quote:Crap! MehOp woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij moet dit numero 703 zijn DML
quote:Maar die kan ik zelf aanpassen
quote:Oh ja, die past in het kader van mijn lief die moppert over het vaak plassen. Dat hij wakker wordt van de deur, dat kan heus zachter. Je zou ze toch wat!Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik pas weer overgevend wakker werd? Er lag al wat op de grond, ik snelde half in slaap naar het toilet en ik hoorde mijn lief nog net mopperen dat ik niet zo luidruchtig moest doen en de lamp uit moest laten.
quote:Die van mij is ook lief, maar soms ook een beetje lomp.Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef huuphuup het volgende:
En hij zeurt ook nog es niet over mijn (figuurlijke) nachtbrakenmn lief is lief
waarmee ik niet wil impliceren dat die van jullie da niet zijn he!
![]()
quote:Verschrikkelijk is dat he? Ik heb dat in mijn vorige zwangerschap 1 keer gehad 's morgens net nadat mijn man de deur uit was en toen het bed al op klossen stond. Heb me uit bed laten vallen en dan met de voeten tegen de muur.... Kan me voorstellen dat je je man daar wakker voor maakt! Ik merk het tot nu toe op tijd en dan kan ik meteen gaan staan en dan schiet de kramp er niet echt helemaal in. Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan bij de bevalling (vorige keer heb ik daarom een ruggenprik gekregen nl).Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef mefke79 het volgende:
o hobbesje, ik heb die van mij echt ooit wakker gemaakt met kramp. Toen had ik last van mijn voeten, beide dus, en ik lag al een kwartier zelf te kloten, maar het wilde niet....tja, je moet wat he.
Huup, dat lijken me geen fijne nachten zo. Nou heb je de komende nachten wel het bed voor je alleen, maar moet je ook alleen voor je meisje zorgen, niet heel handig dus.
quote:ik weet niet of je man bij de vakbond zit, maar volgens mij is het wettelijk vastgelegd dat je als man 2 dagen krijgt voor een bevalling en is het ook zo dat de wet boven een cao gaat.Op donderdag 21 oktober 2010 12:46 schreef Hobbesje het volgende:
Mijn man heeft inzijn CA) zelfs maar 1 dag vrij: alleen bevallingsverlof. Voor het aangeven van de kleine zal hij al zelf vrij moeten nemen.
Denk dat ikzelf mijn verlof wel lang genoeg ga vinden.
*vandaag 39 weken*
quote:Ik heb het nog even nagevraagd.
quote:Hij heeft het nagevraagd zegt hij. En ach, ik vind het de discussie niet waard om eerlijk te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef avotar het volgende:
[..]
ik weet niet of je man bij de vakbond zit, maar volgens mij is het wettelijk vastgelegd dat je als man 2 dagen krijgt voor een bevalling en is het ook zo dat de wet boven een cao gaat.
En met 39 weken is het iets wat hij misschien even moet navragen
quote:Moet hij dan misschien nog maar eens doen:Op donderdag 21 oktober 2010 13:39 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hij heeft het nagevraagd zegt hij.
quote:Als de geboorte van je kind op een werkdag van je partner plaatsvindt, heeft die recht op calamiteitenverlof. In de dagen na de geboorte heeft je partner recht op 2 dagen 100 procent doorbetaald kraamverlof. Dat staat in de Wet arbeid en zorg. Deze dagen moeten binnen 4 weken worden opgenomen. In de cao kan aanvullend kraamverlof voor de partner vastgelegd zijn. bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |