Ja, je hebt gepost over Aril Brikha - Winter en The Orb die samplet van Gregorio Allegri en dat heb je verwijderd, zodat het voor andere users niet meer te zien is. Wij laten deze posts staan, zodat wij ze kunnen inzien en eventueel kunnen terugplaatsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Outlined het volgende:
[..]
nogmaals, heb je de posts gezien?
Ja, dat staat bovenaan in de MUZ index, onder dit topic.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef fonsoy het volgende:
Ik zit met een muziekje dat ik op geen enkele manier thuis weet te brengen. Weet iemand hier waar dat topic was waar je je muziek kon plaatsen om te helpen om thuis te brengen?
Geweldig, dankjequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, dat staat bovenaan in de MUZ index, onder dit topic.
Help, ik zoek... #301
Yes, ik zag het!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef fonsoy het volgende:
Het nieuwe deeltje van "help ik zoek" is dubbel.
Help, Ik zoek ... #302
Dat soort posts hoeven we in dat topic iig niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:48 schreef donroyco het volgende:
Help, ik zoek... #302
Kan die kneus een lange ban krijgen.
Ik was nog voor je op zoek, maar ik kon zo gauw niets vinden, behalve dat topic wat je zelf nu al gevonden had.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef CobraVerde het volgende:
Hallo, er werden eerder van die Song van het Jaar-toernooien gehouden (1993, 1987, 1980, enz.) Wordt dat nog gedaan, en is ergens een overzicht van te vinden?
De OP is aangepast, het topic kan er nu wel mee door. Ik hou hem in de gaten. Thx voor de melding.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef OVchipkaart het volgende:
Winkelmuziek
Volgensmij zijn dit soort onderzoekjes niet toegestaan op fok
Yes, thanks. Hij is dicht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef Grobbel het volgende:
Onze spammer gaat vrolijk verder.
Dit nummer maakt mijn poesje echt nat
Uitvoerende artiest is trouwens 'Koko'. Zou onze beroepsspammer Koko Fresh Killa weer actief zijn?
Wat een prutser die TS...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:23 schreef ranja het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel MCL staat al sinds gister met verkeerd nummer.
Het nummer moet zijn: MCL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |