Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg is die!..quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef dralion13 het volgende:
http://two.drawball.com/36yghjz
die moet weg, maar mn verf is op
Hoe doe je dat met die gele stipjes?? Ja een script.. maar welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Vieze_Freddy het volgende:
dat zwarte spul gaat hard links bovenin. HELP!
Ik heb met mijn gele stipjes zo'n 9000 op het veld gespuugt en zo'n beetje op
Gebruik grote stipquote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die gele stipjes?? Ja een script.. maar welke?
Kan je ff een linkje plaatsen waar je die stippen hebt staan?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Jongons, ik heb expres 2 zwarte stippen neergezet, want er moet een mond komen, en we moeten niet nutteloos gelen
dat bedoel ik... dat was ik aan spugen maar mijn inkt is een beetje opquote:Op woensdag 22 september 2010 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht even, trouwens, linksboven is zwartattack, en dat zwart is nie goed
ongeveer een richtlijn is voor de emo.gif. Dus de rand moet wel vergeelt, maar eigenlijk de gehele onderste helft niet echt, dus als iemand daar contouren voor wilt aanmaken? En het oog aan de rechterkant moet ook nog contouren krijgen (desnoods hebben we dan 2 basisstations en 1 onderhoudscentrum, respectievelijk de ogen en de mond).quote:
Als iemand geel over iets van mij heen smijt, dan verf ik dat gewoon over met een andere kleur. Ben ik heel eerlijk inquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef zyx1981 het volgende:
Iemand leegt zijn 9000% emmer met zwart weer eens
Hoop dat het je een goed gevoel geeft.Het gelen gaat namelijk gewoon door
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:20 schreef Oceanview het volgende:
hij ziet er nu niet echt geel meer uit
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:51 schreef Zetfil het volgende:
Hij is er niet beter op geworden sinds vannacht:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je er wat aan hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
is wel de originele kleur toch?....quote:Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef TimKuik het volgende:
Kan je het fok logo niet geel maken? Blauw is natuurlijk niet chill..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |