Eigenlijk moet jij ook even aan de gang met al het jongensspul hè! Kunnen wij daar weer bij kwijlenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, lief spul![]()
Jullie maken dat ik toch een tweede wil t.z.t. en dan een meisje.
ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, ik zal het geen wat jullie nog niet kennen en wat niet overgenomen is van Claudia, wel op de foto zetten dadelijk
thats mequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Poppejans het volgende:
Eerder iets van 5 uiterlijk, maar dat is al geboden zie ik
ja ik had ook zo'n romper gekregen een koeienromper in een melkpak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja daar hebben ze ook rompertjes van in melkpakjes & slabbetjes (met groenten erop) in potjes.
H&M heeft momenteel ook bretelbroekjes in de collectie zitten. Met zwart broekje en spijkerstofkleur broekje meen ik. iig zit zo'n broekje vrijwel in iedere collectie van het seizoenquote:
En anders hebben we altijd nog de Zara!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
H&M heeft momenteel ook bretelbroekjes in de collectie zitten. Met zwart broekje en spijkerstofkleur broekje meen ik. iig zit zo'n broekje vrijwel in iedere collectie van het seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |