Je ziet dat rondje onder de hart vorm. Laten we daar een smiley van maken!!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opnieuw beginnen met een fok!logo of kleinereergens?
*geelt*quote:Op woensdag 22 september 2010 12:51 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Je ziet dat rondje onder de hart vorm. Laten we daar een smiley van maken!!
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Gezicht het volgende:
Whehe mooi dat Fok! scriptje op de ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
fok logo in 5 seconde (middelmaat stipgrote)leg eens uit hoe je zo'n script gebruikt? moet dat in een of andere client ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
fok logo in 5 seconde (middelmaat stipgrote)Wat is die hotkey om te activeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg em niet aan![]()
ik gebruik AutoHotkeyquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef grimelda het volgende:
[..]
leg eens uit hoe je zo'n script gebruikt? moet dat in een of andere client ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |