Whehehe.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:43 schreef Aloria het volgende:
[..]
spw3
onderwijsassistente niv 4
Heb al rondgekeken, voor facatures. Maar het zijn er niet veel.
Gymnastiek ftw!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef Watuntrik het volgende:
...
De ombouw en verstelbare spiralbodems gaan een leven lang mee, de bockspring bij regelmatig keren zeker 15 jaar. Kost wat, maar dan heb je ook wat![]()
...
en onderhoud in uw wonigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Stukkadoorswerk e.n.z.
inderdaad! En bovenin schrijft hij: "stukkadoorswerk" en onderin "stucadoors werk". Lekker constantquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef star_gazer het volgende:
verbazingwekkend dat hij 'loodgieter' schrijft en niet 'lood gieter'
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
journalisten zijn slecht in gramatica en het onthouden van jaar tallen geloof ik
Alleen jammer dat hij in het lijstje alles met begin hoofdletter schrijft.. behalve loodgieter..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:25 schreef star_gazer het volgende:
verbazingwekkend dat hij 'loodgieter' schrijft en niet 'lood gieter'
[zuurpruimmodus]quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef FedExpress het volgende:
inderdaad! En bovenin schrijft hij: "stukkadoorswerk" en onderin "stucadoors werk". Lekker constant
quote:Wel mooi gecontamineerd.Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er op staan om een manager te spreken. Je beklacht doen over de verkoper en een nieuw toestel eisen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:00 schreef Catbert het volgende:
Wel wiet roken maar een meid die een keer XTC wil proberen afblazen. Hypochriet
quote:Dit is echt geen topic voor vragen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef Parvus het volgende:
Als je het in een brief hebt over meneer De Boer moet "De" met een hoofdletter. Geldt dat ook als iemand als achternaam "'à Campo" heeft?
Dus mevrouw À Campo, of mevrouw à Campo?
even hierin omdat een nieuw topic openen een beetje overdreven is
quote:Ik vind het helemaal niet overdreven om daar een topic over te openen, ik vind het juist wel een interessante kwestie.Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef Parvus het volgende:
Als je het in een brief hebt over meneer De Boer moet "De" met een hoofdletter. Geldt dat ook als iemand als achternaam "'à Campo" heeft?
Dus mevrouw À Campo, of mevrouw à Campo?
even hierin omdat een nieuw topic openen een beetje overdreven is
quote:Voorvoegsels bij achternamen in een briefOp donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef Bleie het volgende:
Was er niet ooit een centraal topic voor taalvragen?
En om je vraag te beantwoorden: het ligt niet vast, maar het ligt voor de hand om het in een Nederlandse tekst volgens de Nederlandse regels te doen. Dus: mevrouw À Campo en Isabelle à Campo. Dat adviseert Onze Taal bijvoorbeeld ook in Spelling Geregeld (kan het online helaas niet vinden).
quote:Allebei verre van origineel, maar je ziet ze toch niet vaak zó dicht bij elkaar.Op donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Noobletio het volgende:
De maya's hebben voorspelt dat dit in 2012 gebeurd!
quote:Ik moest 'm twee keer lezen voor ik doorhad wat er eigenlijk hoorde te staan. Dat met 1 lettertje..Op donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef avotar het volgende:
Ik ben nu zelf aan het proberen te regelen om vanaf de bevalling 4 weken vrij te nemen. Voorlopig is de datum 21 mei (moregen echo / dinsdag vk, dus dan zullen we het wel definitef horen) , dus maak ik er een semi zomervakantie van.
quote:Ach. Ik heb weleens ergens gelezen dat iemand een ego had laten maken.Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest 'm twee keer lezen voor ik doorhad wat er eigenlijk hoorde te staan. Dat met 1 lettertje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |