quote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Same heremaar dan de 16e aangemeld.
Het zal wel binnen een dag of 2 in behandeling worden genomen.
Wat bijdehand van Hema om nu alles dik aan te vullen met salaris en kinderbijslag op komsthaha
Ik vraag me af of de omzet van Hema en H&M enzo ook piekt rond 1 okt/1 jan enz.
En verder wachten we vol spanning op de slofjes van Pvoesss, de jas van Linde en heel wat GMK bestellingenquote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef Meimeltje het volgende:
Ow gelukkig bij jou ook, was al bang dat het niet goed was gegaan met het pakketje
Nou ik wilde dus volgende week wel ff terug naar de Hema om weer wat te halen, voornamelijk rompers...dus zou best kunnen kloppen
ja hey!quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef Keshet het volgende:
Die foto laat nog even op zich wachten, ik heb nog geen foto gemaakt. Inmiddels ligt ze al lekker te slapen, zonder maillot!
De bontkraag ging er als eerste afquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Keshet het volgende:
Leuke dingen Mrien! Dat jasje is heel erg niet mijn smaak, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Yep.quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
gaan we DPAMMEN!!! begrijp ik dat goed Sorboo???
kwijllllll
quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
gaan we DPAMMEN!!! begrijp ik dat goed Sorboo???
kwijllllll
Ow, ik dacht dat je schoonmoeder zou betalen!quote:Op maandag 20 september 2010 21:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik pm mijn rekeningnummer wel alvast![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je schoonmoeder zou betalen!![]()
Je komt wel weg met wat extra dingen in de 6 maanden categorie toch?
Waar heb je de jas eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef Stiemie het volgende:
Hoorde ik nou Dpam![]()
Ja de jas was gisteren besteld en nu ben ik dus ook op zoek naar leuke set van sjaal/muts enzo voor erbij
Ohhhh kijk nouquote:Op maandag 20 september 2010 20:31 schreef Keshet het volgende:
Ik heb d'r vandaag wel haar winteroutfitje aangedaan om te passen:
[ afbeelding ]
Ik vind de jas haar een beetje flets maken als ze die muts niet opheeft. (Ze heeft nou ook nog niet echt een bos haar om 't op te fleuren ofzo.)
Bij de muts heb ik nog een sjaal, dat fleurt 't nog een beetje op. Ik ben nog niet helemaal overtuigd zeg maar.
Uhhh even zoeken in mijn mail..... http://www.kixx-online.nl was het!quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waar heb je de jas eigenlijk vandaan?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je schoonmoeder zou betalen!![]()
Je komt wel weg met wat extra dingen in de 6 maanden categorie toch?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze maakt geld voor MIJN bestelling over
![]()
Jij zult toch echt zelf moeten bloeden, financieel dan...
Zelfde hier..quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Ik wil ook graag eens mee Dpammen, maar ik kom niet verder als 2 dingetjesVerder niet de goede maten van de andere dingen die ik zag... Twee stuks is voor mij de moeite niet om mee te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt klein en smal.quote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet iemand hoe Protest voor kinderen valt?
En dan met name badkleding.
Moet lukken!quote:Op maandag 20 september 2010 21:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oké dat is best mooi want hun maten beginnen bij 104 & eigenlijk heeft ze 98.
ooooh ik ook! Er is nog een zwart zacht joggingstof broekje met klein patroontje erin wat ik MOET hebben voor de feestdagen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zelfde hier..
'k Denk dat ik wil Zara'n.
Ik heb heel veel van Dpam, mijn bestelling van laatst heb ik allemaal in 18mnd besteld, dat is inderdaad mt80quote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Meimeltje het volgende:
Heb jij wat van Dpam voor Wolf Poppejans?
Ik zit te denken om een broek 18 maanden te doen met dat vestje 23 maanden, broek zou dan maat 80 zijn en vestje 86? Dyon zit nu voorlopig nog qua broeken in 74 en bovenkleding nog 74 maar gaat binnenkort qua bovenekleding wel naar 80.
Wat een lef.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef Stiemie het volgende:
Uhhhh tsja
http://link.marktplaats.nl/379762399
Hahaha zou haar dochter stiekem de schaar hebben gepakt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef Stiemie het volgende:
Uhhhh tsja
http://link.marktplaats.nl/379762399
Als je een account hebt blijft het wel staan normaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef tessie het volgende:
Had ik gisteravond alvast mijn DPAM winkelmandje volgeladen, is alles er weer uitgegooidStom dat dat niet gewoon erin blijft staan, ik ben heul nie zo snel
Tsss... geen account...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef tessie het volgende:
Owww, ik had nog geen account. Nu wel
Dat dacht ik ook, maar ik heb zelf wel mijn winterjas aan en ik vond het helemaal niet te warm.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja is dat nog niet te warm? een winterjas?
Ik heb geen Hema verstandquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Oh die pakes!Die zijn nieuw denk ik inderdaad? Wel leuk zeg
![]()
Eens even spieken binnenkort, ik heb nog 1 vvvbon van 25 euro, die brand echt in mn portemonnee
Die in V&A stonden zijn van vorig jaar. godskenonne er zit een hagelte onder mn j toets ofzo en nu blift het kreng steeds hangen![]()
ja het is inderdaad lastig weer. Ik heb zelf een winterjas aan omdat ik geen andere jas heb op het moment maar ik zweet me kapotquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Het is irritant kleding weer.
Ik twijfel al dagen over een maillot.
Dan kan ze nieuwe jurkjes aan.
Oh ik geloof dat Keshet ook degene was van 't pakje.
Verbaast me niks, ik heb gezien hoeveel hagel jij op en naast je brood doetquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
godskenonne er zit een hagelte onder mn j toets ofzo en nu blift het kreng steeds hangen![]()
Heeft ze zeker hageltjes met aapjes, sterretjes of wat dan ook erin....dan doe ik ook vaak te veel om maar wat van die chocodingetjes erbij te krijgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik heb gezien hoeveel hagel jij op en naast je brood doet
Oké ik ben een zweetnek zo te zienquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf wel een vest onder mijn jas aan, maar Ivan heeft nog vrij dunne bovenkleding aan. Hij is overdag zo beweeglijk dat hij binnenshuis niet veel meer nodig heeft en tot voor kort was het hier ook nog 23,5 graden in huis. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hem thuis vaak een trui aan zal doen, maar als extra laagje voor als we naar buiten gaan is die wel weer ideaal.
héérlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ik heb gezien hoeveel hagel jij op en naast je brood doet
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen gingen vanmorgen op slippers naar school
ja echt hoor, Cas wilde ook geen jas aan, heeft een vestje aan.quote:
Hier precies hetzelfde. Barbabob bodywarmerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm Evie heeft haar winterjasje ook nog niet aan gehad hoor. Ik ben nu net in het stadium, van weer iets meer lagen; dus romper met korte mouw (ipv zonder mouwen), en wel met sokken en slofjes.
Evie draagt haar bodywarmer veel.
Ik loop ook nog steeds op mn Birkenstocks, dus blootvoetsquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen gingen vanmorgen op slippers naar school
We hebben het er pas in V&A nog over gehad en de meningen waren verdeeld. De een vindt dat de capuchon zacht genoeg is om mee te kunnen slapen, de ander vindt dat het toch wel een heel grote bobbel wordt onder het hoofdje. De een vind de knoopjes niet zo prettig voor in de draagdoek, de ander vindt het juist een ideaal draagdoekpakje. De een mist de knoopjes tussen de benen niet, de ander vindt het maar onhandig verschonen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dat hema pakje is ook leuk! Hadden jullie het er niet over dat die capuchon vervelend is bij echt kleine baby'tjes?
Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh sorry ik dacht dat je het oude ook wel wilde![]()
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
Gelukkig heb ik dat nooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaan![]()
Plaats anders even een lijstje met hetgeen je al hebt! Ik moet zelf ook een inventarisatie maken. Misschien maak ik straks wel wat foto's. Ik ga nu foto's maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh sorry ik dacht dat je het oude ook wel wilde![]()
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
Ik ben ook geen DPAM fanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar DPAM voor meisjes is ook veelal mijn smaak niet.
In geen 133,95 jaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:11 schreef lily het volgende:
Had ik net een jas gevonden (op internet), keek ik naar de prijs; 133,95
Ik dacht misschien beetje té blauw ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef huuphuup het volgende:
ik zie niet waarom t niet zou kunnen
Ja daarom, t wit breekt het en met andere kleur schoenen en buiten een andere kleur jas kan het best volgens mij. Ik vind het niet raar in elk gevalquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik dacht misschien beetje té blauw ofzo.![]()
Al breekt 't wit wel heel erg & de zwarte all stars ook.
Oh, wow.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Sorboeen blikje cola light
![]()
Oh claudia dat pakjeik heb ook zo'n soort pakje maar dan van prénatal, kan niet wachten om hem weer aan te doen idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet jij ook even aan de gang met al het jongensspul hè! Kunnen wij daar weer bij kwijlenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, lief spul![]()
Jullie maken dat ik toch een tweede wil t.z.t. en dan een meisje.
ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, ik zal het geen wat jullie nog niet kennen en wat niet overgenomen is van Claudia, wel op de foto zetten dadelijk
thats mequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Poppejans het volgende:
Eerder iets van 5 uiterlijk, maar dat is al geboden zie ik
ja ik had ook zo'n romper gekregen een koeienromper in een melkpak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja daar hebben ze ook rompertjes van in melkpakjes & slabbetjes (met groenten erop) in potjes.
H&M heeft momenteel ook bretelbroekjes in de collectie zitten. Met zwart broekje en spijkerstofkleur broekje meen ik. iig zit zo'n broekje vrijwel in iedere collectie van het seizoenquote:
En anders hebben we altijd nog de Zara!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
H&M heeft momenteel ook bretelbroekjes in de collectie zitten. Met zwart broekje en spijkerstofkleur broekje meen ik. iig zit zo'n broekje vrijwel in iedere collectie van het seizoen
Nou hij lijkt op het plaatje veel donkerder en langer dan in het echt. Hij valt bij Linde net over haar billen zeg maar. Dus dan een simpel broekje of legging eronder staat wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo'n lang trui ding met streep heb ik zelf ook
Vind 'm eerlijk gezegd minder leuk voor kleintjes.. misschien inderdaad met een leuke maillot.
leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Stiemie het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Leuk om te lezen dat jullie de jas precies goed vinden. Ik twijfelde over de lengte, maar volgens mij is het dan inderdaad zo het model. Leek me ook wel lekker als ze een rokje aanheeft.![]()
Vanmiddag nog deze van name it gekocht. Zoek er nog een leuke legging ofzo onder. Maar eens kijken binnenkort...
[ afbeelding ]
die rompersquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
mn favo rompers
een broek die je vroeger niet aan wilde, 1 die heel strak zit, als een legging, skinny jeans schijnt zó 2009 te zijn... een legging met gulp en knoop dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, bedankt voor het maken van de foto!Ik twijfel nu wel heel erg. Ik vind de kleur eigenlijk te roze voor Isabeau, maar B. vindt hem geweldig en ik vind het juist zo leuk dat hij ook eens iets uitzoekt. Dus ik denk dat ik het toch maar doe. Misschien staat het veel leuker dan ik verwacht
![]()
SC, wat is toch een tregging? Een legging voor trolletjes?
Oh ik dacht juist gewoon een soort legging maar dan van stretch spijkerstofquote:Op woensdag 22 september 2010 08:37 schreef moussy het volgende:
[..]
een broek die je vroeger niet aan wilde, 1 die heel strak zit, als een legging, skinny jeans schijnt zó 2009 te zijn... een legging met gulp en knoop dus.
en een jegging is een jeans legging een megging een legging voor mannen.
Online gekocht. Volgens mij inderdaad vanaf maat 92.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Sandous het volgende:
stiemie wat een gave jas, waarvandaan? en is alleen vanaf 92 he
Leuk zeg!! Daar ga ik eens een keer voor shoppen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
Ha! gevonden
Soggs van Freshwear.
[ afbeelding ]
Zijn er ook met sterren zie ik nu.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 09:06 schreef Sandous het volgende:
o er is er nog een bij megging ;')
dus:
tregging
legging
jegging
megging
Goh.. gek!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Nijna het volgende:
Meggingnou daar zie ik die vna mij niet in lopen hoor...
P heeft X-benen, ook al zo énig in zo'n dingquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef huuphuup het volgende:
oh ja die rechter!
Duidelijk!!
ik ga het hem vanavond gelijk laten zien! Vindt ie vast énig![]()
serieus hè, ik zie hem al gaan met zn korte beentjes in zo'n geval hahahaha
Och het weerhoudt sommige vrouwen er ook niet vanquote:Op woensdag 22 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
P heeft X-benen, ook al zo énig in zo'n ding
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef moussy het volgende:
Weet je wat me ook leuk lijkt, d'r met een kont in zo'n kistje duwen, parodie op de babyfoto
Bij Kleintje??quote:Op woensdag 22 september 2010 09:38 schreef moussy het volgende:
Oh ja, ontopic, mn grote kind heeft een heuse fotoshoot zaterdag, wat zullen we allemaal eens meenemen? Ik ga denk ik nog ff snel een petticoat in elkaar flansen, lijkt me gewoon leuk, voor de fun-foto
Weet niet of ik dit mag plaatsen, maar doe het maar en anders moet iemand het maar weer weghalenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef trui het volgende:
[..]
is die fotograaf tegenwoordig dan?
leuke jurk, sorbeau!
Ja is ook makkelijker voor kindjes..quote:Op woensdag 22 september 2010 08:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist gewoon een soort legging maar dan van stretch spijkerstofLeek me juist handiger dan een spijkerbroek met knoop/rits ivm zelf naar de wc gaan enzo.
H&M heeft bruine rompers met lange mouwenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:50 schreef Orea het volgende:
Woeiiii H&M komt vandaag mijn bestelling bezorgen!
Waaronder deze jurk
[ afbeelding ](en bruine maillot! Nu nog even op zoek naar een bruine romper met lange mouwen)
Nog wat joggingbroekjes en nog wat (maar dat ben ik alweer vergeten) en het zou begin oktober pas komen!
Ja dat ja, en Hema had ze vorig jaar ook, voor meisjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
H&M heeft bruine rompers met lange mouwen
ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef SacreCoeur het volgende:
't Is korte mouwen weer vandaag he?
Ik ben nog niet buiten geweest
Ik las 'hier is Oh My God den haag'.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:34 schreef huuphuup het volgende:
Lekker warm
Ik was hier net even boodschappen gaan doen (hier is omg. den haag) en het was lekker warm, zonnetje, niet teveel wind.
Na dat gare oh-oh-cherso zou het niet eens onterecht zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las 'hier is Oh My God den haag'.
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, mag ik een dingetje met je mee bestellen bij GMK? Ik wil ook een jumpsuit, maar ik ga voor alle zekerheid voor maat 86-92.
Wolf had een GMK romper,shirtje en broekje als eerste setje en ik vond dat best klein vallen
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil gaan kopen, het moet ook niet te kleine baby'tjes achtig zijn. Maar Niels had vanmorgen ineens hoog water bij zijn groot vallende maat 68 broekjes, dus hij moet wel wat erbij hebben.quote:Ik vind de jumpsuits normaal vallen.
De shirtjes klein.
De broekjes met koortje heel erg groot.
De broekjes met wijde pijp groot.
De spencers klein.
Leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ga straks R zijn GMKpakje nog eens aandoen, kan perfect met dit weer. Eens kijken of hij nog in zijn 74/80 past ;-).
Vanmiddag ga ik met de kindjes in de achtertuin werken, dus dan zal ik wel een fotootje schieten (als ik het pakje überhaupt nog aan heb weten te krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd (wil er een bestellen maar twijfel ook over de maat)
Dat zal toch wel? Hoe groot is R.? Isabeau verzuipt nog in haar 74-80 en die is veul ouder!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Groofsken3 het volgende:![]()
[..]
Vanmiddag ga ik met de kindjes in de achtertuin werken, dus dan zal ik wel een fotootje schieten (als ik het pakje überhaupt nog aan heb weten te krijgen).
hihi, ik dacht al, ligt er sneeuw in jullie achtertuinquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Groofsken3 het volgende:
Whaha, die Kerstsmiley. It wasn't me.
Hoe lang en zwaar is Isabeau nu?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Hoe groot is R.? Isabeau verzuipt nog in haar 74-80 en die is veul ouder!
Same here! Maar het zou ook jammer zijn als de maat 1-2 jaar nog maanden in de kast blijft liggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Poppejans het volgende:
Hmm ik twijfel zo over die maten! Elyas draagt van GMK jumpsuit al 86-92, hij is dan wel groot maar ik wil niet het risico lopen dat 74-80 nog maar 1 week gaat passen dan.
Ja das waar en die was 10 kilo. Wolf was in augustus 70,5 cm en bijna 9 kilo...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Same here! Maar het zou ook jammer zijn als de maat 1-2 jaar nog maanden in de kast blijft liggen.
Elyas is ook wel echt een stuk groter toch dan Wolf en Niels? 76 cm ofzo?
Gewoon geen luier aan doenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik krijg altijd al wel snel drukkertjes aan de onderkant niet meer dicht bij pakjes.
Ik dacht alleen bij de schouders niet meer. Het staat er een beetje vaag, het zou ook kunnen dat die maat inderdaad helemaal geen drukkers meer heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef lily het volgende:
Volgens GMK heeft maat 86/92 geen drukkertjes meer (als ik het goed las?)
Isabeau is wel heel iel volgens mij. Wolf heeft meer billen, benen en buik denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Twinkly het volgende:
Als Isabeau er nog in zwemt moeten we misschien toch 74-80 hebben Poppejans.
[..]
Gewoon geen luier aan doen
Donequote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, anders bestel die 2 die ik wou maar in dezelfde maat als wat jij ook neemt, desnoods moet ik het maar terug sturen als het toch te klein blijkt.
Rompers hoef ik er niet bij, die koop ik nog wel ergens
Oh shit! ik heb het al betaald!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Poppejans het volgende:
Tja ''precies goed'' dan twijfel ik dus alweer...
Twinkly, doe toch maar 86/92 voor mij en nou hou ik op met zeuren
Oww dus zaterdag is al helemaal geen handige dag?? Is de enige dag dat ik de kinderen bij papa thuis kan latenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Keshet het volgende:
En mensen. Heel. Veel. Mensen.
Oh, en krijsende koters.
Dat was inderdaad de eerste kleur die ik uitkoosquote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Keshet het volgende:
Lily, ik denk dat 'Holiday Paars' Leah heel erg mooi zal staan.
Ik houd wel van Prince-liedjes maar niet zo van paars. Het is appeltjesgroen geworden, haha. Ik weet niet waarom maar ik dacht, doe eens gek.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef Keshet het volgende:
Oh, jammer!
Purple Rain is er nog wel! Dan kun je d'r die aandoen en de hele dag Prince-liedjes zingen samen.
oh dat oceanblue is zo mooi qua kleurquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ik houd wel van Prince-liedjes maar niet zo van paars. Het is appeltjesgroen geworden, haha. Ik weet niet waarom maar ik dacht, doe eens gek.
En een oceanblue overslagjurkje met lange mouw.
Mart, wat een bink is het zegLaat ie hem op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |