Nee dat kan niet, want ik post hier sinds eind mei 2006quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe pas een jaar of 4 mee.... of is het al meer?
sinds mei 2002quote:
dat zou ik wel aanraden ja...ik denk niet dat je bij kennis wil zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
Ik denk het wel, alhoewel ik niet zeker weet of hij weet hoe hij dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
ik zou dat wel heel zeker weten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Lekker hoopvol jongens! Ik denk dat ik maar nee zeg.
He, wat flauw!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wow!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef febster het volgende:
Ik zit hier in november 10 jaar op Fok!
er zitten ook voordelen aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
je las hier al 8 jaar mee? respectquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wow!
Ik kom hier denk ik al n jaar of 8 maar was niet echt actief op t forum.
Haha, laat ik nu toevallig binnenkort nog naar Ikea willen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zitten ook voordelen aan
iedere week naar de Ikea, een auto die het altijd doet (nadat de olie ververst is, de bandenspanning gecontroleerd is en de ramen van buiten én binnen ijsvrij gemaakt zijn) en hij houd van uitslapen
ik ben best sadistischquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we moeten haar, als onwetende, beschermen SQ!
Ik zie net dat ik mijn eerste account in 2007 heb geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je las hier al 8 jaar mee? respect
wat je zegt ben je zelfquote:
Ja dat wilde ik nog posten, van dat we het wel moeten filmenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar dan hebben we op zijn minst een webcam nodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |