Jij bent duidelijk niet de doelgroep..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Brawler het volgende:
Die shit die ze in de Britain draaien is echt verschrikkelijk. En dan ook nog zo hard dat je elkaar nauwelijks kan verstaan
Ik weet niet hoor, maar als je in een straal van 50 meter rond die zaak komt, kan je al 'meegenieten' van die muziekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet de doelgroep..
Wat dóe je daar dan?!
Waar ligt dat filiaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als je in een straal van 50 meter rond die zaak komt, kan je al meegenieten van die muziek
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waar ligt dat filiaal?
volendam?
Moet je is naar een Abercrombie & Fitch winkel gaan in het buitenland, mooi winkels, maar soms kijkt het wel een halve discotheekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef RacerDKB het volgende:
In sommige kledingwinkels willen ze zo ''hip'' zijn dat ze het volume zo hoog zetten dat je amper nog met je vrienden kan praten
De muziek zelf maakt me niet uit want het is 9 van de 10 keer toch niet mijn muziek, maar vaak staat het té hard.
Maarja je hebt je heul speciaal geregistreerd hiervoor dus eigenlijk beetje spammerig
Ook weleens gehoord in zulke winkels: een (instrumentale) panfluit-versie van Celine Dion's My heart will go on. Huiveringwekkend en lachwekkend tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb zelf een poosje gewerkt als verkoper in de V&D. Soms werden ik en mijn collega's gestoord van de muziek die ze daar draaien. Dan moet je denken aan een lounge-versie van Michael Jackson's Beat It, gezongen door een wat wazig vrouwtje. Ach, de humor zagen wij er ook van in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |