quote:
Goedkoopste abo is 20,40 euro voor 13 maanden, dat hebben jullie denk ik welquote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net als wat Cobra zegt, ben maar een arme procestechnoloog
Slaap lekker in je hangmat, cap'nquote:
Trustenquote:
Je krijgt bezoek?quote:Op zondag 19 september 2010 16:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, ben goed bezig. Net de woonkamer schoongemaakt, de Rendang staat op het vuur en zo meteen nog even de badkamer.
Ik denk dat ik er over ruim een maand wel weer een paar tegen kom die aan minstens één criterium voldoen (en mogelijk zelfs aan alle) ...quote:Op zondag 19 september 2010 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
You're an extreme redneck if:
1. You let your 14-year-old daughter smoke at the dinner table in front of her kids.
2. The Blue Book value of your truck goes up and down depending on how much gas is in it.
3. You've been married three times and still have the same in-laws.
4. You think a woman who is out of your league bowls on a different night.
5. You wonder how service stations keep their rest-rooms so clean.
6. Someone in your family died right after saying "Hey, guys, watch this".
7. You think Dom Perignon is a Mafia leader.
8. Your wife's hairdo was once ruined by a ceiling fan.
9. Your junior prom offered day care.
10. You think the last words of the Star-Spangled Banner are "Gentlemen, start your engines".
11. You lit a match in the bathroom and your house exploded right off its wheels.
12. The Halloween pumpkin on your porch has more teeth than your spouse.
13. You have to go outside to get something from the fridge.
14. One of your kids was born on a pool table.
15. You need one more hole punched in your card to get a freebie at the House of Tattoos.
16. You can't get married to your sweetheart because there's a law against it.
17. You think loading the dishwasher means getting your wife drunk.
Ik ben er op onze roadtrip ook een aantal tegengekomen.quote:Op zondag 19 september 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er over ruim een maand wel weer een paar tegen kom die aan minstens één criterium voldoen (en mogelijk zelfs aan alle) ...
Ik moet dan toch weer hier aan denken:quote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er op onze roadtrip ook een aantal tegengekomen.
Eentje was eigenlijk best een hele lekkere chick bij een koffiebar. Uiteindelijk reed ze langs in een soort truck die enorm veel hier op leek:
[ afbeelding ]
niet eens direct, maar meer een geval van een rustig weekendquote:
Ja dat is wat meer van jouw tijd maar dat is toch niet wat ik een hele lekkere chick noemquote:Op zondag 19 september 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet dan toch weer hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ahquote:
Ik legde meer de relatie met de rednecks en de grote truck.quote:Op zondag 19 september 2010 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is wat meer van jouw tijd maar dat is toch niet wat ik een hele lekkere chick noem
'Promotie' gemaakt naar een club in r'dam-zuid?quote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Wederom verloren en een draak van een wedstrijd gespeeld met z'n allen
Ja, ook 1-2 verloren, alleen gingen wij met 1-0 de rust in.quote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Promotie' gemaakt naar een club in r'dam-zuid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaf het eerste antwoord![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
1 tegen 100 zojuist. Uitreiking postcode loterij prijs.
Belt de winnares met haar man/vriend weetikveel.
'ja we hebben ook de auto'
- wat voor auto ?
En dan kan alleen een vrouw een van de volgende antwoorden geven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk zou mijn broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaf het eerste antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gezegd hebbenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Een Lottolot kost 1,50 euro. Je kan via internet loten kopen met speeltegoed dat je vooraf overmaakt. En dat speeltegoed kan je alleen maar kopen als veelvoud van 5 euro. Lekker deelbaar he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Avond
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
10 loten kopen dan maar ?quote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Lottolot kost 1,50 euro. Je kan via internet loten kopen met speeltegoed dat je vooraf overmaakt. En dat speeltegoed kan je alleen maar kopen als veelvoud van 5 euro. Lekker deelbaar he?![]()
![]()
N.a.v. het bezoekje aan Parijs en het vinden daar van de Korg MS10 synthesizer ben ik maar weer eens de virtuele synths ingedoken en dit is toch wel het summum van wat ik weer eens tegenkwam:
Kan in m'n ééntje een compleet strijkersensemble 'naspelen', maar de lay-out van deze plug-in (met die F-sleutels zo afgebeeld, de vorm van een viool/cello/bas en het houtstructuurtje) is eigenlijk het mooiste van alles...![]()
Nog een paar 'Wahnsyn'-igge vormgegeven (en uitstekend bespeelbare) plug-ins:![]()
![]()
quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Hmm, vanavond nog maar even naar kijken.quote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het einde van het filmpje is stukI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Welkom terug!quote:
Thankswe waren donderdag al terug, maar het was veelste druk in/om huis om even langs te wippen
vanochtend is Jair even bij oma, heb ik ff rust. Kan nog wat huishoudelijke dingen afhandelen, en vanmiddag een lekker papamiddagje
![]()
![]()
Nog een aantal MIA.quote:Maar het lijstje is korter aan het worden.
* helpt meeWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
'middag
Net een uur op het stadskantoor met diverse mensen gesproken en nu zijn alle problemen ineens wel zo op te lossen. Ik heb zelfs al een tijdelijke parkeervergunning meegekregen
Dus die mensen durven geen nee te zeggen als de klant voor hen zit.quote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
'middag
Net een uur op het stadskantoor met diverse mensen gesproken en nu zijn alle problemen ineens wel zo op te lossen. Ik heb zelfs al een tijdelijke parkeervergunning meegekregen
Ik stond ook gewoon in m'n recht
Dat heeft niks met hun besluiten te maken.quote:Op maandag 20 september 2010 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik stond ook gewoon in m'n recht
Amen!quote:Op maandag 20 september 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hun besluiten te maken.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
waar wil je heen C4?Don't ask me what I think of you
Antarctica lijkt mij wel wat.quote:
Heb je daar een vergunning voor?
quote:Op maandag 20 september 2010 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb je daar een vergunning voor?
Al zal het gebruik van mijn huidige vergunning gezien worden als een invasie.
Ah, de aflossing.quote:
Ik ga snurken.
Dank je wel.quote:
Hi
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
![]()
7 Op eindgesprek
En dus ook een 7 op m'n scriptie
![]()
Yeah baby
Ik heb nu alle vakken ingeleverd, moet nog 4 cijfers krijgen en dan kan ik m'n diploma aanvragen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Oh yeaheah, oh yeaheah, oh yeah yeah yeahquote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Etcetera het volgende:
7 Op eindgesprek
En dus ook een 7 op m'n scriptie
![]()
Yeah baby
Ik heb nu alle vakken ingeleverd, moet nog 4 cijfers krijgen en dan kan ik m'n diploma aanvragen![]()
![]()
Moet je voor die vakken ook nog wat doen of is het alleen wachten tot je ze krijgt?Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb er alles voor ingeleverd, dus het is gewoon afwachten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Dat gaat je vast lukkenquote:Op maandag 20 september 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er alles voor ingeleverd, dus het is gewoon afwachten. Heb je nu nog andere activiteiten om je mee bezig te houden/aan te ergeren?
Ik ben de kleur MAGENTA
En als je in de tussentijd wat wilt doen kan je een lasermicrofoon maken en de buren bespioneren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |