Nee dat kan niet, want ik post hier sinds eind mei 2006quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe pas een jaar of 4 mee.... of is het al meer?
sinds mei 2002quote:
dat zou ik wel aanraden ja...ik denk niet dat je bij kennis wil zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
Ik denk het wel, alhoewel ik niet zeker weet of hij weet hoe hij dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat hij me dan drogeren?
ik zou dat wel heel zeker weten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Lekker hoopvol jongens! Ik denk dat ik maar nee zeg.
He, wat flauw!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wow!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef febster het volgende:
Ik zit hier in november 10 jaar op Fok!
er zitten ook voordelen aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
je las hier al 8 jaar mee? respectquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wow!
Ik kom hier denk ik al n jaar of 8 maar was niet echt actief op t forum.
Haha, laat ik nu toevallig binnenkort nog naar Ikea willen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zitten ook voordelen aan
iedere week naar de Ikea, een auto die het altijd doet (nadat de olie ververst is, de bandenspanning gecontroleerd is en de ramen van buiten én binnen ijsvrij gemaakt zijn) en hij houd van uitslapen
ik ben best sadistischquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we moeten haar, als onwetende, beschermen SQ!
Ik zie net dat ik mijn eerste account in 2007 heb geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je las hier al 8 jaar mee? respect
wat je zegt ben je zelfquote:
Ja dat wilde ik nog posten, van dat we het wel moeten filmenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar dan hebben we op zijn minst een webcam nodig...
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.quote:
meneer de journalisdt kan ook 3 woordjes schrijvenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.
Was een reactie op BB over SQ trouwens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zit daar gewoon net als de rest te dik te zijn.![]()
En iemand moet de lichtste zijn... beetje jammer alleen dat ik dat niet ben.![]()
Oja, hoi! Ik ben Levitation... ik woon in Waalre en werk in 't centrum van onze mooie lichtstad.![]()
zullen we haar instrueren of gaan we zelf op de loer liggen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik nog posten, van dat we het wel moeten filmen
Leugens, je woont niet in Waarle en je werkt niet in het centrumquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef Levitation het volgende:
Onee, in januari is het pas 4 jaar... dat valt weer mee:
[..]
Toen wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leugens, je woont niet in Waarle en je werkt niet in het centrum
iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dat wordt een nieuw voorstelrondje!
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakterquote:
maak ik d/t fouten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ben jij je taalnazi eigenschappen verloren ofzo? Ik zie hier de laatste tijd meer D/T fouten hier dan in groep 3.
stiekem is leukerquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zullen we haar instrueren of gaan we zelf op de loer liggen?
het is alles bij elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakter.
dat is mijn terrein alquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat ik minder verdien ben ik minderwaardig? Doe dat maar liever vanwege m'n karakter.
Om zijn halsband, ik ben alleen bang dat Frits niet onopgemerkt ergens zomaar binnenkomt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We doen een camera op Frits en dan gaat hij infiltreren!
Ik verdien meer dan Colt en ik vind het zelfs leuk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
Dus alle vrouwen in dit topic kunnen met een stalen gezicht zeggen dat als manlief de helft zouden verdienen ze het nog steeds prima vinden? Ga toch weg.
ik zou het niet prima vinden als hij zonder duidelijke reden en zonder overleg besloot om de helft minder te gaan verdienen, want dan moet ik ook mijn huis uit. Maar voor de verdere rest kan het me weinig schelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef r8ality het volgende:
Dus alle vrouwen in dit topic kunnen met een stalen gezicht zeggen dat als manlief de helft zouden verdienen ze het nog steeds prima vinden? Ga toch weg.
imagoschade...voor het leven getekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, bij jou is het je positieve levenshouding en je woonplaats
Een van die mauwings dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Om zijn halsband, ik ben alleen bang dat Frits niet onopgemerkt ergens zomaar binnenkomt.
dikke worst
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:43 schreef -moppie- het volgende:
maar om het salaris zou ik me nog wel het minst druk maken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |