Als ie onder de 27 is is t sowieso lastig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom![]()
Volgens mij krijgt ie vanaf volgend jaar geen stufi meer en de WWIK is volgens mij minder
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partnersquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat maakt geld in godsnaam nou uit? Als je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd is het toch genoeg?
Volgens mij de kunstzinnigen-bijstand.quote:
Nee, ik heb een oudjequote:Op dinsdag 21 september 2010 13:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als ie onder de 27 is is t sowieso lastig.
Ik denk dat jij een heel verkeerd beeld hebt van mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partners).
Ik heb een koopappartement dus ik zal sowiezo niet snel verhuizen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat Levi niet in een bijstandswoning in Tongelre gaat wonen door V.'s toedoen. Evenals SQ, moppie en MVJ (voor zover ze er al niet woont, gezien de keuze van partners).
Niet als het anders kan nee, maar dat geldt andersom ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das echt heel karig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volgens mij de kunstzinnigen-bijstand.
whehehehe...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Toen ik met bb een relatie kreeg, verdiende hij iets meer dan minimum jeugdloon, ik verdiende de eerste 2 jaar van onze relatie ook meer dan hij. Dus ach, laat maar zwetsenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehehehe...
Ik heb Colt dus gekozen omdat hij zoveel verdient volgens jou.
Toen ik hem leerde kennen verdiende hij nog helemaal niks en zoals je hierboven ergens kan lezen verdien ik nu meer dan hem (niet veel maar toch)!
Precies!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik met bb een relatie kreeg, verdiende hij iets meer dan minimum jeugdloon, ik verdiende de eerste 2 jaar van onze relatie ook meer dan hij. Dus ach, laat maar zwetsen
ja en julliequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
een topic ter ere van onze messias en blonde leider zonder raar kapsel, sterker nog: helemaal geen kapsel.
Juup©![]()
*zennnnnnn*
Dat is ook niet nodig, obv mijn salaris kunnen we al beter wonen dan dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook dat, thanks Levi, die was ik nog even vergeten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, obv mijn salaris kunnen we al beter wonen dan dat.
Heb ik niet nodigquote:
Zo samenspannend tegen r8 zijn we best goed met z'n allen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat, thanks Levi, die was ik nog even vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |