ctrl wquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat is die hotkey om te activeren?
Ik krijg em niet aan
Ik zag hetquote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
ctrl w
je kan het script inlezen met notepad. dan kan je ook zien waarmee het geactiveerd moet worden ... of gestopt:)
699, 526 is de beginwaarde van de streepquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zag het
Ben zelf een beetje aan het kloten met die scipts..
Als je MouseClickDrag, L, 699, 526, 655, 442,1 hebt ..
Waar staan ''699'' en 526'' dan voor?
Heb die shit gelezen, alleen er veranderd niks als ik die nummers verander...
open het met autohotkey....quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik snap echt niet hoe ik dat scriptje moet ladenIk las iets met notepad. Ja en dan?
Kay. nog even kloten danquote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
699, 526 is de beginwaarde van de streep
655, 442 is de eindewaarde van de streep.
1 is de snelheid dat de streep gezet wordt
Kortom, met snelheid 1 van 699, 526 --> 655, 442
Bij die autohotkey zit een hele heldere help waarin alles staat beschreven
beetje pielen met de grote van je explorer/andere browserquote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kay. nog even kloten dan![]()
Nog 1 vraagje, die Fok! logo script is niet afgesteld op mijn scherm ...
Hoe kan je dat doen? Of moet je dat handmatig doen..?
ehm... ongeveer middelste van middelste rij ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
@Freddy, wat is middelmaat stipgrote?
Heb jij je überhaupt al aangemeld voor de PM?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kijk altijd waar er puntjes knipperen als hij uitgezoomd is, dan ga ik daarheen
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, we hebben een aanvalsplan nodig! Ik denk dat het verstandig is om weer die centrale plek voor de emo.gif in te stellen, en dat we vandaar uit verder werken met andere creaties, maar overal een klein beetje geel werkt natuurlijk niet.
Ik stel dus voor dat we dezelfde plek nemen, een massa PM sturen als die plek aangevallen wordt en een massa PM sturen als we zelf een aanval op de drawball gaan doen. Als we onze basis emo.gif terughebben stel ik voor dat we onze scripts verbeteren (dus zo, dat je niet alleen een gehele bal vult, maar dat het tekenen doorgaat tot je stop zegt) en die scripts uittesten in het niet emo.gif gebied.
/b/quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?
Werven, en weinig is relatief, ik vind 10 mensen toch redelijk veel. Immers, 10 vlakjes en je hebt al een emo.gif...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja maar we zijn met te weinig mensen .... waar halen we meer mensen vandaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |