Wie is HR? Een persoon hier?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef sanger het volgende:
TomTom betaald redelijk goedHeb er zelf onderhandelingen mee gehad een jaar of twee terug. Ze zitten aan de bovenkant van de markt iig.
De vraag zelf is te specifiek ben ik bang. Alleen HR van TomTom zal je antwoordt kunnen geven.
Ooh wacht, Human Resource natuurlijk. Sorry voor de kneuzenfout!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:24 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Wie is HR? Een persoon hier?
Zou wel handig zijn..:)
HR is de engelse versie van PZ.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:24 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Wie is HR? Een persoon hier?
Zou wel handig zijn..:)
Fuuuquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:48 schreef sanger het volgende:
TomTom betaald redelijk goedHeb er zelf onderhandelingen mee gehad een jaar of twee terug. Ze zitten aan de bovenkant van de markt iig.
De vraag zelf is te specifiek ben ik bang. Alleen HR van TomTom zal je antwoordt kunnen geven.
Iedereen weet toch dat dat voor Hoog Rendement staat? Universitair opgeleidquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
50+ er, 25 jaar werk ervaring als software engineer, universitair geschoold en dan niet weten wat HR is.... Vreemd.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
is het van belang dat je getrouwd bent (voor je salaris) ?
quote:Zal ik je eens wat vertellen? Ikzelf ben pas 15.Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef Swetsenegger het volgende:
50+ er, 25 jaar werk ervaring als software engineer, universitair geschoold en dan niet weten wat HR is.... Vreemd.
quote:Dan ga ik mijn harem maar eens eerlijk opbiechtenOp maandag 18 oktober 2010 12:14 schreef sanger het volgende:
[..]je krijgt meer omdat je ook een vrouw moet onderhouden
quote:Belangrijk voor het zakgeld natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je wilt dus weten wat je vader gaat verdienen?
quote:Nee, slechts ter indicatie.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je wilt dus weten wat je vader gaat verdienen?
quote:Lol, hij werkt daar niet hoor!Op maandag 25 oktober 2010 10:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders vraag je het je vader gewoon even en als hij nee zegt moet je daar maar mee leren leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |