Hier precies hetzelfde. Barbabob bodywarmerquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm Evie heeft haar winterjasje ook nog niet aan gehad hoor. Ik ben nu net in het stadium, van weer iets meer lagen; dus romper met korte mouw (ipv zonder mouwen), en wel met sokken en slofjes.
Evie draagt haar bodywarmer veel.
Ik loop ook nog steeds op mn Birkenstocks, dus blootvoetsquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen gingen vanmorgen op slippers naar school
We hebben het er pas in V&A nog over gehad en de meningen waren verdeeld. De een vindt dat de capuchon zacht genoeg is om mee te kunnen slapen, de ander vindt dat het toch wel een heel grote bobbel wordt onder het hoofdje. De een vind de knoopjes niet zo prettig voor in de draagdoek, de ander vindt het juist een ideaal draagdoekpakje. De een mist de knoopjes tussen de benen niet, de ander vindt het maar onhandig verschonen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dat hema pakje is ook leuk! Hadden jullie het er niet over dat die capuchon vervelend is bij echt kleine baby'tjes?
Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh sorry ik dacht dat je het oude ook wel wilde![]()
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
Gelukkig heb ik dat nooitquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaan![]()
Plaats anders even een lijstje met hetgeen je al hebt! Ik moet zelf ook een inventarisatie maken. Misschien maak ik straks wel wat foto's. Ik ga nu foto's maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh sorry ik dacht dat je het oude ook wel wilde![]()
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
Ik ben ook geen DPAM fanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar DPAM voor meisjes is ook veelal mijn smaak niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |