Dat hebben wij afgelopen zaterdag gedaan, het was koud!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb net de verwarming aangezet voor het eerst sinds maanden, maar het wordt niet snel genoeg warm
En dat terwijl het mooi weer is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb net de verwarming aangezet voor het eerst sinds maanden, maar het wordt niet snel genoeg warm
ik ook zaterdag...brrr koudquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hebben wij afgelopen zaterdag gedaan, het was koud!
Morgen trouwens 23 graden
Maar het was 14 graden binnen *bibber*quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat terwijl het mooi weer is!
heb nu de verwarming niet aan...nu is het 23 graden binnen met de verwarming uitquote:
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het was 14 graden binnen *bibber*
En ik heb een trui aan... en een hemd zelfs...
r8 was op bezoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?
Nee joh, die waagt zich niet naar de enge Randstadquote:
Koude wind en huis op een hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 graden binnen? staat de deur van de vriezer open?
Je gaat toch niet serieus beweren dat je het leuk vind in dat durp of ben je 40+?quote:
ik woon toch ook op een hoekquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee joh, die waagt zich niet naar de enge Randstad
[..]
Koude wind en huis op een hoekofzo
Leuk is anders, maar heb het hier wel naar mijn zin ja :3quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat je het leuk vind in dat durp of ben je 40+?
De spannende avonturen van de dakhaasquote:
Eh...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar heb het hier wel naar mijn zin ja :3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |