mja maar hij kwam in december '79 al de top 40 in. En elk nummer mag maar aan 1 "decenniumtoernooi" mee doen dus valt ie toch af vrees ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef HEvaRe het volgende:
Sugar Hill Gang stonden in februari 1980 op 1 in NL
Die was ik inderdaad vergeten. Bij deze mijn steunquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef peaceman het volgende:
TVP aanbevelingen volgen nog....
Maar een voorproefje:
R.E.M. - Stand
Tracy Chapman - Fast Car
Talk Talk - Life's what you make it
Talk Talk - Such a shame
Talk Talk - It's my life
Talk Talk - Living in another world
Bronski Beat - Smalltown boy
Blue Nile - Tinsletown in the rain
Human League - Lebanon
Human League - Don't you want me
Nick Kershaw - The Riddle
Wellicht handig om die regels, max 1x meedoen aan verschillende tournooien en datum van uitgave telt, of zoiets, in de OP te zetten, scheelt discussies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef cafca het volgende:
Ach ja, da's die eeuwige discussie......wat is bepalend? Maar de organisator mag het zeggen
zoveel je wilt denk ik. ik kan moeilijk een maximum aan mensen op gaan leggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef cafca het volgende:
@homdeck: hoeveel platen mag je eigenlijk nomineren? (ik kan er nog wel een paar bedenken)
Waarom is dit eigenlijk? Ik wil verder geen commentaar geven op het beleid van dit toernooi, maar het is nogal een werk om na te gaan welke nog niet dubbel genoemd zijn. Zeker als we een paar pagina's verder zijn....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef Homdeck het volgende:
Iedereen kan nummers uit de jaren 80 nomineren. Ze doen mee aan het toernooi als ze minimaal 2 keer gesteund worden.
omdat de lijst anders wel erg lang wordt denk ik. het is wel fijn als er wat draagvlak voor de genomineerden is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk? Ik wil verder geen commentaar geven op het beleid van dit toernooi, maar het is nogal een werk om na te gaan welke nog niet dubbel genoemd zijn. Zeker als we een paar pagina's verder zijn....
Op zich heb je daar gelijk in, maar denk je niet dat die filtering in de eerste poule-fase zal gebeuren?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat de lijst anders wel erg lang wordt denk ik. het is wel fijn als er wat draagvlak voor de genomineerden is.
Geen 'The The' dus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Homdeck het volgende:
het zou trouwens fijn zijn om "The" bij de bandnamen weg the laten. is makkelijker voor mij.
En toen kreeg ik het top40 hitdossier aangereikt van Peaceman... ik zal morgen maar eens wat nummers posten die ik wil nomineren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat het toernooi echt begint, is dat ook okay?
zoals je wiltquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht totdat het toernooi echt begint, is dat ook okay?
ik kijk wel even hoe het loopt. misschien kan er gelijk met knockoutrondes begonnen worden ipv dat er met 800 nummers een pouleronde gedaan moet worden. Als het anders loopt kan het altijd nog aangepast worden, maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich heb je daar gelijk in, maar denk je niet dat die filtering in de eerste poule-fase zal gebeuren?
Twee keer genoemd worden is namelijk ook nog niet echt een graadmeter voor een hoog draagvlak. Toch?
nee die mag niet meedoenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop