Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Twitter gaat niet om wat je nu aan het doen bent, maar goed, laat maar.
die zijn idd niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"
"Sta nu voor het stoplicht" "Oh, het is groen" "Ben op mijn werk, collega's kijken nog erger sjacho dan ik" etcetc
Heeul simpel, die moet je niet volgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan al die Twitteraars die constant posten "Ben net wakker, klote geslapen"
"Sta nu voor het stoplicht" "Oh, het is groen" "Ben op mijn werk, collega's kijken nog erger sjacho dan ik" etcetc
Oeh, hij heeft een stok gevonden waarmee hij me kan slaan, tsjaaquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef r8ality het volgende:
Kijk voor trendy, hippe, metroseksuele journalisten zonder ook maar enige praktische technische kennis snap ik het wel. Maar voor "normaal" volk is Twitter heul nie nodig. Zie ook diverse politici. Het roept en kraait maar wat.
ik duld geen technische tegenspraakquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Alleen tweetdeck gaf ze niet als RT weer (of RT in het bericht), maar nu opeens wel
. Gelukkig heb ik nergens last van
. Jammer dat je zo snel op je teentjes getrapt bent, was niet eens tegen je bedoeld
.
Informatiebron? D'r staan berichtjes in van 1 zielig regeltje. En over 5 jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Oeh, hij heeft een stok gevonden waarmee hij me kan slaan, tsjaa. Twitter of een twitter vorm is over 5 jaar gemeen goed, dat wordt (mits je het snapt) een van DE informatiebronnen. Jammer dat iemand met zoveel inzicht in technische dingen niet inziet wat twitter feitelijk is.
quote:
Of linkjes naar video's of foto's of wat dan ook. Geef eens antwoord op deze vraag: Wat is twitter in technische zin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Informatiebron? D'r staan berichtjes in van 1 zielig regeltje. En over 5 jaar nog steeds.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
nietus!
ik lees alleen af en toe wat.
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:50 schreef febster het volgende:
[..]
Of linkjes naar video's of foto's of wat dan ook. Geef eens antwoord op deze vraag: Wat is twitter in technische zin?
Waarom post je hier een schaamsmileyquote:
Omdat ik iets zeg wat niet klopt, lezen is moeilijk he..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom post je hier een schaamsmiley
Omdat je op twitter zwets-apen zoals jij er wat beter uit kan filterenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?
En wat heeft iets zeggen wat niet klopt met de schaam-smiley te makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Omdat ik iets zeg wat niet klopt, lezen is moeilijk he..
Ze beweerde iets over levi, levi zei dat het niet klopte, moppie schaamde zich voor wat ze eerst beweerde.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wat heeft iets zeggen wat niet klopt met de schaam-smiley te maken
Ik denk dat Fok harder gemodereerd wordt dan Twitter. Daarbij is het veelal geen discussie, maar een verzameling berichtjes van eenzelfde persoon.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je op twitter zwets-apen zoals jij er wat beter uit kan filteren
Wat dacht je van de grootste publiekelijke doorzoekbare database met 145 miljoen gebruikers?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een makkelijk toegangelijk platform waar je korte berichtjes kan plaatsen. In wat opzicht verschilt dat van het gemiddelde forum?
Ja, maar, het komt zo dom overquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze beweerde iets over levi, levi zei dat het niet klopte, moppie schaamde zich voor wat ze eerst beweerde.
Opgelost, slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |