Make it back yellow.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook een user maken op twitter die iedereen dan volgt, en dat die dan de vorderingen en alerts er uit stuurt... Net als dit:
[..]
Nu wel!..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
De OP klopt niet helemaal
Dat hierrr, daar zit iets voor en dat moet weg...
En de plek van de fok emo.gif klopt volgens mij niet?
Da's één manier idd, je moet gewoon opletten dat je een zo groot mogelijk geel vlak maakt met de inkt die je tot je beschikking hebt, hoe of wat je doet maakt eigenlijk niks uit..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef frankerdt het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste manier om nog redelijk goed te gelen? Ik kras altijd maar een end heen eigenlijk
Goed bezigquote:
Nee, hij zegt het voor de grap.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
Ja, jij en Gezicht staan er al in!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
me 2..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij eens leren danquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahkquote:
Linke eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Thanks, ga het morgen meteen proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...quote:
Dat is geen persoonlijke hyves dus het mag toch ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...
Het script geeft allerlei errors als ik hem opstart, zou je misschien het script kunnen uploaden ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Het script geeft allerlei errors als ik hem opstart, zou je misschien het script kunnen uploaden ?
SPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...Ik had nog een ander script gevonden, maar ik ga eens kijken of dit wat isSPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...Ok mooi hij werkt ! Alleen zou hij de puntjes iets meer van elkaar neer moeten zettenSPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Weet ik... Wellicht wat in het script veranderen? Ik heb er weinig verstand vanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok mooi hij werkt ! Alleen zou hij de puntjes iets meer van elkaar neer moeten zetten
Je kunt het beste de laatste formaat "brush" in het tweede (middelste) rijtje nemen, spaart inkt, en geen volledige vlakken vol kleuren, een beetje krassen voldoet prima..quote:
Aah, dan ga ik het morgen op die manier aanpakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Je kunt het beste de laatste formaat "brush" in het tweede (middelste) rijtje nemen, spaart inkt, en geen volledige vlakken vol kleuren, een beetje krassen voldoet prima..
Oh ja, let op dat je niet onder de 100% komt, anders duurt het ietsje langer voordat je inktpotje weer gevuld is, als je boven de 100% bljift vult die zich sneller..![]()
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...hoe start je dit script?SPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ander script dat ik had (maar daarmee werd ik telkens gekickt, startte met windowslogo + spatie)Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
CTRL + W... Beter lezen volgende keerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hoe start je dit script?
ander script dat ik had (maar daarmee werd ik telkens gekickt, startte met windowslogo + spatie)
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef dralion13 het volgende:
sorry honky![]()
ik gebruik zelf meestal de 4e van de bovenste rij
AIDS zou z'n koffers pakken en naar mars verhuizen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef Falco het volgende:
Hoe epic en awesome zou dit zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ik vind mijn nieuwe voorstel stiekem veel leuker dan dequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn nieuwe voorstel stiekem veel leuker dan de-smilie
.
Poll: Drawball wordt helemaal geel, maar wat gaan we tekenen?quote:
De stemming lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een emo.gifkees maken (kees die op emo.gif manier kijkt)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Swomp het volgende:
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceDeze is de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, straks gaan die 4 het voor ons verpestenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De stemming lijkt me duidelijk
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceMet loop 35 vul je bijna een complete cirkel, wel goed in het midden beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze gaat ook lekker snel!
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Ik ook niet, om die werkende te krijgen moet je "autohotkey" downloaden, ik begin daar niet aan..quote:
Begreep het tot 2 uur geleden ook niet. Toen Autohotkey gedwonload en de rest wees zich vanzelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, om die werkende te krijgen moet je "autohotkey" downloaden, ik begin daar niet aan..
loop 40 is nog beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met loop 35 vul je bijna een complete cirkel, wel goed in het midden beginnen.
http://two.drawball.com/qhgkrfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat eens zien (dmv linkje)..
Ik starte niet helemaal in het midden geloof ik, toen ging hij als een gekke door mijn C schijfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Verbruik per cirkelscript op 40 loops ca 200%
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik starte niet helemaal in het midden geloof ik, toen ging hij als een gekke door mijn C schijf![]()
Dan moet je de loop naar beneden halen, dunkt mequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb dat script een btje veranderd zodat ie nu met grote brush overweg kan alleen draait ie teveel rondjes
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen voor de Drawball-alert kan mij PM'men, dan zet ik je er bij
dat had ik net ook al door jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je de loop naar beneden halen, dunkt me
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, nog een keer, wat heb je met het script gedaan, en welk script?
Zo is ie bij mijquote:#p::Pause
#x::ExitApp
#space::
MouseGetPos, baseX, baseY
arcrad = 36
currad = 0
cr = 41
oldX = baseX
oldY = baseY
newX = baseX
newY = baseY
loop 10
{
while currad < 360
{
newX := baseX + ( sin(currad * 0.01745329252) * cr )
newY := baseY + ( cos(currad * 0.01745329252) * cr )
MouseClickDrag, left, oldX, oldY, newX, newY
oldX := newX
oldY := newY
currad := currad + arcrad
}
currad := 0
cr := cr + 39
}
PM als er atacked wordt door mensen die niet emo.gif goed gezind zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef Dhaha het volgende:
Wat is de drawball pm alert??
En ik kan het nu weer niet zien(ipod touch)
ja maar kleine aanpassingen zijn welkom omdat ie niet helemaal 100 isquote:
Windows + spatie voor activatie en windows + P voor pauzequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb dat autohotkey gedownload en een aantal scrips geprobeerd, maar er gebeurt steeds niks
meestal staat bovenaan het script de combinatie die je nodig hebt om een script te stoppen, starten en pauzerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb dat autohotkey gedownload en een aantal scrips geprobeerd, maar er gebeurt steeds niks
1 2 3 | #x::ExitApp #space:: |
Thnx, hij doet hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Windows + spatie voor activatie en windows + P voor pauze
mijn script dan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, ocean, jouw dikke stiftscript werkt als poep
Edit: script niet goed overgenomen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY arcrad = 30 currad = 0 cr = 30 oldX = baseX oldY = baseY newX = baseX newY = baseY loop 7 { while currad < 360 { newX := baseX + ( sin(currad * 0.01745329252) * cr ) newY := baseY + ( cos(currad * 0.01745329252) * cr ) MouseClickDrag, left, oldX, oldY, newX, newY oldX := newX oldY := newY currad := currad + arcrad } currad := 0 cr := cr + 39 } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY arcrad = 30 currad = 0 cr = 5 oldX = baseX oldY = baseY newX = baseX newY = baseY loop 40 { while currad < 360 { newX := baseX + ( sin(currad * 0.01745329252) * cr ) newY := baseY + ( cos(currad * 0.01745329252) * cr ) MouseClickDrag, left, oldX, oldY, newX, newY oldX := newX oldY := newY currad := currad + arcrad } currad := 0 cr := cr + 8 } |
-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terugquote:
U vraagt, wij posten eerderquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil niet elke avond als ik met mn ipodje in bed lig om een actuele screen vragen maar ik ben zo nieuwsgierig :p
Dus: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om
Een actuele screen te posten van de ball want op mijn ipod werkt drawball niet?
Ik zeg ja, dan moeten we de contouren iets groter maken, en de ogen verder uit elkaar en de mond ook goed naar verhouding, en daarbinnen even goed vergelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:08 schreef Oceanview het volgende:
Maar moeten we de smiley zelf niet eens uitbreiden?
De contourlijn is al jaren klaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg ja, dan moeten we de contouren iets groter maken, en de ogen verder uit elkaar en de mond ook goed naar verhouding, en daarbinnen even goed vergelen.
maar we moeten wel een centrale emo.gif hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
De contourlijn is al jaren klaar
Dus dan alleen de vulling nog
Misschien kunnen we uit die donkere brij rechtsboven een rechteroog uitsparen, ipv dat we eerst alles vergelen
Jupjupquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar we moeten wel een centrale emo.gif hebben
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg is die!..quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef dralion13 het volgende:
http://two.drawball.com/36yghjz
die moet weg, maar mn verf is op
Hoe doe je dat met die gele stipjes?? Ja een script.. maar welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Vieze_Freddy het volgende:
dat zwarte spul gaat hard links bovenin. HELP!
Ik heb met mijn gele stipjes zo'n 9000 op het veld gespuugt en zo'n beetje op
Gebruik grote stipquote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die gele stipjes?? Ja een script.. maar welke?
Kan je ff een linkje plaatsen waar je die stippen hebt staan?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Jongons, ik heb expres 2 zwarte stippen neergezet, want er moet een mond komen, en we moeten niet nutteloos gelen
dat bedoel ik... dat was ik aan spugen maar mijn inkt is een beetje opquote:Op woensdag 22 september 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht even, trouwens, linksboven is zwartattack, en dat zwart is nie goed
ongeveer een richtlijn is voor de emo.gif. Dus de rand moet wel vergeelt, maar eigenlijk de gehele onderste helft niet echt, dus als iemand daar contouren voor wilt aanmaken? En het oog aan de rechterkant moet ook nog contouren krijgen (desnoods hebben we dan 2 basisstations en 1 onderhoudscentrum, respectievelijk de ogen en de mond).quote:
Als iemand geel over iets van mij heen smijt, dan verf ik dat gewoon over met een andere kleur. Ben ik heel eerlijk inquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef zyx1981 het volgende:
Iemand leegt zijn 9000% emmer met zwart weer eens
Hoop dat het je een goed gevoel geeft.Het gelen gaat namelijk gewoon door
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Oceanview het volgende:
hij ziet er nu niet echt geel meer uit
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:51 schreef Zetfil het volgende:
Hij is er niet beter op geworden sinds vannacht:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je er wat aan hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
is wel de originele kleur toch?....quote:Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef TimKuik het volgende:
Kan je het fok logo niet geel maken? Blauw is natuurlijk niet chill..
quote:
Je ziet dat rondje onder de hart vorm. Laten we daar een smiley van maken!!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opnieuw beginnen met een fok!logo of kleinereergens?
*geelt*quote:Op woensdag 22 september 2010 12:51 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Je ziet dat rondje onder de hart vorm. Laten we daar een smiley van maken!!
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Gezicht het volgende:
Whehe mooi dat Fok! scriptje op de ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
fok logo in 5 seconde (middelmaat stipgrote)leg eens uit hoe je zo'n script gebruikt? moet dat in een of andere client ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
fok logo in 5 seconde (middelmaat stipgrote)Wat is die hotkey om te activeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg em niet aan![]()
ik gebruik AutoHotkeyquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef grimelda het volgende:
[..]
leg eens uit hoe je zo'n script gebruikt? moet dat in een of andere client ofzo?
ctrl wquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat is die hotkey om te activeren?
Ik krijg em niet aan
Ik zag hetquote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
ctrl w
je kan het script inlezen met notepad. dan kan je ook zien waarmee het geactiveerd moet worden ... of gestopt:)
699, 526 is de beginwaarde van de streepquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zag het
Ben zelf een beetje aan het kloten met die scipts..
Als je MouseClickDrag, L, 699, 526, 655, 442,1 hebt ..
Waar staan ''699'' en 526'' dan voor?
Heb die shit gelezen, alleen er veranderd niks als ik die nummers verander...
open het met autohotkey....quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik snap echt niet hoe ik dat scriptje moet ladenIk las iets met notepad. Ja en dan?
Kay. nog even kloten danquote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
699, 526 is de beginwaarde van de streep
655, 442 is de eindewaarde van de streep.
1 is de snelheid dat de streep gezet wordt
Kortom, met snelheid 1 van 699, 526 --> 655, 442
Bij die autohotkey zit een hele heldere help waarin alles staat beschreven
beetje pielen met de grote van je explorer/andere browserquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kay. nog even kloten dan![]()
Nog 1 vraagje, die Fok! logo script is niet afgesteld op mijn scherm ...
Hoe kan je dat doen? Of moet je dat handmatig doen..?
ehm... ongeveer middelste van middelste rij ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
@Freddy, wat is middelmaat stipgrote?
Heb jij je überhaupt al aangemeld voor de PM?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kijk altijd waar er puntjes knipperen als hij uitgezoomd is, dan ga ik daarheen
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, we hebben een aanvalsplan nodig! Ik denk dat het verstandig is om weer die centrale plek voor de emo.gif in te stellen, en dat we vandaar uit verder werken met andere creaties, maar overal een klein beetje geel werkt natuurlijk niet.
Ik stel dus voor dat we dezelfde plek nemen, een massa PM sturen als die plek aangevallen wordt en een massa PM sturen als we zelf een aanval op de drawball gaan doen. Als we onze basis emo.gif terughebben stel ik voor dat we onze scripts verbeteren (dus zo, dat je niet alleen een gehele bal vult, maar dat het tekenen doorgaat tot je stop zegt) en die scripts uittesten in het niet emo.gif gebied.
/b/quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?
Werven, en weinig is relatief, ik vind 10 mensen toch redelijk veel. Immers, 10 vlakjes en je hebt al een emo.gif...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?
Ik heb hem geunlocked voor je.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef Tism het volgende:
Ik kan de OP niet meer wijzigen omdat een moderator deze gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Oproep topic is er al: Drawball Oproep: Donderdag 23 september, 20:00, alle Fokkersquote:
woops...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben aan het gelen, omdat het kan
spongebob?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
woops...
volgensm mij heb ik enkele van jou gele ballen vernaggeld met een tekening
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY arcrad = 30 currad = 0 cr = 5 oldX = baseX oldY = baseY newX = baseX newY = baseY loop 55 { while currad < 360 { newX := baseX + ( sin(currad * 0.01745329252) * cr ) newY := baseY + ( cos(currad * 0.01745329252) * cr ) MouseClickDrag, left, oldX, oldY, newX, newY oldX := newX oldY := newY currad := currad + arcrad } currad := 0 cr := cr + 6 } |
Sry dat ik aan je ballen heb gezetenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Nou vieze Freddy..........
Dat waren MIJN gele ballen..........
..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Nou vieze Freddy..........
Dat waren MIJN gele ballen..........
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 | ^W:: MouseGetPos, StartX, StartY, OffsetY := 0 OffsetX := 0 Loop, 15 { If (Halt = "True") { Break } Loop, 15 { If (Halt = "True") { Break } MouseClick, Left, (StartX - OffsetX), (StartY - OffsetY), OffsetY -= 30 } OffsetX -= 30 OffsetY := 0 } Halt :="False" Return ^E:: Halt :="True" Return ^Q:: ExitApp ^s:: PISTE_VALI := 9 KORKEUS := 50 LEVEYS := 60 stop:=0 MouseGetPos, startx, starty dy := starty Loop %KORKEUS% { dx := startx Loop %LEVEYS% { Click dx += PISTE_VALI MouseMove dx, dy if stop = 1 Goto, dot_end |
Dat zag ik al aan de huidskleur van je avatarquote:Op woensdag 22 september 2010 23:06 schreef danilel het volgende:
En ik ben nog wel een vrouw.......
Maar wel met gele ballen
Wat doet die?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dit script is baas, alleen jammer dat hij op een gegeven moment over het kleurenpallet heen kwam:
[ code verwijderd ]
En dan de grootste kleine, [ctrl] [s] (dus niet [w])
Gewoon kopiëren naar notepad en opslaan als .ahk en dan die directie openen (uiteraard moet autohotkey er wel opstaan)quote:Op woensdag 22 september 2010 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat doet die?
Heeft iemand dat fok script of andere leuke scriptjes online staan trouwens? Een anti-hakenkruis is ook goed
Ik ga denk ik zodirect het gehele fokscriptje (logo, stippen, cirkel ea) in de OP zetten met een uitleg erbij.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja hoe ik ze moet gebruiken weet ik, maar staat het fok script ook in dit topic bedoelde ik? Ik zoek wel ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekent een perfecte, gemaakt met drawball-image-printer. Start met ctrl+w, stop met ctrl+q
http://two.drawball.com/fkjpsbOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:Upload de .ahk even, in je spoiler staan allemaal smileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekent een perfecte, gemaakt met drawball-image-printer.
http://two.drawball.com/fkjpsb
wat is dit
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:
Hij gaat woest van start maar klikt heel de tijd naast het verfpotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze tekent een perfecte, gemaakt met drawball-image-printer. Start met ctrl+w, stop met ctrl+q
http://two.drawball.com/fkjpsbDus er komt niks
1440x900 hier.
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |