quote:Een Nederlandse is toch gewoon een vrouw uit Nederland ?Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Nederlands mag ook:
[..]
bron
quote:Ok, maar 'Nederlandse' is gewoon beter. En officieeler aangezien het ook zo op je paspoort staat.Op zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal.
Nederlands mag ook:
[..]
bron
quote:Ja, maar in dit geval wordt er de Nederlandse nationaliteit bedoelt.Op zondag 24 oktober 2010 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een Nederlandse is toch gewoon een vrouw uit Nederland ?
quote:Ik denk/hoop dat TS dat verschil nog wel snapt.Op zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit verschil tussen nationaliteit en geboorteplaats/-land.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je bij een kerncentrale gaat werken zou ik Iran invullen.
quote:niet je afkomst verlochenenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef alimomeny122 het volgende:
oh lol ik zie het nu pasgodAllahverdomme XD thx allemaal
quote:Ja, maar als je Ali bin Ahmed bin Mohammed Al Fahati heet dan, dan...Op maandag 25 oktober 2010 06:41 schreef IHVK het volgende:
Als je Nederlandse (ook) hebt, altijd die invullen. De rest gaat ze niets aan.
quote:Kan je nog altijd de Nederlandse nationaliteit hebben.Op maandag 25 oktober 2010 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je Ali bin Ahmed bin Mohammed Al Fahati heet dan, dan...
quote:Inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 09:48 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kan je nog altijd de Nederlandse nationaliteit hebben.
quote:Gast, Anna Maria wordt bijna 43...Op zondag 24 oktober 2010 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou Anna Maria Johanna wel geven.
En die onderste misschien ook wel.
quote:Ja, echt niet vergeten hoor.Op zondag 24 oktober 2010 22:55 schreef rcco het volgende:
[..]
LOL XDDdd!!11
En niet vergeten he, op je AH formulier zet je achter 'Nationaliteit': 'Nederlandse'. Dus niet 'Nederland', 'Nederlands' of 'Nederlander'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |