Goed bezigquote:
Nee, hij zegt het voor de grap.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
Ja, jij en Gezicht staan er al in!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
me 2..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij eens leren danquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahkquote:
Linke eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Thanks, ga het morgen meteen proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...quote:
Dat is geen persoonlijke hyves dus het mag toch ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |