quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je bij een kerncentrale gaat werken zou ik Iran invullen.
quote:Dan Nederlands invullen: http://www.nu.nl/economie(...)inatie-ah-to-go.htmlOp zondag 24 oktober 2010 22:35 schreef alimomeny122 het volgende:
ahha nee ff seri (ik ga bij de albert heijn werken)
quote:ja dat lijkt me ook maar paar vrienden van mij zeiden dat het niet zo wasOp zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef 92Merel het volgende:
Je hebt een Nederlands paspoort, dus dan ben je gewoon Nederlands lijkt me ?
quote:ik heb dat kopje nietOp zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef Miendientje het volgende:
Op je paspoort staat ook het kopje 'nationaliteit'. Als daar Nederlandse staat dan ben je een Nederlander.
Edit: wat Daywalk3r zegt
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je een Nederlands paspoort hebt ben je toch gewoon Nederlands?
Anders heb je dat Nederlandse paspoort ook niet lijkt me.
Anders morgen voor de zekerheid bij het gemeentehuis langsgaan, ik denk alleen wel dat ze je uitlachen
quote:Ik zou Anna Maria Johanna wel geven.Op zondag 24 oktober 2010 22:48 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ziet het er niet zo uit?
[ afbeelding ]
Ook op de oude versie staat het:
[ afbeelding ]
quote:Ja dus?Op zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef alimomeny122 het volgende:
oh lol ik zie het nu pasgodverdommeXD thx allemaal
quote:LOL XDDdd!!11Op zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef alimomeny122 het volgende:
oh lol ik zie het nu pas godverdomme XD thx allemaal
quote:Iemand die met godverdomme scheldt is gewoon een rasechte Nederlander.Op zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef alimomeny122 het volgende:
oh lol ik zie het nu pas godverdomme XD thx allemaal
quote:Klopt niet helemaal.Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef rcco het volgende:
[..]
LOL XDDdd!!11
En niet vergeten he, op je AH formulier zet je achter 'Nationaliteit': 'Nederlandse'. Dus niet 'Nederland', 'Nederlands' of 'Nederlander'.
quote:bronVraag
Wat vul je in als je op een formulier je nationaliteit moet aangeven? Nederlands of Nederlandse?
Antwoord
In Nederland is zowel Nederlands als Nederlandse mogelijk; in officiële documenten (rijbewijs, paspoort) wordt Nederlandse gebruikt.
quote:ik ben hier opgegroeid en een beetje zwaar ingeburgerd ik zie er alleen maar uit als een buitelander anders zou je het totaal niet merken XD en mn naam -.-Op zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Iemand die met godverdomme scheldt is gewoon een rasechte Nederlander.
quote:ok xD niceOp zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef alimomeny122 het volgende:
[..]
ik ben hier opgegroeid en een beetje zwaar ingeburgerd ik zie er alleen maar uit als een buitelander anders zou je het totaal niet merken XD en mn naam -.-
quote:Een Nederlandse is toch gewoon een vrouw uit Nederland ?Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Nederlands mag ook:
[..]
bron
quote:Ok, maar 'Nederlandse' is gewoon beter. En officieeler aangezien het ook zo op je paspoort staat.Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Nederlands mag ook:
[..]
bron
quote:Ja, maar in dit geval wordt er de Nederlandse nationaliteit bedoelt.Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een Nederlandse is toch gewoon een vrouw uit Nederland ?
quote:Ik denk/hoop dat TS dat verschil nog wel snapt.Op zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit verschil tussen nationaliteit en geboorteplaats/-land.
quote:niet je afkomst verlochenenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef alimomeny122 het volgende:
oh lol ik zie het nu pasgodAllahverdomme XD thx allemaal
quote:Ja, maar als je Ali bin Ahmed bin Mohammed Al Fahati heet dan, dan...Op maandag 25 oktober 2010 06:41 schreef IHVK het volgende:
Als je Nederlandse (ook) hebt, altijd die invullen. De rest gaat ze niets aan.
quote:Kan je nog altijd de Nederlandse nationaliteit hebben.Op maandag 25 oktober 2010 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je Ali bin Ahmed bin Mohammed Al Fahati heet dan, dan...
quote:Inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 09:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kan je nog altijd de Nederlandse nationaliteit hebben.
quote:Gast, Anna Maria wordt bijna 43...Op zondag 24 oktober 2010 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou Anna Maria Johanna wel geven.
En die onderste misschien ook wel.
quote:Ja, echt niet vergeten hoor.Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef rcco het volgende:
[..]
LOL XDDdd!!11
En niet vergeten he, op je AH formulier zet je achter 'Nationaliteit': 'Nederlandse'. Dus niet 'Nederland', 'Nederlands' of 'Nederlander'.
quote:Ben ik in jou ogen een volwaardig Nederlander? Ik heb wel een Nederlands paspoort maar ik heb verder niets met dit land te maken behalve dat ik er woon. Ben er niet geboren, heb geen enkel stukje Nederlands bloed door me heen stromen en kan me ook totaal niet in de cultuur vinden.Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef RensWisse het volgende:
Wie een paspoort heeft is bij mijn weten volwaardig Nederlander.
quote:Stoer jongen, stoer!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ben ik in jou ogen een volwaardig Nederlander? Ik heb wel een Nederlands paspoort maar ik heb verder niets met dit land te maken behalve dat ik er woon. Ben er niet geboren, heb geen enkel stukje Nederlands bloed door me heen stromen en kan me ook totaal niet in de cultuur vinden.
Maar wel fijn, die twee paspoorten.
quote:Mensen met dit soort uitspraken / gevoelensOp dinsdag 26 oktober 2010 01:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ben ik in jou ogen een volwaardig Nederlander? Ik heb wel een Nederlands paspoort maar ik heb verder niets met dit land te maken behalve dat ik er woon. Ben er niet geboren, heb geen enkel stukje Nederlands bloed door me heen stromen en kan me ook totaal niet in de cultuur vinden.
quote:Dit.Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef 92Merel het volgende:
Je hebt een Nederlands paspoort, dus dan ben je gewoon Nederlands lijkt me ?
quote:Achja, jouw keuze om deel te maken aan de Nederlandse samenleving.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
quote:Staat er bij jou niet ?Op maandag 25 oktober 2010 05:22 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben ook Iranier, maar ik schaam me voor je spelling en achterlijkheid.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef LePoo het volgende:
[..]
Achja, jouw keuze om deel te maken aan de Nederlandse samenleving.
Het zal me een worst wezen of je je nou Nederlander voelt of niet, als je mijn durum maar op tijd bezorgt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |