Nou hij lijkt op het plaatje veel donkerder en langer dan in het echt. Hij valt bij Linde net over haar billen zeg maar. Dus dan een simpel broekje of legging eronder staat wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo'n lang trui ding met streep heb ik zelf ook
Vind 'm eerlijk gezegd minder leuk voor kleintjes.. misschien inderdaad met een leuke maillot.
leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Stiemie het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Leuk om te lezen dat jullie de jas precies goed vinden. Ik twijfelde over de lengte, maar volgens mij is het dan inderdaad zo het model. Leek me ook wel lekker als ze een rokje aanheeft.![]()
Vanmiddag nog deze van name it gekocht. Zoek er nog een leuke legging ofzo onder. Maar eens kijken binnenkort...
[ afbeelding ]
die rompersquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
mn favo rompers
een broek die je vroeger niet aan wilde, 1 die heel strak zit, als een legging, skinny jeans schijnt zó 2009 te zijn... een legging met gulp en knoop dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, bedankt voor het maken van de foto!Ik twijfel nu wel heel erg. Ik vind de kleur eigenlijk te roze voor Isabeau, maar B. vindt hem geweldig en ik vind het juist zo leuk dat hij ook eens iets uitzoekt. Dus ik denk dat ik het toch maar doe. Misschien staat het veel leuker dan ik verwacht
![]()
SC, wat is toch een tregging? Een legging voor trolletjes?
Oh ik dacht juist gewoon een soort legging maar dan van stretch spijkerstofquote:Op woensdag 22 september 2010 08:37 schreef moussy het volgende:
[..]
een broek die je vroeger niet aan wilde, 1 die heel strak zit, als een legging, skinny jeans schijnt zó 2009 te zijn... een legging met gulp en knoop dus.
en een jegging is een jeans legging een megging een legging voor mannen.
Online gekocht. Volgens mij inderdaad vanaf maat 92.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef Sandous het volgende:
stiemie wat een gave jas, waarvandaan? en is alleen vanaf 92 he
Leuk zeg!! Daar ga ik eens een keer voor shoppen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef huuphuup het volgende:
Ha! gevonden
Soggs van Freshwear.
[ afbeelding ]
Zijn er ook met sterren zie ik nu.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 09:06 schreef Sandous het volgende:
o er is er nog een bij megging ;')
dus:
tregging
legging
jegging
megging
Goh.. gek!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Nijna het volgende:
Meggingnou daar zie ik die vna mij niet in lopen hoor...
P heeft X-benen, ook al zo énig in zo'n dingquote:Op woensdag 22 september 2010 09:35 schreef huuphuup het volgende:
oh ja die rechter!
Duidelijk!!
ik ga het hem vanavond gelijk laten zien! Vindt ie vast énig![]()
serieus hè, ik zie hem al gaan met zn korte beentjes in zo'n geval hahahaha
Och het weerhoudt sommige vrouwen er ook niet vanquote:Op woensdag 22 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
P heeft X-benen, ook al zo énig in zo'n ding
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef moussy het volgende:
Weet je wat me ook leuk lijkt, d'r met een kont in zo'n kistje duwen, parodie op de babyfoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |