quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef fonsoy het volgende:
Ik zit al tijden over dit nummer te dubben. Ik heb hem ooit eens van een vriend gekregen, maar we krijgen er niets uit. Shazam werkt niet, songtekst googlen ook niet. Ik wil het nummer gewoon graag thuisbrengen, het is het enige buitenbeentje in mijn muziekcollectie.
Ik kan helaas niet een youtube link geven, ik heb alleen het muziekbestand. Die is hier te downloaden. Het enige wat ik er van weet is dat het "Follow" heet. Dat is ook in de bestandsnaam terugvindbaar; follow.mp3.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Helaas, dat is 'm zeker niet. Ik heb die namelijk ook wel eens gehoord. Evengoed erg bedankt voor je input.
[..]
Ik heb de songtekst al geprobeerd te googlen. Helaas is die voor mij slecht verstaanbaar. Sowieso is de opname zelf eigelijk bagger. Als iemand een paar zinnen zou kunnen isoleren voor mij uit dit nummer (songtekst) dan ben ik ook blij.
Ik was toevallig even snel, die staat al sticky dus ga daar maar verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop