abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86668076
hmmm Evie heeft haar winterjasje ook nog niet aan gehad hoor. Ik ben nu net in het stadium, van weer iets meer lagen; dus romper met korte mouw (ipv zonder mouwen), en wel met sokken en slofjes.
Evie draagt haar bodywarmer veel.

en veel dingen van DPAM die ik echtechtecht wil hebben zijn niet meer in 18 mois... ;(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86668114
oh ja, winterjas...Leah...enzo
pi_86669150
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm Evie heeft haar winterjasje ook nog niet aan gehad hoor. Ik ben nu net in het stadium, van weer iets meer lagen; dus romper met korte mouw (ipv zonder mouwen), en wel met sokken en slofjes.
Evie draagt haar bodywarmer veel.

Hier precies hetzelfde. Barbabob bodywarmer O+ is veel in gebruik + een gebreid vestje (zo'n panfluitersding)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86669209
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen gingen vanmorgen op slippers naar school 8-)
Ik loop ook nog steeds op mn Birkenstocks, dus blootvoets

Sorbootje, bij een jasje is het vaak niet erg als het ietsje groot valt, kun je een mouwtje omslaan. Ervaring met Dpam jasjes heb ik niet maar de 18mnd kleding die ik ervan heb kan Wolf nu nog niet aan, truitjes wijd in de nek. Terwijl hij wel shirts van Hema en H&M in 80 draagt.
Hmm lastig, weet niet wat ik in jouw geval zou hebben gekozen, wellicht past ze ook nog prima die 12mnd de hele winter...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86670605
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86670876
Ik kan natuurlijk ook gewoon halverwege de winter een nieuwe jas voor haar kopen! :Y)
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:58:14 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86670975
Gewoon een dunne winterjas voor nu & tegen Januari voor een dikkere gaan. 8-)
Dan wordt 't meestal nóg iets meer koud.
pi_86671237
Ik kan het nog ff niet zo vinden bij DPAM :{
Fake it till you make it...
pi_86671262
Oh ik vind die laatste juist het leukst BJ! O+
pi_86671281
Nee, ik ook niet. DPAM is vooral leuk voor meisjes vind ik. En best duur.
The way you rock'n'roll
pi_86671941
Leuk BJ! Vooral dat tuinbroekje is schattig!

Dat hema pakje is ook leuk! Hadden jullie het er niet over dat die capuchon vervelend is bij echt kleine baby'tjes?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86672337
DML, maar dat is het oude pakje! Ik zie nu wel dat het nieuwe pakje echt een nieuwe is. Misschien ligt 'ie binnenkort in de winkel!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar DPAM voor meisjes is ook veelal mijn smaak niet. Ik vind de printen en applicaties vaak iets te zoetsappig, al was ik bij de bunting bag meteen overstag. Ik merk nu trouwens dat ik ook een beetje Hema-moe begin te worden. Ik zag net een nieuwe boerderijshirt op de website en had er meteen genoeg van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86672424
Oh sorry ik dacht dat je het oude ook wel wilde :)
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
The way you rock'n'roll
pi_86672454
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:

Dat hema pakje is ook leuk! Hadden jullie het er niet over dat die capuchon vervelend is bij echt kleine baby'tjes?
We hebben het er pas in V&A nog over gehad en de meningen waren verdeeld. De een vindt dat de capuchon zacht genoeg is om mee te kunnen slapen, de ander vindt dat het toch wel een heel grote bobbel wordt onder het hoofdje. De een vind de knoopjes niet zo prettig voor in de draagdoek, de ander vindt het juist een ideaal draagdoekpakje. De een mist de knoopjes tussen de benen niet, de ander vindt het maar onhandig verschonen.

Ik denk dat het toch een pakje is dat ik minder aan zou doen vanwege de capuchon. En als er geen knoopjes tussen de benen zitten dan vind ik het zelf te veel gedoe met verschonen. En tóch voel ik me weer verleid, hè? }:|
pi_86672502
Haha Claudia, ik ken dat gevoel wel, 'klaar' zijn met de Hema of H&M. Ik heb het ook wel een beetje gezien momenteel. Het leuke/bijzondere/nieuwe is er wel vanaf dus sja.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86672536
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die nieuwe hoop ik ook van dat ie binnenkort in de winkel ligt. Erg leuk. Al heb ik al aardig wat. En ik vind het lastig in te schatten hoeveel nou redelijk is en wanneer ik echt over the top ga.
Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaan :D :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86672610
Ik heb net mijn complete pauze in de h&m doorgebracht. Zestig verschillende dingen gepakt en weer teruggehangen. Het was het gewoon nèt niet. Bleegh... toen heb ik maar een blikje cola light gekocht om mijn koopwoede te stillen. Was wel goedkoper uiteindelijk.
pi_86672619
Het is me opgevallen dat de kleine meid van Orea dit pakje vaak aan heeft - ik hoop dat ik het goed heb gezien - en ik kan er ook zo naar uitkijken dat mijn meisje het straks aan heeft.

pi_86672630
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Als ej niet meer kunt pinnen ben je te ver gegaan :D :7
Gelukkig heb ik dat nooit O-)
pi_86672639
:P

Ik ga eens op zoek in het kinderkamer topic. Volgens mij hebben mensen een tijdje geleden daar de inhoud van hun kinderkasten laten zien.
The way you rock'n'roll
pi_86672660
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Plaats anders even een lijstje met hetgeen je al hebt! Ik moet zelf ook een inventarisatie maken. Misschien maak ik straks wel wat foto's. Ik ga nu foto's maken.
pi_86672708
Ik maak een lijstje nadat ik in de stad ben geweest :')
The way you rock'n'roll
pi_86673264
Hahaha Sorbo :D een blikje cola light _O-

Oh claudia dat pakje O+ ik heb ook zo'n soort pakje maar dan van prénatal, kan niet wachten om hem weer aan te doen idd O+

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86673370
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar DPAM voor meisjes is ook veelal mijn smaak niet.
Ik ben ook geen DPAM fan :N
pi_86673431
Had ik net een jas gevonden (op internet), keek ik naar de prijs; 133,95 :{
pi_86673494
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:11 schreef lily het volgende:
Had ik net een jas gevonden (op internet), keek ik naar de prijs; 133,95 :{
In geen 133,95 jaar }:|
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:45:53 #128
298315 SacreCoeur
pi_86674448
Kan dit bij elkaar? of te blauw? ('t is retro blauw)

pi_86674553
ik zie niet waarom t niet zou kunnen :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86674591
Ik heb in de stad braaf alleen hydrofielluiers meegenomen omdat er door mijn hoofd een stemmetje bleef gaan dat ik echt heus genoeg heb al.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:51:58 #131
298315 SacreCoeur
pi_86674658
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef huuphuup het volgende:
ik zie niet waarom t niet zou kunnen :Y
Ik dacht misschien beetje té blauw ofzo. :P
Al breekt 't wit wel heel erg & de zwarte all stars ook.
pi_86674697
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik dacht misschien beetje té blauw ofzo. :P
Al breekt 't wit wel heel erg & de zwarte all stars ook.
Ja daarom, t wit breekt het en met andere kleur schoenen en buiten een andere kleur jas kan het best volgens mij. Ik vind het niet raar in elk geval :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86674849
OMG, wat een werk. :X Maar wel heel verhelderend, want ik ben erachter gekomen dat we bijna niets in maat 62 hebben. Misschien heb ik onbewust weinig in die maat gekocht omdat Ivan er snel uitgroeide. Ik herinner me dat hij veelal van de groot vallende kleding in maat 56 overging op de klein vallende kleding in maat 68. Afijn, het lijstje (er is nog wat onderweg, maar dat is niet veel):

Maat 56
8 mutsjes
3 paar sloffen
16 rompertjes
7 broekjes
1 skipak
1 jas
4 jurkjes
4 truitjes
3 vestjes
3 pakjes

Maat 62
1 jurkje
1 truitje
14 rompertjes
2 vestjes
4 broekjes

Maat 68
3 broekjes
5 pakjes
5 truitjes
1 vestje
1 shirtje korte mouwen
2 jurkjes

Wat hoogtepunten:

dinsdag 21 september 2010 @ 14:57:53 #134
298315 SacreCoeur
pi_86674853
Ja ik ga gewoon allerlei gekleurde broeken erbij kopen.
Is super handig.

Besteld: paars, zwart met ritsje aan de zijkant, grijs rib, retro blauw voor 35 euro. :D!
pi_86674941
oh leuk claudia :D
zo'n lijstje maken is wel handig, ns kijken wat ik allemaal heb liggen :7 hoewel ik natuurlijk wel wat valsspeel omdat driekwart, zo niet nog meer, nog van Amélie is geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86675212
Hier is toch ook een groot deel van Ivan geweest. Zelf heb ik trouwens nog geen één mutsje gekocht. Ik blijf ze maar krijgen!
pi_86675382
Huup, de liefde straalt echt van die foto af!

Hmm, nou zie ik bij Claudia ook allemaal van die schattige pakjes.. Ik heb er maar 1.. Toch nog maar een paar bijkopen O-)

DML, wat heb jij allemaal al in je kast liggen?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86675491
Oh wat een leuk spul Claudia O+ En ik mag nog zo te lezen :P Ik zou trouwens best al wat in 68 willen kopen maar vind het lastig in te schatten qua snelheid met groeien. Ik ga er vanuit dat het met maat 68 wel weer wordt voor korte mouwen?

Ik ga NU een lijstje maken.
The way you rock'n'roll
pi_86675618
Ik ga er vanuit dat vanaf maat 74 herfst- en winterweer wordt. Ik heb bijvoorbeeld al tweedehands een winterjas in maat 80 gekocht. Ivan is 2 maanden eerder in het seizoen geboren en hij heeft een jas in maat 86. Voor de zomerperiode gok ik op 68, en 62 weet ik niet zo goed.

Maar goed, Ivan was een groot kind en de verwachting is dat dit kind ook groot zal zijn. Ik probeer me toch wat in te houden met vooruit kopen omdat je er nooit zeker van kunt zijn. Nu kun je niet gauw 'te koud' kopen, want je kunt altijd nog met laagjes werken, maar 'te warm' zou wel zonde zijn.

Oh, en Ivan heeft de hele zomer vrijwel niets anders aangehad dan een romper. :') Van maat 74 heeft hij bijna niets aangehad.
pi_86675710
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Sorbo :D een blikje cola light _O-

Oh claudia dat pakje O+ ik heb ook zo'n soort pakje maar dan van prénatal, kan niet wachten om hem weer aan te doen idd O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh, wow. O+

Ze is hier nog echt een kleine B.!
pi_86676414
Oke mijn lijstje, verhelderend werkt het inderdaad. Maar toch heb ik niet heel veel meer nodig denk ik. Ik zie wel dat ik mijn geliefde jumpsuit als eerste pakje nog aan mag schaffen in maatje 56 met een mutsje er bij.
Foto's had ik al eens geplaatst van wat ik nieuw gekocht had dus dat zal ik niet weer doen. De andere helft is tweedehands van o.a. Ivan.

Maat 50
1 shirt
2 rompers

Maat 56
2 mutsjes
7 broekjes
8 shirts
1 jumpsuit
15 rompers
2 jasjes

Maat 62
8 shirts
5 vestjes
1 pyjama
2 t-shirts
11 rompers (veelal 62/68)
5 broeken
1 blouse
2 jumpsuits

Maat 68
1 romper
1 broek
1 shirt met lange mouwen

Maat 74
1 pofbroekje met bretels
The way you rock'n'roll
pi_86676556
DML ik ga er vanuit dat mijn dochter rond de 3 a 4 maanden over zal gaan naar 68 (eerst gedeeltelijk natuurlijk en de klein vallenden enzo) en dat ze dat tot een maand of 6 of 7 zal dragen. Dat is in ieder geval hoe het bij Amélie ging. Het is natuurlijk ook lastig te zeggen hoe zo'n kindje groeit enzo maar goed, omdat Amélie altijd precies op de gemiddeldes zat qua groei ga ik maar weer van n gemiddelde uit zeg maar :P

En inderdaad, hier ook de ervaring van Claudia, Amélie heeft in de zomer op warme dagen vaak eigenlijk alleen een romper gedragen, dus qua zomerspul koop ik niet bijzonder veel bij van tevoren omdat ik nog redelijk wat heb liggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86676655
ohja en mutsjes ik kom er niet vanaf pff }:| ik had er bij Amélie echt een stuk of 20.
Ze heeft 1 halve dag een mutsje opgehad :') daarna was ze zó rood en oververhit dat we die mutsjes maar hebben gelaten voor wat ze zijn :P
Ik heb er nu 3 in de kast liggen, de leukste drie zeg maar bewaard. En ik heb Amélie's mutsje dat ze droeg vanuit het zh. in haar bewaardoos gedaan, verder heb k alles weggedaan/gegeven.

En ik kom ook om in de sokken :Y)
Alsof zo'n mini enorme zweetvoeten krijgt ofzo :')

DML mooi lijstje al hoor! Je bent redelijk compleet geloof ik zo te zien :D
ach, je kunt je altijd nog storten op drollige lakentjes voor in bed hè, en voetenzakken, hydrofielen-met-printje enz enz :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:08:48 #144
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86677342
DISCLAIMER: Dooie mus!

Stiemie, die jurkjes waar we het gisteren over hadden hingen net wel hier bij de HEMA, in het zwart en in het grijs. Helaas niet in de maat die jij zoekt. :'(

Misschien zijn ze in andere filialen ook weer beschikbaar?

DML: Leuk lijstje! Heb je ook sokken enzo?
Ik vond pakjes met voetjes eraan ook prettig, maar of ze goed zitten ligt er maar net aan hoe groot je kindje is.
A grand adventure has begun.
pi_86677446
Ik heb 5 paar sokken en dat is het. Daar moet nog wel wat bij denk ik.
En wellicht iets van slofjes. Maar ik weet niet hoe snel je die aantrekt bij zo'n kleintje.
The way you rock'n'roll
pi_86677457
Stiemie, hier in LWD hingen ze niet. Sorry
pi_86677793
Maat 50
3 mutsjes
4 vestjes (waarvan 3 luiertruitjes)
4 rompers
2 broekjes
2 shirtjes

Maat 56
2 vestjes
4 rompers lange mouw 8 met korte mouwen en bandjes (die laatste 8 heb ik bewaard maar ik betwijfel of ik ze veel zal gebruiken...)
6 broekjes
1 pakje
7 shirtjes
1 jurkje
1 jasje

Maat 62
2 vestjes
4 shirtjes
19 rompers ( :') !) dit zijn voor een groot deel ook de rompers voor maat 68 natuurlijk en daarnaast is de helft lange mouw, de helft korte mouw.
1 jasje
3 pakjes
5 pyjama's
5 broekjes
5 jurkjes

Da wast hier.
Maat 68 en 74 van Amélie heb ik nog niet uitgezocht dat zijn twee kisten vol maar voornamelijk in het verkeerde seizoen eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86677980
Als de meneer hier commentaar heeft ga ik hem deze lijstjes showen. Ow en Orea's foto van Leia's schoenen :+
The way you rock'n'roll
pi_86678351
Ach, je lijstje is heel normaal hoor :Y
mijn ervaring inmiddels is dat mannen het al snel veel vinden wat er gekocht wordt maar ondertussen gooien ze het allemaal in de was. Das prima maar ik wil niet om de haverklap móeten wassen omdat de kleertjes op zijn enzo. Zeker in t begin wil er ook nog wel ns gespuugd worden dus sja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86678538
Ik had destijds ongeveer ook zo'n lijst als jij hebt Huup.Om dezelfde reden; elke dag wassen doe ik niet.

Claudia wat een leuke spulletjes O+ vooral het rood/wit geblokte jurkje en rode pakje zijn erg O+ O+ O+
en de spulletjes van Ivan die je in V&A hebt staan vind ik ook al zo leuk, echt zo jammer dat Ivan gelijk opgaat met Wolf qua maten.
Wie weet kan ik ooit nog wat van je overkopen bij een tweede hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')