen ik daar mn vriendin op moest halen na haar uitstapje, was nog geen 3 minuten op de parkeerplaats en 2 euro lichter.
Jaquote:Op donderdag 30 september 2010 01:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zat jij vandaag rond 4 uur in P wat te drinken?
Hahaquote:
Mwa, ik liep voor je neus langs naar buitenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik heb jou niet gezien denk ik
Oh, hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, ik liep voor je neus langs naar buiten
of niet willen zienquote:Op donderdag 30 september 2010 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha
Ik was vast niet aan het opletten dan
Klopt, je was druk aan het kletsenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha
Ik was vast niet aan het opletten dan
Kijk, dat bedoel ik. Haha. Dan let ik meteen niet meer opquote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, je was druk aan het kletsenAls je nog een jongen hebt zien lopen met een rood petje, dat was ik
Zo gemeen ben ik niet!quote:
Heb ik jou vaker horen roepenquote:
Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik mensen niet wil zien hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heb ik jou vaker horen roepen
Nee, ik was brak en moest een opdracht inleverenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Haha. Dan let ik meteen niet meer op
Hmm... Ik weet het gewoon niet, haha
Hahaquote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was brak en moest een opdracht inleveren
dat nietquote:Op donderdag 30 september 2010 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik mensen niet wil zien hoor
Jep..quote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is daar een afgesloten parkeerplaats ?
Maar voor de slagboom zijn toch twee plaatsen waar je kort (gratsi) mag parkeren?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je nog een jongen hebt zien lopen met een rood petje, dat was ik
Klopt, ik verdween daarna ook ineens in een buis, terwijl ik happende planten bij de fontein ontweek!quote:
Ik snap niet dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik verdween daarna ook ineens in een buis, terwijl ik happende planten bij de fontein ontweek!
Ik had duidelijk toch voor de UVT moeten kiezenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik verdween daarna ook ineens in een buis, terwijl ik happende planten bij de fontein ontweek!
Jah, ik had dat vorige week, de laatste keer dat ik voor college langs de grass gaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geniet er van!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Guard het volgende:
Doei Tilburg![]()
Tot over twee weken...
NYC, here I come
Zou zomaar kunnen dat hč dat gehoord hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat een huurbaas verplicht is enkel glas te vervangen met dubbelglas en er voor te zorgen dat er tochtstrips worden geplaatst bij deuren en brievenbus. Klopt dit?
JIJ OOK AAL??!! Oh ik word GEK! GEK! (Mijn huisgenote is in NYC, mijn andere huisgenote gaat over een week naar NYC, twee vriendinnen van me zitten ook in NYC. Ik word er groen van, ik zeg je. Van jaloezie that is. Waarom jullie wel en ik niehieeeetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Guard het volgende:
Doei Tilburg![]()
Tot over twee weken...
NYC, here I come
geld teveelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zo vandaag een iPad gehaald! Ding bevalt tot nu toe echt goed! Werkt echt snel!
De verzameling is nu wel compleet... MacBook Pro, iPhone, iPod en iPad...
Dan heb je vast ook de iNoBrain en iNoMoMoneyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jaloers?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:48 schreef Nint het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook de iNoBrain en iNoMoMoney
Naahhh, ik kan het me niet veroorloven om te veel geld uit te geven aan electronica, ik moet bekijken of een apparaat niet idioot veel kost voor wat het doet, maar dat krijg je met een vriendin.....quote:
En terecht! Ipadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mijn vriendin kost niet veel en levert veel opquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:30 schreef SpeCulaes het volgende:
Als er iets veel geld kost voor wat het doet is het wel een vriendin !
Ik heb ook een vriendin, maar goed ik hoef daar verder geen rekening mee te houden. Als ik zo iets kan kopen en betalen dan doe ik dat lekker. Eet er geen boterham minder om.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:10 schreef Nint het volgende:
[..]
Naahhh, ik kan het me niet veroorloven om te veel geld uit te geven aan electronica, ik moet bekijken of een apparaat niet idioot veel kost voor wat het doet, maar dat krijg je met een vriendin.....
* Nint Gaat achteroverleunen en kijkt wie er hapt zich ondertussen afvragend waarom er geen smiley is van een visser die een vis vangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |