Jeuj. Gelukkig zijn de rest van de 5.855.000.000 aardbewoners niet van die aandachtshoerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef febster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?
hear hearquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar, het komt zo dom over.
niet dommer dan het geblaat wat er uit jou komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar, het komt zo dom over.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet dommer dan het geblaat wat er uit jou komt.
Ach ja, als je het niet wil snappen dan doe je het ook niet hequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jeuj. Gelukkig zijn de rest van de 5.855.000.000 aardbewoners niet van die aandachtshoeren.
Over Volvo's weet ik alles al. En Zweden ontdek ik liever zelf. Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ach ja, als je het niet wil snappen dan doe je het ook niet he. Zullen ook vast geen interessante mensen opzitten die iets kunnen vertellen/delen over Volvo's of Zweden ofzo, vast niet
.
En dat zie jij als iets positiefs? Ok...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef febster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
iemand die stukken meer dan jij verdient, dus wie is er nou dommer!
ik heb dropjes...tegen het maagzuurquote:
Naja, 1 ding kan ze dus in ieder geval beter: werken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]![]()
![]()
.
.
Dergelijke domme uitspraken dus.
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, 1 ding kan ze dus in ieder geval beter: werken.![]()
Oh en eigenlijk weet ik nog wel een paar dingen te verzinnen.
*knoopt gulp los*quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ik.
ik zou er maar eens iets aan doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]![]()
![]()
.
.
Dergelijke domme uitspraken dus.
Vermoed je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of moppie uberhaupt kan wat ik doe. Want wat moppie doet, kan ik wel vermoed ik.
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n jobquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik dat ook wel kanquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*knoopt gulp los*
Laat maar eens zien dan knul
Nee, hij zit nog in een ontkenningsfase, hij roept gewoon heel hard dat het cool is om voor dat loon z'n bed uit te komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zou er maar eens iets aan doen als ik jou was.
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laat maar denken, heeft ie misschien nog een beetje goeie dag.
ik ben jaloers op r8, hij krijgt 3 vrouwen over zich heen...tegelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n job
Omgaan kunnen gaan met mensen, ook best handig. Kan hij ook al niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik trek het zeer ernstig in twijfel, betrouwbaarheid, punctualiteit en weten wanneer je je bek moet houden zijn namelijk onmisbaar in zo'n job
Samen goed voor 260 kilo... mwaaaa...quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben jaloers op r8, hij krijgt 3 vrouwen over zich heen...tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |