Make it back yellow.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook een user maken op twitter die iedereen dan volgt, en dat die dan de vorderingen en alerts er uit stuurt... Net als dit:
[..]
Nu wel!..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
De OP klopt niet helemaal
Dat hierrr, daar zit iets voor en dat moet weg...
En de plek van de fok emo.gif klopt volgens mij niet?
Da's één manier idd, je moet gewoon opletten dat je een zo groot mogelijk geel vlak maakt met de inkt die je tot je beschikking hebt, hoe of wat je doet maakt eigenlijk niks uit..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef frankerdt het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste manier om nog redelijk goed te gelen? Ik kras altijd maar een end heen eigenlijk
Goed bezigquote:
Nee, hij zegt het voor de grap.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
Ja, jij en Gezicht staan er al in!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, komt er een drawball PM alert?
me 2..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, jij en Gezicht staan er al in!
-edit - Tism ook
Doe mij eens leren danquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe mij er ook bij;) Ik heb net een handige script gevonden..
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahkquote:
Linke eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Thanks, ga het morgen meteen proberenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de Drawball Hyves staat een script, dat kopieer je. (er staat onderin een emoticon, die vervang je met: ":s") Maakt een notepad aan, je slaat hem op als blablabalofzoietsinserttextbedenkzelfwatwhater.ahk
Je opent het met Autohotkey, gaat naar drawball, zoomt in, kiest de kleur en kwastgrootte en drukt op CTRL + w. Niet eerder indrukken!
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...quote:
Dat is geen persoonlijke hyves dus het mag toch ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mag geen linkjes naar hyves doen toch? Maar hij is eerder in dit topic genoemd.. Hij werkt trouwens niet verschirkkelijk fijn... Je moet hem nog wel elke 2 minuten van plaats veranderen...
Het script geeft allerlei errors als ik hem opstart, zou je misschien het script kunnen uploaden ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Het script geeft allerlei errors als ik hem opstart, zou je misschien het script kunnen uploaden ?
SPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...Ik had nog een ander script gevonden, maar ik ga eens kijken of dit wat isSPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...Ok mooi hij werkt ! Alleen zou hij de puntjes iets meer van elkaar neer moeten zettenSPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Weet ik... Wellicht wat in het script veranderen? Ik heb er weinig verstand vanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ok mooi hij werkt ! Alleen zou hij de puntjes iets meer van elkaar neer moeten zetten
Je kunt het beste de laatste formaat "brush" in het tweede (middelste) rijtje nemen, spaart inkt, en geen volledige vlakken vol kleuren, een beetje krassen voldoet prima..quote:
Aah, dan ga ik het morgen op die manier aanpakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Je kunt het beste de laatste formaat "brush" in het tweede (middelste) rijtje nemen, spaart inkt, en geen volledige vlakken vol kleuren, een beetje krassen voldoet prima..
Oh ja, let op dat je niet onder de 100% komt, anders duurt het ietsje langer voordat je inktpotje weer gevuld is, als je boven de 100% bljift vult die zich sneller..![]()
[..]
Ik zet die ik gebruik wel in een spoilertje...hoe start je dit script?SPOILER: script voor DrawballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ander script dat ik had (maar daarmee werd ik telkens gekickt, startte met windowslogo + spatie)Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
CTRL + W... Beter lezen volgende keerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hoe start je dit script?
ander script dat ik had (maar daarmee werd ik telkens gekickt, startte met windowslogo + spatie)
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef dralion13 het volgende:
sorry honky![]()
ik gebruik zelf meestal de 4e van de bovenste rij
AIDS zou z'n koffers pakken en naar mars verhuizen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef Falco het volgende:
Hoe epic en awesome zou dit zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ik vind mijn nieuwe voorstel stiekem veel leuker dan dequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn nieuwe voorstel stiekem veel leuker dan de-smilie
.
Poll: Drawball wordt helemaal geel, maar wat gaan we tekenen?quote:
De stemming lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een emo.gifkees maken (kees die op emo.gif manier kijkt)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Swomp het volgende:
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceDeze is de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, straks gaan die 4 het voor ons verpestenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De stemming lijkt me duidelijk
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceMet loop 35 vul je bijna een complete cirkel, wel goed in het midden beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik heb een beter script gevonden ! Kleine brush/ starten met windows + spaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze gaat ook lekker snel!
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
Ik ook niet, om die werkende te krijgen moet je "autohotkey" downloaden, ik begin daar niet aan..quote:
Begreep het tot 2 uur geleden ook niet. Toen Autohotkey gedwonload en de rest wees zich vanzelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook niet, om die werkende te krijgen moet je "autohotkey" downloaden, ik begin daar niet aan..
loop 40 is nog beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met loop 35 vul je bijna een complete cirkel, wel goed in het midden beginnen.
http://two.drawball.com/qhgkrfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Laat mij het resultaat eens zien (dmv linkje)..
Ik starte niet helemaal in het midden geloof ik, toen ging hij als een gekke door mijn C schijfquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Verbruik per cirkelscript op 40 loops ca 200%
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik starte niet helemaal in het midden geloof ik, toen ging hij als een gekke door mijn C schijf![]()
Dan moet je de loop naar beneden halen, dunkt mequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb dat script een btje veranderd zodat ie nu met grote brush overweg kan alleen draait ie teveel rondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |