moet een lekker gevoel zijn Etcie.quote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Etcetera het volgende:7 Op eindgesprek
En dus ook een 7 op m'n scriptie
![]()
Yeah baby
Ik heb nu alle vakken ingeleverd, moet nog 4 cijfers krijgen en dan kan ik m'n diploma aanvragen
Best welquote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet een lekker gevoel zijn Etcie.
Mag ik m'n cijfers nog even afwachten alsjeblieftquote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
Etc, mogen we nu wel proficiat zeggen dan?
Bronquote:Vrouwenlogica is trouwens superieur aan mannelijke logica. Wij doen namelijk alles op intuļtie, een gave die we hebben gekregen van aardgodin Gaia na duizenden jaren niet nadenken.
Inderdaad, vrouwenlogicaquote:Vrouwenlogica is trouwens superieur aan mannelijke logica. Wij doen namelijk alles op intuļtie,
Weer genoeg leuke Duitse dirndls te zien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Fotos Oktoberfest:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/09/oktoberfest_2010.html
Zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer genoeg leuke Duitse dirndls te zien.
Het gaat tijd worden dat ik zelf weer eens naar het oktoberfest ga.quote:
De laatste keer dat ik er ben geweest was in '95. Echt een super tijd gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Ieder roepen we: we moeten gaan!
Maar dan zijn we natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te laat met dingen regelen en gebeurt het niet.
quote:
Het zal je niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 02:03 schreef lubje25 het volgende:
Schijnt wel heel gaaf te zijn die feesten. Misschien toch een keer die kant op.
herkenbaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dan zijn we natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te laat met dingen regelen en gebeurt het niet.
Hebben wij inderdaad ook altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ja, oktoberfest, staat idd al jaren op het lijstje
Maar ik heb in september meestal ook al niet meer zoveel vrije dagen over
De beruchte moeilijkheid een (betaalbaar) hotel te vinden is voor mij een belangrijke reden er niet heen te gaan. Voorlopig dan hequote:Op dinsdag 21 september 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
24 zou ik ook echt niet genoeg aan hebben. Heb er nu 38 maar die maak ik niet op. Maar 30 is toch wel het minimum...quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:30 schreef CaLeX het volgende:
Dat is klote, als ze dat hier zouden doen, zou ik wel kunnen 'prikklokken'. Contract voor 36 uur nemen en er wel 40 werken.
Moet er niet aan denken om maar 24 verlofdagen te hebben (ook al krijg ik ze nu doorgaans niet eens op :p)
Zit nu ook op 37, had er vorig jaar 7 over (en van de rest een fiets gekocht). En van de 44 waar ik mee begon heb ik er nog 19 over nu (daar is het ingeplande verlof al vanaf)quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:34 schreef Bart het volgende:
[..]
24 zou ik ook echt niet genoeg aan hebben. Heb er nu 38 maar die maak ik niet op. Maar 30 is toch wel het minimum...
Genoeg voor 10 weken vakantiequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als compensatie voor het van 38 naar 40 uur gaan is het aantal vakantiedagen wel verhoogd van 25 naar 30.
Niet dat het wat uitmaakt.
Heb er op dit moment nog 50 staan.
Tuurlijk wel, neem je eerst een weekje vakantie om te bedenken hoe je dat gaat regelenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het enige probleem is dat ik niet echt tijd heb ze op te nemen
Elke woensdag vrij, heb je een midweekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:30 schreef CaLeX het volgende:
Dat, of je werkt de komende 25 weken lekker 4 dagen in de week. heb je iig de dagen van vorig jaar op gemaakt.
Dat kan wel zo zijn, maar je moet wel de mogelijkheid hebben om je dagen op te maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb in mei al vorgesteld om iedere maand een week vrij te nemen, vond men neit zo'n goed idee
weet ik, maar ik heb geen ahast met opmaken en ik vind het vrij zinloos om "zomaar" een dag vrij te nemen. Als ik de vakanties kan hebben die ik wil dan maakt het voor mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar je moet wel de mogelijkheid hebben om je dagen op te maken.
Misschien moet je eens kijken of Dove daar iets over gekletst heeft? Die hebben in elk geval wel adds gemaakt die er mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een mooi artikel liggen over de invloed van het gebruikte schoonheidsideaal in de reclamewereld? Nee zeker
Een artikel:quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of Dove daar iets over gekletst heeft? Die hebben in elk geval wel adds gemaakt die er mee te maken hebben.
Ben er een jaar of 5 of 6 voor het eerst geweest, omdat Ajax toen in Munchen tegen Bayern moest spelen voor de CL. Het Oktoberfest was leuker dan de wedstrijd (4-0 verloren toen), hoewel velen dat door de enorme pullen bier niet mee hebben gekregen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Bedankt voor de hulpquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een artikel:
http://www.rosadoc.be/joo(...)en/big_business.html
Een rapport van Dove:
http://www.onaantrekkelij(...)pport_wereldwijd.pdf
Een artikeltje
http://www.afvallen-weblo(...)e-schoonheidsideaal/
En toch heb ik het idee dat Tim iets anders zoekt.
1) Zit je te kijken naar de uitzending mbt Prinsjesdag?quote:
Allebei niet... ben ziek geweest en nog steeds niet helemaal lekker. Gisteren de hele dag geslapen 1 kind op school/bij opa&oma, ander kind hele dag kdv vandaag weer een beetje wat aan het doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1) Zit je te kijken naar de uitzending mbt Prinsjesdag?
2) Heb je nou al geluisterd naar het nieuwe nummer van Dewi?
En goeiemiddag natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Allebei niet... ben ziek geweest en nog steeds niet helemaal lekker. Gisteren de hele dag geslapen 1 kind op school/bij opa&oma, ander kind hele dag kdv vandaag weer een beetje wat aan het doen.
Geen tijd voor vandaag... zo Lennon weer uit bed halen, Twan van school.. en vanavond een vergadering. Ow en er ligt een stapel strijkgoed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Log dan maar weer uit en ga lekker slapen.
Dat zie ik niet direct als een negatief puntquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er een jaar of 5 of 6 voor het eerst geweest, omdat Ajax toen in Munchen tegen Bayern moest spelen voor de CL. Het Oktoberfest was leuker dan de wedstrijd (4-0 verloren toen), hoewel velen dat door de enorme pullen bier niet mee hebben gekregen.
Het toerisme viert wel hoogtij gedurende die dagen, je komt er dan zelfs Jappanners tegen in dirndls...
Japanse meisjes in Dirndl jurkjes. Hmmmmm.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zie ik niet direct als een negatief punt
Een dirndl moet wel iets gevuld zijn aan de bovenkant, anders is het zo'n zak met lucht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zie ik niet direct als een negatief punt
Vanavond een vergadering? Strijken? Je bent ziek potjandorie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen tijd voor vandaag... zo Lennon weer uit bed halen, Twan van school.. en vanavond een vergadering. Ow en er ligt een stapel strijkgoed.Moeders kunnen niet ziek zijn.
Nou, daar heb je wel gelijk in. Maar er zijn wat uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dirndl moet wel iets gevuld zijn aan de bovenkant, anders is het zo'n zak met lucht.
En de gemiddelde boezem van een Japanese is simpelweg te klein voor een goede vulling, dus lijkt het net een geplofte airbag...
Ok, kom maar op met die foto's!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar heb je wel gelijk in. Maar er zijn wat uitzonderingen die de regel bevestigen
Ik weet het, maar die heb ik op de Wiesse niet gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar heb je wel gelijk in. Maar er zijn wat uitzonderingen die de regel bevestigen
Herstellende.... ik ga morgen ook wweer gewoon werken. Strijkgoed is klaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanavond een vergadering? Strijken? Je bent ziek potjandorie.
Je bent een bikkel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herstellende.... ik ga morgen ook wweer gewoon werken. Strijkgoed is klaar
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je al foto's van je meest recente coupe gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |