En die ander?quote:Op maandag 20 september 2010 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Met Buffy
FMT - Slowchat - Met nare Patch en niet luisterende newbies
Niet gezien...quote:
Had ik die OP niet eens ooit verzonnen?quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ha, de OP wordt nog steeds gebruikt
De rest kwam van mijquote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Had ik die OP niet eens ooit verzonnen?
Of in ieder geval het woordje 'dus'...
Nog genoeg dagen te gaan hoor, kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Bronson het volgende:
Nou één ding is zeker, het tweede tweepunten topic zullen we niet meer halen.
Maar ik ben er weerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Bronson het volgende:
Nou één ding is zeker, het tweede tweepunten topic zullen we niet meer halen.
Om hier maar even offtopic verder te gaan, drink je koffie uit zo'n Douwe Egberts automaat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[offtopic] Hoezo? Of wil ik dat niet weten?
Inderdaad. Je zal wel moeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef Sequencial het volgende:
Ok, dus niks gemalen koffie maar tweederangs opwarmertjes. Tja, men drinkt het toch wel. Moet zeggen dat bij ons de mokka-optie het lekkerste resultaat geeft qua volle smaak, alleen geeft ie dan maar halve bakjes
Nicequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef hornage het volgende:
Ik mocht begin dit jaar de nieuwe koffieautomaat voor op kantoor uitzoeken. Anderhalf jaar Senseo gedronken.... bah....
Nu hebben we zo'n fijne automaat die de bonen maalt en direct er koffie van zet...heerlijk!
dat is wel de lekkerste koffiequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nadat onze automaat brakzetten we tegenwoordig koffie met een ouderwetsche masjien. (gewoon filterkoffie dus)
awesome
Heh, dit maakt mijn dag!quote:
Werkelijk iedere keer als ik post-its zie moet ik aan die film denken. En dat is best vaakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
Mira Sorvino: Romy & Michelle's Highschool reunion
* toevoegt aan bucket listquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef DragonFodder het volgende:
Mensen zijn gewoon verwend qua special effects deze tijden.
Overigens kun je delen van de set bewondern in Bavaria Filmstadt in München, blijkt dat de sfinxen in werkelijkheid zo'n halve meter hoog zijn. Ook kun je daar op Falkor vliegen (met ventilator en bluescreen).
Kan me daar niks van herinneren, maar ik denk dat ik die film ook nooit helemaal heb gezien. Alleen het einde.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:24 schreef Sequencial het volgende:
Werkelijk iedere keer als ik post-its zie moet ik aan die film denken. En dat is best vaak
Christie: So, Mi-chelle! What are you up to?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan me daar niks van herinneren, maar ik denk dat ik die film ook nooit helemaal heb gezien. Alleen het einde.
Gevalletje 'door Patch streng opgevoede newbie'quote:Ik wil je trouwens complimenteren met je duidelijke scheiding FMT - slowchat.
Whehe, die film moet ik dan nog eens een keer zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Sequencial het volgende:
Michelle: No. Um, well, ordinarily when you make glue first you need to thermoset your resin and then after it cools you have to mix in an epoxide, which is really just a fancy-schmancy name for any simple oxygenated adhesive, right? And then I thought maybe, just maybe, you could raise the viscosity by adding a complex glucose derivative during the emulsification process and it turns out I was right.
![]()
quote:Volgens mij heeft het er altijd zo ingestaan hoor. In 2007 in elk geval al, volgens de Wiki-geschiedenis.Op woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Patch het volgende:
Wie heeft die OP aangepast in het sjabloon? En waarom?
Die '2 antwoorden'-regel heb ik het over.
Voorheen was het:
FMT-er mag niet meer dan 2 posts plaatsen als antwoord op een vraag.
quote:Als je nou eens in de Wiki-geschiedenis van de OP kijkt, dan zie je dat het er nota bene in 2006 letterlijk zo is ingezet door Sokolsky.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het is zo vaak voorgekomen dat FMT-ers al 2 posts hadden geplaatst en moesten wachten totdat de vraagsteller reageerde. Die frustraties van het wachten werden regelmatig gepost.
quote:Dat zal met name geweest zijn als men niet zeker was van het antwoord. Ik vind wel dat er een verschil is tussen 10x gokken en 10 goede antwoorden achter elkaar geven.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het is zo vaak voorgekomen dat FMT-ers al 2 posts hadden geplaatst en moesten wachten totdat de vraagsteller reageerde. Die frustraties van het wachten werden regelmatig gepost.
quote:Nee hoor het kwam ook vaak genoeg voor met dit soort vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zal met name geweest zijn als men niet zeker was van het antwoord. Ik vind wel dat er een verschil is tussen 10x gokken en 10 goede antwoorden achter elkaar geven.
quote:In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Patch het volgende:
Ik zie het, maar men kan toch niet meer antwoorden dan 2 posts??
quote:Dit. Helemaal mee eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.
Bij een gokvraag als 'Hoeveel Oscars won Titanic' is het logischer dat je niet in elf posts 1 t/m 11 kan posten, maar dat je je houdt aan de regel uit de OP.
quote:Niet helemaal mee eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In geval van een 'Noem x films van/met' vind ik het zelf nog wel overkomelijk. Het is tenslotte geen gokvraag, je gaat niet willekeurig films opnoemen omdat een acteur daar misschien wel in voor zou kunnen komen.
Bij een gokvraag als 'Hoeveel Oscars won Titanic' is het logischer dat je niet in elf posts 1 t/m 11 kan posten, maar dat je je houdt aan de regel uit de OP.
quote:Ik snap niet hoe dit een gokvraag kan zijn, maar goed. Dan stellen we de discussie uit tot een later tijdstipOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Voor jou en DragonFodder wellicht geen gok-vraag, misschien voor een ander wel.
Als deze vraag op een drukker tijdstip was geweest met meerdere FMT-ers die meededen hadden we volgens mij meer discussie gehad.
Ik vind dat men anderen ook een kans moet geven en daarom zich moet beperken tot 2 posts zonder te editten. Ook bij dit soort vragen.
quote:Als je twijfelt of Depp wel in een bepaalde film zat, dan gok je die titel toch?Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit een gokvraag kan zijn, maar goed. Dan stellen we de discussie uit tot een later tijdstipIk ga toch slapen
quote:Weet je, het maakt mij niet zoveel uit. Ik zal me voortaan houden aan max. 2 posts. Het gaat ten slotte om de fun. Ik voelde me uitgedaagd, that's all. Wat ik dan wel weer jammer vind is meteen het belerende "lees de OP". Je kunt er rustig vanuit gaan dat ik dat de vorige keer toen je me noob noemde al gedaan had. Relax, man.Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Voor jou en DragonFodder wellicht geen gok-vraag, misschien voor een ander wel.
Als deze vraag op een drukker tijdstip was geweest met meerdere FMT-ers die meededen hadden we volgens mij meer discussie gehad.
Ik vind dat men anderen ook een kans moet geven en daarom zich moet beperken tot 2 posts zonder te editten. Ook bij dit soort vragen.
quote:En je bent gewoon vervelend natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 08:03 schreef Patch het volgende:
'meteen het belerende', tja, ben blijkbaar ook leraar in mijn vrije tijd.
Ach ja, laat mij ook tenminste 1 negatieve eigenschap hebben![]()
quote:Maar dat werd toch samengevat als 'naar' ?Op donderdag 28 oktober 2010 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En je bent gewoon vervelend natuurlijk
Op zich geen slechte regel, maar met elke regel wordt het ook complexer om erin te komen. Ik ga er nog steeds vanuit dat het een spelletje om de lol is, toch? Misschien moet je soms ook accepteren dat niet alles dicht te timmeren is. van mij hoeft dat ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe duidelijker wil je 'm hebben?
Ik ga ervan uit dat Loodje een nieuweling is en de regel juist heeft toegepast wat dat betreft.
Alleen qua etiquette, hoe het hier vrijwel altijd aan toeging (dat diegene die het antwoord compleet maakt, het punt krijgt), dat ze daarvan niet op de hoogte is.
En Subvragen vind ik persoonlijk ook niet zo denderend. Maar daar kunnen we waarschijnlijk geen regel aan verbinden.
Ook punten toekennen e.d. daar moet naar mijn mening ook een regel voor komen.
Iets in de trant van: Vraagsteller kent als enige het punt toe. Niet de Antwoorder of een andere FMT. Tenzij vraagsteller 24 uur afwezig is, dan kan een ander FMT-er wel het punt toekennen, als men 100% zeker is van het antwoord
Dat is mijn punt ook niet. Hoe meer je dicht wil timmeren dmv extra spelregels, hoe moeilijker het wordt voor nieuwelingen om erin te komen, en hoe meer iedereen bezig is regels te handhaven.quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef Patch het volgende:
Spelregels zijn toch altijd waterdicht?
Tenminste dat is mijn ervaring met spelletjes.
Ik zie het niet als extra spelregels; meer als een toevoeging op een bestaande spelregel, die niet waterdicht is.quote:Op zondag 7 november 2010 11:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet. Hoe meer je dicht wil timmeren dmv extra spelregels, hoe moeilijker het wordt voor nieuwelingen om erin te komen, en hoe meer iedereen bezig is regels te handhaven.
Hoe zit het dan met Noem 20 films-vragen: X noemt er 18, Y noemt de laatste 2?quote:Op zondag 7 november 2010 10:47 schreef Patch het volgende:
Spelregels zijn toch altijd waterdicht?
Tenminste dat is mijn ervaring met spelletjes.
Mijn voorstel:
1. Een vraag mag maximaal 1 subvraag hebben.
2. De vraagsteller kent het punt toe. Indien 24u afwezig, dan kan men het aankaarten, opzoeken en toekennen.
Ik zou zeggen, diegene die toch het antwoord compleet maakt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met Noem 20 films-vragen: X noemt er 18, Y noemt de laatste 2?
De acteur heeft 18 mainstreamfilms die iedereen kent. Y noemt de overige 2 die anderen niet kennen. Wie verdient dan het punt, degene die de meeste en de makkelijkste films noemt of degene die het lastige rijtje afmaakt?
Regel 2 is niks nieuws, dat deden we toch al wel. (Vooral als de vraagsteller een newbie betreft die niet terugkomt.)
Tja verdienen... maar als je genoegen neemt met 18 films waarom zou je dan om 20 films vragen... En waarom zou je als Y dan die laatste 2 noemen... en als alle Y's zo denken wanneer stop je de vraag dan? Zou je hem in dat geval dan aan X geven omdat die meer dan de helft goed heeft? Dan had je er net zo goed 11 kunnen vragen... Of stop je hem na een bepaalde tijd en kijk je wie de meeste goed heeft? Dat zal lekker werken voor de snelheid van fmt...quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met Noem 20 films-vragen: X noemt er 18, Y noemt de laatste 2?
De acteur heeft 18 mainstreamfilms die iedereen kent. Y noemt de overige 2 die anderen niet kennen. Wie verdient dan het punt, degene die de meeste en de makkelijkste films noemt of degene die het lastige rijtje afmaakt?
Eerder werd dat altijd door een ander gecontroleerd, of de antwoorder vraagt of iemand dat punt wil toekennen. Zelf toekennen is misschien iets van de laatste maand, en niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Patch het volgende:
Regel 2 deden we niet zo.
Meestal binnen 24 uur werd het punt al toegekent door een anderre Fokker of door de Antwoorder zelf.
Dit is nou precies wat ik bedoel... maar newbies denken niet op die manier (vooral logisch).quote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tja verdienen... maar als je genoegen neemt met 18 films waarom zou je dan om 20 films vragen... En waarom zou je als Y dan die laatste 2 noemen... en als alle Y's zo denken wanneer stop je de vraag dan? Zou je hem in dat geval dan aan X geven omdat die meer dan de helft goed heeft? Dan had je er net zo goed 11 kunnen vragen... Of stop je hem na een bepaalde tijd en kijk je wie de meeste goed heeft? Dat zal lekker werken voor de snelheid van fmt...
Lijkt me allemaal nogal onnodig complexPunt geven aan degene die hem compleet maakt lijkt mij de duidelijkste/snelste/meest logische oplossing. Maar goed vraagsteller beslist natuurlijk al zou het wel fijn zijn dat in ieder geval duidelijk is wanneer je het punt krijgt
Dat heet acclimatiseren. Hoe vaker mensen hier komen, hoe eerder ze doorkrijgen hoe 't werkt. Dit lijkt me niet iets dat mensen afschrikt en zorgt dat mensen hier niet meer mee willen doen. Tuurlijk krijg je met dit soort vragen; 20+ films ed, dat bepaalde spelers tactisch gaan spelen, door te wachten op antwoorden van anderen, en/of dan hun lijstjes afmaken met andere titels. Ik heb zo zelf ook al veel punten m'n neus voorbij zien gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef wyccie het volgende:
Dit is nou precies wat ik bedoel... maar newbies denken niet op die manier (vooral logisch).
24 uur is wel erg lang.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, diegene die toch het antwoord compleet maakt.
Maar goed, uiteindelijk kom je toch op 'vraagsteller beslist'.
Regel 2 deden we niet zo.
Meestal binnen 24 uur werd het punt al toegekent door een anderre Fokker of door de Antwoorder zelf.
Oei.quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
Als je op de FMT-meet bent geweest ben je geen noob meer.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
Hmm...quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Patch het volgende:
En ik waardeer het als je een nieuw topic aanmaakt, je vraag heeft de oude volgemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef hornage het volgende:
En daarin waarderen we je wel hoor
![]()
Zelfs Patch
Intre, ik vind dat jij altijd aan het zeiken bentquote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Patch, ik vind dat je verschrikkelijk aan het zeiken bent de laatste tijd.
gezien. Hoe wis ik ze weer?quote:
DOA heerscht toevallig keihardquote:Op donderdag 11 november 2010 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
Leuke lijst veel van mijn smaak, maar er staan wel een paar fucked-up dingen tussen, kerel! DOA: seriously?
Mooie plaatjes, zeker, maar een goede/leuke film?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef hornage het volgende:
[..]
DOA heerscht toevallig keihard
Dat hoort bij een post-apocalyptische film ook vind ik. Wat de film ook wel nekt is dat ie thematisch teveel gemeen heeft met die andere flop van 'em.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef hornage het volgende:
Ach, de film is niet verkeerd. Het is echter te pretentieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:47 schreef Patch het volgende:
Loaded Weapon hoort imho wel in de top 5 van beste movie parodies.
En The Postman vond ik ook erg vermakelijk.
Zitten er echt zoveel "homages" aan klassieke slashers in als RTL boulevard (met een steeds zuurder kijkende Dick Maas) ons wilde doen geloven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef hornage het volgende:
Zo, gisteravond naar Sint geweest, maar die is best vermakelijk!
Echt zoals we van Dick Maas gewend zijn een formulefilm met een nederlands sausjeGrappig
hornages?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zitten er echt zoveel "homages" aan klassieke slashers in als RTL boulevard (met een steeds zuurder kijkende Dick Maas) ons wilde doen geloven?
Ik vind het in ieder geval een heerlijk concept, en ben erg benieuwd!
Kan wel kloppen, da's op de meeste buitenlandse sites zo. Tip: kijk ook eens op play.com, vaak leuke aanbiedingen en naar nederland geen verzendkosten. Ik heb louter goede ervaringen met ze. Wel heb je ook daar een creditcard nodig.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Patch het volgende:
Ik wil graag eens een keer bestellen op amazon.com
Maar dan heb je blijkbaar een creditcard nodig??
Bestel wel vaker op Amazon, maar eigenlijk alleen Amazon.co.uk. De prijs van de pond is niet zo hoog meer, dus levert nogal wat voordelen op. Daarnaast hebben ze ook vaak aanbiedingen, de verzendkosten zijn soms wat hoog, maar de levering erg snel.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Patch het volgende:
Ik wil graag eens een keer bestellen op amazon.com
Maar dan heb je blijkbaar een creditcard nodig??
Toen stond ik 30e, en nu in de overall stand 29e, schiet niet echt opquote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef MasterWouter het volgende:
OMG, dat was lang geleden, Fok! Movie Trivia - Augustus 2003 I
Mijn hoogste notering ooit denk, 3de
Cool! nog helemaal niet gezien!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef Asap het volgende:
[..]
Toen stond ik 30e, en nu in de overall stand 29e, schiet niet echt op![]()
http://forum.fok.nl/topic/1552275/5/50
Mijn postgeschiedenis gaat maar tot aan 2005. Maar in dit topic staat dat ik in 2003 al meedeed. Ik ben een meer ervaren noob dan ik dacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef MasterWouter het volgende:
OMG, dat was lang geleden, Fok! Movie Trivia - Augustus 2003 I
Mijn hoogste notering ooit denk, 3de
doe eens gekquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef hornage het volgende:
Misschien wanneer het zover is even de aanwezige users hierop attenderen?
Zal ik alvast ff de laatste dubbele punten topics opzoeken voor wat referentie?
Oe, daarin staan mijn eerste 6 punten van FMT ooitquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
't Is een begin.
Damn, ik had ooit eens 109 punten in 1 maand.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
't Is een begin.
Not by mequote:Op donderdag 25 november 2010 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Damn, ik had ooit eens 109 punten in 1 maand.
Is dat record ooit eens verbroken?
Jemig dat ik voor het eerst meedeed in juli 2003...quote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef hornage het volgende:
[..]
Oe, daarin staan mijn eerste 6 punten van FMT ooitNovember 2003
Patch, ben je hier?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Asap het volgende:
Nog maar zeven posts, waar blijft Patch
Al vrij snel gezien bij het uitkomen en daarnaast komt de film vaker hier langsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef MasterWouter het volgende:
Had ik niet verwacht dat Let the right one in zo snel werd geraden.
Iedereen die ik tot nu toe heb gesproken kent de film niet. Maar hier natuurlijk wel
Excuus, ben misschien iets te lang weggeweestquote:Op donderdag 25 november 2010 20:39 schreef Patch het volgende:
@MasterWouter: gelieve niet zelf punten aan jezelf toe te kennen in het vervolg.
Ik had Hulkio al punten gegeven aan het begin van de nieuwe topic...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:31 schreef Patch het volgende:
Hulkio + 1
Voor Danny Devito nog
Actuele Stand
62 DragonFodder
42 SamuelofSEK
40 Patch
29 FireFox1
22 The_Substitute
16 InTrePidIvity
15 AvispaCS
15 Asap
14 Little_Miss_Naughty
14 7eVeNL
14 MasterWouter
13 YellowBlacks
13 hornage
9 RedShaww
9 lamers
7 Flitspaal
7 ShaoliN
7 Hulkio
5 Tem
5 Lon3
4 Victorinox
3 Loodje
2 CherryLips
2 glaba
1 tombolafan
1 NutKees
1 Zehra
1 Sequencial
Klopt, maar ik had gemist dat hem het punt al was gegevenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had Hulkio al punten gegeven aan het begin van de nieuwe topic...![]()
Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Maar nog wel punten geven aan mij voor Them!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Excuus, ben misschien iets te lang weggeweest
geinig, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Asap het volgende:
Deze zou voor Patch leuk zijn:
[ afbeelding ]
Hehe, patch was ook wel erg snel. Zal eens kijken wat ik voor de volgende keer kan knutselen (eerst maar weer eens punten scoren...)quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef wyccie het volgende:
Damn, leuke vraag was dat.
Hartstikke laat en ook net niet helemaal goed.
Haha ik zag het, iets te gehaast..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:05 schreef wyccie het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik een beetje gesmokkeld heb, want je had niet alles weggehaald in de teksten, Asap.
Gisteren was de dag dat "I'm a cyborg, but that's ok" binnen kwam. ben ik ook blij mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Patch het volgende:
Vandaag is de dag dat mijn favo serie op Blu-Ray in bestelling gaat
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef hornage het volgende:
De screenshots worden wel telkens gezelliger
Ik zou niet weten welke films het zijn btw
Als in, het tempo lag laag? Of die rare opmerkingen van Mainport?quote:Op maandag 29 november 2010 20:05 schreef wyccie het volgende:
Nou, wat was dat een vervelend DP-topic, zeg!
Was zelf ook weg en daarnaast ben ik het weekend zelden of het forum... wel originele vragen dit keer, maar idd een aantal onzinposts...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:00 schreef Patch het volgende:
Het lag ook aan het weekend. Minder FMT-ers aanwezig.
Als ditzelfde DP-topic doordeweeks was geweest, had het geen 24 uur volgehouden.
Moeilijkheidsgraad was op een goed niveau.
En inderdaad, de posts van Mainport waren vreemd. Ook zonde van nietszeggende posts van andere FMT-ers, diedit topic thuis hoorden.
tussen 'diedit' moet natuurlijk 'niet in'quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:00 schreef Patch het volgende:
Het lag ook aan het weekend. Minder FMT-ers aanwezig.
Als ditzelfde DP-topic doordeweeks was geweest, had het geen 24 uur volgehouden.
Moeilijkheidsgraad was op een goed niveau.
En inderdaad, de posts van Mainport waren vreemd. Ook zonde van nietszeggende posts van andere FMT-ers, diedit topic thuis hoorden.
Tempo inderdaad. Mainport ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef hornage het volgende:
Als in, het tempo lag laag? Of die rare opmerkingen van Mainport?
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 1 december 2010 08:40 schreef MasterWouter het volgende:
Na me 1ste vraag goed vandaag introduceer ik een nieuw type vraag
Ik denk in ieder geval dat het een nieuwe is
Criterion Award? ook al heb ik mensen gezien die een grotere dvd collectie hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:43 schreef Patch het volgende:
comeback-award was er, maar die is vervallen.
is er een andere waarvoor je graag in aanmerking wilt komen?
Jas aan, muts op en naar FRS!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef MasterWouter het volgende:
Ik moet ook Inception SE blu-ray halen!
Had net al een dikke bestelling gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jas aan, muts op en naar FRS!
Jammer dat je 'm niet in de bios gezien hebt. Hoop voor je dat je een mooi scherm, surroundsound en geen buren hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Had net al een dikke bestelling gedaan.
Morgen maar even Inception erbij halen
Scherm & surroundsound zitten goed, de onderbuurvrouw heb ik al meerdere keren op bezoek gehad,quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet in de bios gezien hebt. Hoop voor je dat je een mooi scherm, surroundsound en geen buren hebt.
Dan moet je er wel voor zorgen dat zij minstens 2,5 uur wegblijft, zodat jij kan zorgen dat je 2,5 uur je aandacht erbij kan houden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Scherm & surroundsound zitten goed, de onderbuurvrouw heb ik al meerdere keren op bezoek gehad,![]()
Ik ga dan even peilen wanneer ze niet thuis is
"Zoals de waard is..."quote:Op zondag 5 december 2010 23:45 schreef Mainport het volgende:
Wie denkt er nog meer dat Firefox1 alles opzoekt
Je bedoelt dat men tegenwoordig ook plaatjes kan googelen (hoe dan?) en dat dat dus geen veilig middel meer is om cheaters eruit te pikken?quote:Op maandag 6 december 2010 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat ik, aangezien TinEye het halve internet heeft geïndexeerd, nu ook geen screenshots meer kan vragen.
Zelfgemaakte screenshots kunnen toch nog wel?quote:Op maandag 6 december 2010 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat ik, aangezien TinEye het halve internet heeft geïndexeerd, nu ook geen screenshots meer kan vragen.
Uiteraard, maar dat is teveel werkquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zelfgemaakte screenshots kunnen toch nog wel?
Maar ik hecht graag aan die ouderwetse waarden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan er ook gewoon vanuit gaan dat iedereen eerlijk is, maar dat is zo jaren '50.
Ben al een tijdje bezig met een leuke te bedenken en ik kom tot de conclusie dat ik geen leuke vragen kan bedenken. En ondertussen ook met andere dingen bezig.quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ow, en tussendoor opstarters neerzetten
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ach, we mogen best wel een beetje gestapo spelen om de eer van FMT'er met echte kennis hoog te houden
"The Road Warrior" is Mad Max 2, waar uiteraard een vele betere achtervolgingsscene in zit dan in deel 1.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Mad max ( the road warrior) klopt, de sequels zijn het idd ook niet
al gedaanquote:
estimated delivery date: December 15, 2010quote:
Gewoon tijdens de meet weer ondervragenquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef hornage het volgende:
Ach, we mogen best wel een beetje gestapo spelen om de eer van FMT'er met echte kennis hoog te houden
Helaas, veel cadeautjes vandaag, maar niet DIEquote:Op woensdag 15 december 2010 09:47 schreef hornage het volgende:
[..]
estimated delivery date: December 15, 2010
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de meet weer ondervragen.
Dank je dude. Fijne vent ben je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Mainport het volgende:
Ik vertrouw die Dragonfodder voor geen cent
En ik pleit voor een verbod op lijstjesvragen
Jij zou ook gevierendeeld moeten worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef Flitspaal het volgende:
Ik speel puur voor de punten en zoek op wat ik kan. Daarom sta ik ook opeens zo hoog de afgelopen maanden.
Ik heb eindelijk inception gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef hornage het volgende:
De sfeer hangt er weer lekker bij mensen![]()
Iemand nog leuke films gezien de laatste tijd?
Welk deel lust jij?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij zou ook gevierendeeld moeten worden.
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Waaghals het volgende:
ok
ow wat goed van jou. wat ben je geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |