quote:Is dit persoonlijk bedoeld?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:55 schreef flukzus het volgende:
[..]
Zwembandjes, een wijkende haargrens, een laptop in een Drents revalidatiecentrum, dat is het beeld dat je in mij oproept(, met je posts).
quote:Ja
quote:Jouw posts op Fok.Zo ja: waarop baseer je dat dan?
quote:Nee, op beide vragen.En dan nog: ken ik jou eigenlijk wel? Wil ik jou wel kennen?
quote:Waar ga jij mij als voorbeeld voor gebruiken?En om antwoord te geven: 3 keer fout. En als je laptop, Drents en revalidatiecentrum (revalidatie? waarvan?) uit elkaar haalt, zelfs 5 keer fout.
Gnigni, ik ga jou als voorbeeld gebruiken.
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef sanger het volgende:
Alleen HR van TomTom zal je antwoordt kunnen geven.
quote:En om het zo mogelijk nog erger te maken, vooral bij de eerste persoon enkelvoudOp zaterdag 23 oktober 2010 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Die zie je vaker (helaas), zelfs werdt kom je tegenwoordig tegen
quote:(Sorry, kon het niet laten)Op zaterdag 23 oktober 2010 01:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dyslectie wordt zovaak als excuus aangevoerd (...)
quote:Petje afOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
Voor de mensen die in het westen wonen (like me) gaat de pet hier niet voor op
quote:Krijgen we nu na elke lettergreep al een spatie?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja zoveel .. dat als Philips, Unilever en Shell gewoon belasting zouden betalen zo als een bedrijf dat zou moeten doen hebben we geen begrotings te kort.
quote:Kuch Foutief spatie gebruik kuchOp zaterdag 23 oktober 2010 17:33 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Krijgen we nu na elke lettergreep al een spatie?
quote:
quote:Voor het trekken van volkomen foute conclusies uit gebrekkige informatie.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:22 schreef flukzus het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jouw posts op Fok.
[..]
Nee, op beide vragen.
[..]
Waar ga jij mij als voorbeeld voor gebruiken?
quote:Om een brok in je keel van te krijgen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen zullen altijd een brok aan een mans been blijven... In de toekomst moeten we ze maar een paar genetische upgrades geven.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon irrationeel en onderbuik homofoob.
Je argumenten slaan namelijk geen hout.
quote:Zucht...Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
mwhaahah het is natuurlijk de bedoeling dat ze een baan vinden... maar goed onder asielzoekers scheint de werkloosheid 80% te zijn....
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
Inderdaad VVV wint met een matige 3-0. Daarna volgt Az waar we naar verluidt met maar 7-0 de pietebrug opgaan.
quote:Nog geen zeemansgraf, maar toch al heel wat.Iemand die die jonge garde mee kan slepen en een meer over mijn lijk mentaliteit op het veld kan brengen.
quote:
quote:Ik kan dat nog wel als typo zien
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Allereest deze genuine ipod dopjes liggen ook bij jack ( lightake ) voor de helft van de prijs op ebay
http://www.lightake.com/d(...)one_Nano_Touch-21462
en dan nog , paypal geeft geen geld terug wanneer het product enig zich afwijkt van het product.
dus daarom melden al die chinesen dat het OEM is.. dat wijkt het wat af maar mogen ze het gewoon verkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |