of lijderquote:
Ligt aan de branche waarin je werkt denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Het is toch gewoon logisch dat je betaald krijgt voor wat je werkt?
Een vriendin van me werkt ergens waar ze je echt scheef aankijken als je niks doet in het weekend, daar zou ik echt niet willen werken
In jouw wereldje welquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Een vriendin van me werkt ergens waar ze je echt scheef aankijken als je niks doet in het weekend, daar zou ik echt niet willen werken
Ja, dit is mijn en deinquote:
Krijg je dan ook aftrek voor de uren dat je Fokt in de baas z'n tijd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
Zie pagina 6 vorige topic.quote:
V krijgt inderdaad niets voor z'n overuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zet iemand met een drukke regelbaan op een uurtje factuurtje contract. Wat krijg je dan? Mensen die 70, 80 uur per week gaan maken en alles declareren. Daarom werkt dat op de meeste (hogere) functies niet meer zo
Bij advocatenkantoren doen ze t zo. daar rekenen ze per 6 minuten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zet iemand met een drukke regelbaan op een uurtje factuurtje contract. Wat krijg je dan? Mensen die 70, 80 uur per week gaan maken en alles declareren. Daarom werkt dat op de meeste (hogere) functies niet meer zo
naar de klant toe wel ja, naar personeel toe niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij advocatenkantoren doen ze t zo. daar rekenen ze per 6 minuten.
nee klopt. En wel begrijpelijk ook. Vind ik danquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
ook voor de lagere functies zijn all-in contracten tegenwoordig niet meer weg te denken.
Klopt, maar dat wordt wel bijgehouden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
naar de klant toe wel ja, naar personeel toe niet.
Ik heb er geen problemen mee, in de komkommertijd neem ik de 'overuren' wel op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt. En wel begrijpelijk ook. Vind ik dan
Mijn reactie op jouw post (die van bb's geld): Vrouwen en geld (van mannen)quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet goed hoor!
Wat heeft dat precies niet met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je een relatie hebt, dan is het niet meer zo van mijn en dein
precies. Het is wat anders als je structureel moet overwerken, maar als het af en toe eens is... dan ga je een andere dag gewoon wat eerder naar huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, in de komkommertijd neem ik de 'overuren' wel op.
Idem hier, doe het zelden maar het kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In jouw wereldje wel
Nee ff serieus, niet in alle beroepen werkt dat zo. BB kan wel TVT opnemen als ie overuren maakt
Ooh, je snapt het gewoon niet! Zeg dat dan meteen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn reactie op jouw post (die van bb's geld): Vrouwen en geld (van mannen). Vervolgens reageer jij daarop met:
[..]
Wat heeft dat precies niet met elkaar te maken?
Ik mag mijn overuren ook tvt opnemen. Vind ik eigenlijk wel zo prettig. Maar ik draai niet veel overuren, alleen in de vakantie heb ik n paar dagen extra gewerkt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, in de komkommertijd neem ik de 'overuren' wel op.
Wat snap ik niet dan? Want jouw (vrouwelijke) gedachtegang is ws. toch niet te volgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, je snapt het gewoon niet! Zeg dat dan meteen!
Oh ja, maar dat vind ik idd ook uitbetaald wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In jouw wereldje wel
Nee ff serieus, niet in alle beroepen werkt dat zo. BB kan wel TVT opnemen als ie overuren maakt
Daarom doe ik idd ook wel eens wat buiten werktijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krijg je dan ook aftrek voor de uren dat je Fokt in de baas z'n tijd?
Nee, heb ook geen zin om zulke simpele logica uit te gaan leggen. Ben geen kleuterjuf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat snap ik niet dan? Want jouw (vrouwelijke) gedachtegang is ws. toch niet te volgen.
Amaranta, klusje voor jou!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, heb ook geen zin om zulke simpele logica uit te gaan leggen. Ben geen kleuterjuf.
je overtreft jezelf telkens weer in kansloosheid, onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:17 schreef r8ality het volgende:
Ben benieuwd hoelang de relatie zou duren als BB niet zo'n salaris zou hebben.
dudequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:17 schreef r8ality het volgende:
Ik snap wel waarom jij eeuwig vrijgezel blijft. Kansloos en achterdochtig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:17 schreef r8ality het volgende:
Altijd, altijd. Al 7 jaar dezelfde shitquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
OHH JONGENS WAT IS HET GEZELLIG HIER!!!!!!![]()
![]()
wil jij niet daten met r8ality?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
![]()
en een kut salarisquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij eeuwig vrijgezel blijft. Kansloos en achterdochtig.
R8 afvallen is heel gezellig!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
![]()
ruim 8 jaar SQquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Altijd, altijd. Al 7 jaar dezelfde shit
ik verdien hetzelfde als hem toch?!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, het is wel weer goed voor bb's imago, dat r8al nu denkt dat hij een woekersalaris verdient
Ik doe pas een jaar of 4 mee.... of is het al meer?quote:
Klopt ja!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik verdien hetzelfde als hem toch?!
Nee dat kan niet, want ik post hier sinds eind mei 2006quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe pas een jaar of 4 mee.... of is het al meer?
sinds mei 2002quote:
dat zou ik wel aanraden ja...ik denk niet dat je bij kennis wil zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
Ik denk het wel, alhoewel ik niet zeker weet of hij weet hoe hij dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
ik zou dat wel heel zeker weten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Lekker hoopvol jongens! Ik denk dat ik maar nee zeg.
He, wat flauw!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wow!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef febster het volgende:
Ik zit hier in november 10 jaar op Fok!
er zitten ook voordelen aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
je las hier al 8 jaar mee? respectquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wow!
Ik kom hier denk ik al n jaar of 8 maar was niet echt actief op t forum.
Haha, laat ik nu toevallig binnenkort nog naar Ikea willen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zitten ook voordelen aan
iedere week naar de Ikea, een auto die het altijd doet (nadat de olie ververst is, de bandenspanning gecontroleerd is en de ramen van buiten én binnen ijsvrij gemaakt zijn) en hij houd van uitslapen
ik ben best sadistischquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we moeten haar, als onwetende, beschermen SQ!
Ik zie net dat ik mijn eerste account in 2007 heb geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je las hier al 8 jaar mee? respect
wat je zegt ben je zelfquote:
Ja dat wilde ik nog posten, van dat we het wel moeten filmenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar dan hebben we op zijn minst een webcam nodig...
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.quote:
meneer de journalisdt kan ook 3 woordjes schrijvenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.
Was een reactie op BB over SQ trouwens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zit daar gewoon net als de rest te dik te zijn.![]()
En iemand moet de lichtste zijn... beetje jammer alleen dat ik dat niet ben.![]()
Oja, hoi! Ik ben Levitation... ik woon in Waalre en werk in 't centrum van onze mooie lichtstad.![]()
zullen we haar instrueren of gaan we zelf op de loer liggen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik nog posten, van dat we het wel moeten filmen
Leugens, je woont niet in Waarle en je werkt niet in het centrumquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
Onee, in januari is het pas 4 jaar... dat valt weer mee:
[..]
Toen wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leugens, je woont niet in Waarle en je werkt niet in het centrum
iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dat wordt een nieuw voorstelrondje!
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakterquote:
maak ik d/t fouten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.
stiekem is leukerquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zullen we haar instrueren of gaan we zelf op de loer liggen?
het is alles bij elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakter.
dat is mijn terrein alquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakter.
Om zijn halsband, ik ben alleen bang dat Frits niet onopgemerkt ergens zomaar binnenkomt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We doen een camera op Frits en dan gaat hij infiltreren!
Ik verdien meer dan Colt en ik vind het zelfs leuk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
Dus alle vrouwen in dit topic kunnen met een stalen gezicht zeggen dat als manlief de helft zouden verdienen ze het nog steeds prima vinden? Ga toch weg.
ik zou het niet prima vinden als hij zonder duidelijke reden en zonder overleg besloot om de helft minder te gaan verdienen, want dan moet ik ook mijn huis uit. Maar voor de verdere rest kan het me weinig schelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
Dus alle vrouwen in dit topic kunnen met een stalen gezicht zeggen dat als manlief de helft zouden verdienen ze het nog steeds prima vinden? Ga toch weg.
imagoschade...voor het leven getekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, bij jou is het je positieve levenshouding en je woonplaats
Een van die mauwings dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Om zijn halsband, ik ben alleen bang dat Frits niet onopgemerkt ergens zomaar binnenkomt.
dikke worst
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:43 schreef -moppie- het volgende:
maar om het salaris zou ik me nog wel het minst druk maken inderdaad.
In zijn geval bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn ex had zelfs geen stufi meer.
zit je nou moppie te versieren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lol, oke. Lieve dame ben je.
op ieder potje past een dekseltje hequote:Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je nou moppie te versieren?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op ieder potje past een dekseltje he
Begint t nou al?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je nou moppie te versieren?
Iedereen krijgt hier een imago op maatquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Begint t nou al?
T was sarcastisch bedoeld.
het lag te voor de hand...kon die niet laten liggenquote:
Dank je, heb ik daar zelf nog inspraak in?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedereen krijgt hier een imago op maat
Je kan het natuurlijk wel een beetje sturen, vraag maar aan r8alquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank je, heb ik daar zelf nog inspraak in?
Heb nog wel wat wensen.
Hmmmm en kan dat ook de andere kant op?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk wel een beetje sturen, vraag maar aan r8al
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
zolang we er grappen over kunnen maken welquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hmmmm en kan dat ook de andere kant op?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wegen negatieve afwijkingen zwaarder dan positieve!
nu is het wachten op een sneer van r8 over Inu of over haar vriendjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?
Dat dacht ik al wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wegen negatieve afwijkingen zwaarder dan positieve!
Nja, ik kan iig met een stalen gezicht zeggen dat het mij niks boeit als hij de helft minder gaat verdienenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu is het wachten op een sneer van r8 over Inu of over haar vriendje
Klopt, want z'n inkomen is al nulquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik kan iig met een stalen gezicht zeggen dat het mij niks boeit als hij de helft minder gaat verdienen
Daaromquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, want z'n inkomen is al nul![]()
De whut?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgens mij krijgt ie vanaf volgend jaar geen stufi meer en de WWIK is volgens mij minder
Als ie onder de 27 is is t sowieso lastig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgens mij krijgt ie vanaf volgend jaar geen stufi meer en de WWIK is volgens mij minder
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partnersquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?
Volgens mij de kunstzinnigen-bijstand.quote:
Nee, ik heb een oudjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als ie onder de 27 is is t sowieso lastig.
Ik denk dat jij een heel verkeerd beeld hebt van mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partners).
Ik heb een koopappartement dus ik zal sowiezo niet snel verhuizen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partners).
Niet als het anders kan nee, maar dat geldt andersom ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das echt heel karig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volgens mij de kunstzinnigen-bijstand.
whehehehe...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Toen ik met bb een relatie kreeg, verdiende hij iets meer dan minimum jeugdloon, ik verdiende de eerste 2 jaar van onze relatie ook meer dan hij. Dus ach, laat maar zwetsenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehehehe...
Ik heb Colt dus gekozen omdat hij zoveel verdient volgens jou.
Toen ik hem leerde kennen verdiende hij nog helemaal niks en zoals je hierboven ergens kan lezen verdien ik nu meer dan hem (niet veel maar toch)!
Precies!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik met bb een relatie kreeg, verdiende hij iets meer dan minimum jeugdloon, ik verdiende de eerste 2 jaar van onze relatie ook meer dan hij. Dus ach, laat maar zwetsen
ja en julliequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
een topic ter ere van onze messias en blonde leider zonder raar kapsel, sterker nog: helemaal geen kapsel.
Juup©![]()
*zennnnnnn*
Dat is ook niet nodig, obv mijn salaris kunnen we al beter wonen dan dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook dat, thanks Levi, die was ik nog even vergeten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, obv mijn salaris kunnen we al beter wonen dan dat.
Heb ik niet nodigquote:
Zo samenspannend tegen r8 zijn we best goed met z'n allen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat, thanks Levi, die was ik nog even vergeten!
Dat hebben wij afgelopen zaterdag gedaan, het was koud!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb net de verwarming aangezet voor het eerst sinds maanden, maar het wordt niet snel genoeg warm
En dat terwijl het mooi weer is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb net de verwarming aangezet voor het eerst sinds maanden, maar het wordt niet snel genoeg warm
ik ook zaterdag...brrr koudquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hebben wij afgelopen zaterdag gedaan, het was koud!
Morgen trouwens 23 graden
Maar het was 14 graden binnen *bibber*quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat terwijl het mooi weer is!
heb nu de verwarming niet aan...nu is het 23 graden binnen met de verwarming uitquote:
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het was 14 graden binnen *bibber*
En ik heb een trui aan... en een hemd zelfs...
r8 was op bezoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?
Nee joh, die waagt zich niet naar de enge Randstadquote:
Koude wind en huis op een hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?
Je gaat toch niet serieus beweren dat je het leuk vind in dat durp of ben je 40+?quote:
ik woon toch ook op een hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee joh, die waagt zich niet naar de enge Randstad
[..]
Koude wind en huis op een hoekofzo
Leuk is anders, maar heb het hier wel naar mijn zin ja :3quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat je het leuk vind in dat durp of ben je 40+?
De spannende avonturen van de dakhaasquote:
Eh...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar heb het hier wel naar mijn zin ja :3
Schijndel is een bazendorp.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
Schijndel is bijna net zo erg als Gemert
en Reusel enzulks...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
Schijndel is bijna net zo erg als Gemert
Idd jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat terwijl het mooi weer is!
Nee, gij niet, maar ge mot gullie er wel op wijzen natuurlijkquote:
flikkerdt toch opquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:54 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, gij niet, maar ge mot gullie er wel op wijzen natuurlijk.
BIERRRRRRquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Juup© het volgende:
Boek is binnen, deze week even ophalen.
[ link | afbeelding ]
Limburgquote:
je bedoelt hullie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:54 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, gij niet, maar ge mot gullie er wel op wijzen natuurlijk.
quote:
je bedoeld huillie.quote:
Och ja, uiteraard met gordel, want stel voor dat ze eruit kankertquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Juup© het volgende:
Evi's fietsje is binnen:
[ afbeelding ]
je hebt gewoon zitten janken dat je geen gelijk hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:01 schreef r8ality het volgende:
Ik was even pauze houden, stelletje workaholics.
Als ik voor hetzelfde geld of iets meer ergens buiten op een boerderij kon wonen deed ik dat heurquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:24 schreef Inu het volgende:
Eigenlijk wel mooi hoe r8al denkt over bijstandswoningen en salaris man-vrouw, gezien zn eigen omstandigheden
Ik heb wel gelijk, maar de rest moet natuurlijk politiek correct antwoorden anders zitten ze dadelijk in hetzelfde verstoten hoekje. Weet je wat? Dat hoekje is prima in m'n eentjequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gewoon zitten janken dat je geen gelijk hebt
Verhuis naar Roggelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik voor hetzelfde geld of iets meer ergens buiten op een boerderij kon wonen deed ik dat heur.
Vlakbij Duitslandquote:
Kan je dan niet beter in Nieuweschans gaan wonen? én vlakbij Duitsland én vlakbij Zwedenquote:
Wel lief hoe je het voor jezelf steeds goed praatquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk, maar de rest moet natuurlijk politiek correct antwoorden anders zitten ze dadelijk in hetzelfde verstoten hoekje. Weet je wat? Dat hoekje is prima in m'n eentje.
Oké.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Eehm, blijf maar even weg van Twitter. Gaat even he-le-maal mis daar
.
is het gevaarlijk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
We. Don't. Care.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
Ja, je kan zoveel willen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:17 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een werkloze vriendin zonder kapsones. Of eentje die wel werkt maar accepteert dat ik dan werkloos ben
.
valt wel mee, het kan geen kwaad...bij mouseover retweet je die meldingen...wel ernstig dat er zo'n lek zit in de url parser...dan heb je als ontwikkelaar zitten slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef febster het volgende:
.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
verse nootjes van de markt omnomnom! Was vergeten hoe lekkah die zijn!
kwijl!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb supermix gekozen, met hazel, cashew, pecan, pistache en amandel
Nee dat is het probleemquote:
Om niks, ik moet toch m'n dag doorkomenquote:
Wacht maarquote:
Vertel. Wat is er zo boeiend op Twitter te lezen nu?quote:
en dan?quote:
Nu niks, omdat er een exploit is. Maar ik geloof heilig dat jij binnen 5 jaar op twitter zitquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vertel. Wat is er zo boeiend op Twitter te lezen nu?
Ik heb geen technische kennis, maar het gaat niet om RT's, je krijgt tweets met 'Mouseover' teksten erin.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan?
ik heb het gecheckt ff en het enige wat er gebeurd is dat je dat bericht retweet.
Samen met het gegeven dat er de afgelopen periode regelmatig twitter exploits aan het licht komen en ze bij Twitter bijzonder laks zijn in deze exploits oplossen (de exploit van augustus zit er nog steeds in, ze hebben alleen een workaround gamaakt) voorspel ik wel dat dit de ondergang van Twitter gaat worden...nu is het maar een mouseover event maar je kan ook via JS iemands cookies (en dus je twitter wachtwoord) downloaden.
Deze exploit is dus een vervolg op die van augustus...als ze die gewoon verholpen hadden (je zou toch echt wel in een maand kunnen relegelen dat er geen JS meer uitgevoerd kan worden via URL's) was dit nooit gebeurd.
ja, dat is javascriptquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb geen technische kennis, maar het gaat niet om RT's, je krijgt tweets met 'Mouseover' teksten erin.
1) het is geen virus en 2) ik ben niet zo dom om twitter.com te gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef r8ality het volgende:
Hey journahippie, zo boeiend is het dus niet als je niet meer reageert. Of heeft je pc nu een virus.
Net, net, zitten toch ruim 2 min tussen lieverdquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef r8ality het volgende:
Hey journahippie, zo boeiend is het dus niet als je niet meer reageert. Of heeft je pc nu een virus.
[edit]Natuurlijk, post ie net.
Maar het is GEEN RTquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, dat is javascript
zodra je met je muis over een bericht gaat wordt het mouseover event uitgevoerd, in dat mouseover event wordt nu de RT functie aangeroepen.
tuurlijk, ik heb die code zelf uitgevoerd en dat bericht werd geretweet en toch is het geen RTquote:
Ooh ja, je had een plaat voor je harses, dat was hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef r8ality het volgende:
Oh en ik ga niet Twitteren. Waarom zou ik ook in godesnaam aan iedereen willen laten weten wat ik aan het doen ben? Doe ik al genoeg in het EHV-topic.
jup, gebruik m.twitter.com maar die is veiligquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hm, ik ga altijd via de site naar twitter.
Begrijp ik t goed dat anderen de code veranderen zodat als je met je muis ergens overheen gaat er rare dingen gebeuren?
Dank je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup, gebruik m.twitter.com maar die is veilig
of tweetdeck of een andere third party tool
Toch moet ik bekennen dat ik het hierin eens ben met r8. De momenten zijn spaarzaam, maar zijn er wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh ja, je had een plaat voor je harses, dat was het.
er zit een lek in de site dat je programmeertaal kan uitvoeren. Het begon onschuldig maar nu springen er meer mensen op in die ook url's herleiden naar sites met malware/phising code.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank je.
Wat voor dingen gebeuren er eigenlijk?
Je hebt idd gelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk, ik heb die code zelf uitgevoerd en dat bericht werd geretweet en toch is het geen RT![]()
Feb..doe jij maar gewoon berichtjes schrijven en laat technische dingen aan technische mensen okay..kan je daarna weer zeiken over mijn dt gebruik
Twitter gaat niet om wat je nu aan het doen bent, maar goed, laat maar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toch moet ik bekennen dat ik het hierin eens ben met r8. De momenten zijn spaarzaam, maar zijn er wel.
Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Twitter gaat niet om wat je nu aan het doen bent, maar goed, laat maar.
die zijn idd niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"
"Sta nu voor het stoplicht" "Oh, het is groen" "Ben op mijn werk, collega's kijken nog erger sjacho dan ik" etcetc
Heeul simpel, die moet je niet volgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"
"Sta nu voor het stoplicht" "Oh, het is groen" "Ben op mijn werk, collega's kijken nog erger sjacho dan ik" etcetc
Oeh, hij heeft een stok gevonden waarmee hij me kan slaan, tsjaaquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef r8ality het volgende:
Kijk voor trendy, hippe, metroseksuele journalisten zonder ook maar enige praktische technische kennis snap ik het wel. Maar voor "normaal" volk is Twitter heul nie nodig. Zie ook diverse politici. Het roept en kraait maar wat.
ik duld geen technische tegenspraakquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Alleen tweetdeck gaf ze niet als RT weer (of RT in het bericht), maar nu opeens wel
. Gelukkig heb ik nergens last van
. Jammer dat je zo snel op je teentjes getrapt bent, was niet eens tegen je bedoeld
.
Informatiebron? D'r staan berichtjes in van 1 zielig regeltje. En over 5 jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Oeh, hij heeft een stok gevonden waarmee hij me kan slaan, tsjaa. Twitter of een twitter vorm is over 5 jaar gemeen goed, dat wordt (mits je het snapt) een van DE informatiebronnen. Jammer dat iemand met zoveel inzicht in technische dingen niet inziet wat twitter feitelijk is.
quote:
Of linkjes naar video's of foto's of wat dan ook. Geef eens antwoord op deze vraag: Wat is twitter in technische zin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Informatiebron? D'r staan berichtjes in van 1 zielig regeltje. En over 5 jaar nog steeds.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
nietus!
ik lees alleen af en toe wat.
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:50 schreef febster het volgende:
[..]
Of linkjes naar video's of foto's of wat dan ook. Geef eens antwoord op deze vraag: Wat is twitter in technische zin?
Waarom post je hier een schaamsmileyquote:
Omdat ik iets zeg wat niet klopt, lezen is moeilijk he..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom post je hier een schaamsmiley
Omdat je op twitter zwets-apen zoals jij er wat beter uit kan filterenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?
En wat heeft iets zeggen wat niet klopt met de schaam-smiley te makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Omdat ik iets zeg wat niet klopt, lezen is moeilijk he..
Ze beweerde iets over levi, levi zei dat het niet klopte, moppie schaamde zich voor wat ze eerst beweerde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wat heeft iets zeggen wat niet klopt met de schaam-smiley te maken
Ik denk dat Fok harder gemodereerd wordt dan Twitter. Daarbij is het veelal geen discussie, maar een verzameling berichtjes van eenzelfde persoon.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je op twitter zwets-apen zoals jij er wat beter uit kan filteren
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?
Ja, maar, het komt zo dom overquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze beweerde iets over levi, levi zei dat het niet klopte, moppie schaamde zich voor wat ze eerst beweerde.
Opgelost, slotje
Jeuj. Gelukkig zijn de rest van de 5.855.000.000 aardbewoners niet van die aandachtshoerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef febster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?
hear hearquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar, het komt zo dom over.
niet dommer dan het geblaat wat er uit jou komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar, het komt zo dom over.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet dommer dan het geblaat wat er uit jou komt.
Ach ja, als je het niet wil snappen dan doe je het ook niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jeuj. Gelukkig zijn de rest van de 5.855.000.000 aardbewoners niet van die aandachtshoeren.
Over Volvo's weet ik alles al. En Zweden ontdek ik liever zelf. Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ach ja, als je het niet wil snappen dan doe je het ook niet he. Zullen ook vast geen interessante mensen opzitten die iets kunnen vertellen/delen over Volvo's of Zweden ofzo, vast niet
.
En dat zie jij als iets positiefs? Ok...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef febster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
iemand die stukken meer dan jij verdient, dus wie is er nou dommer!
ik heb dropjes...tegen het maagzuurquote:
Naja, 1 ding kan ze dus in ieder geval beter: werken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]![]()
![]()
.
.
Dergelijke domme uitspraken dus.
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, 1 ding kan ze dus in ieder geval beter: werken.![]()
Oh en eigenlijk weet ik nog wel een paar dingen te verzinnen.
*knoopt gulp los*quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ik.
ik zou er maar eens iets aan doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]![]()
![]()
.
.
Dergelijke domme uitspraken dus.
Vermoed je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ik.
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n jobquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik dat ook wel kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*knoopt gulp los*
Laat maar eens zien dan knul
Nee, hij zit nog in een ontkenningsfase, hij roept gewoon heel hard dat het cool is om voor dat loon z'n bed uit te komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zou er maar eens iets aan doen als ik jou was.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat maar denken, heeft ie misschien nog een beetje goeie dag.
ik ben jaloers op r8, hij krijgt 3 vrouwen over zich heen...tegelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n job
Omgaan kunnen gaan met mensen, ook best handig. Kan hij ook al niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n job
Samen goed voor 260 kilo... mwaaaa...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben jaloers op r8, hij krijgt 3 vrouwen over zich heen...tegelijk
Heerlijk hoe naïef sommige mensen zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, hij zit nog in een ontkenningsfase, hij roept gewoon heel hard dat het cool is om voor dat loon z'n bed uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |