DOA heerscht toevallig keihardquote:Op donderdag 11 november 2010 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
Leuke lijst veel van mijn smaak, maar er staan wel een paar fucked-up dingen tussen, kerel! DOA: seriously?
Mooie plaatjes, zeker, maar een goede/leuke film?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:33 schreef hornage het volgende:
[..]
DOA heerscht toevallig keihard
Dat hoort bij een post-apocalyptische film ook vind ik. Wat de film ook wel nekt is dat ie thematisch teveel gemeen heeft met die andere flop van 'em.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef hornage het volgende:
Ach, de film is niet verkeerd. Het is echter te pretentieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:47 schreef Patch het volgende:
Loaded Weapon hoort imho wel in de top 5 van beste movie parodies.
En The Postman vond ik ook erg vermakelijk.
Zitten er echt zoveel "homages" aan klassieke slashers in als RTL boulevard (met een steeds zuurder kijkende Dick Maas) ons wilde doen geloven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:39 schreef hornage het volgende:
Zo, gisteravond naar Sint geweest, maar die is best vermakelijk!
Echt zoals we van Dick Maas gewend zijn een formulefilm met een nederlands sausjeGrappig
hornages?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zitten er echt zoveel "homages" aan klassieke slashers in als RTL boulevard (met een steeds zuurder kijkende Dick Maas) ons wilde doen geloven?
Ik vind het in ieder geval een heerlijk concept, en ben erg benieuwd!
Kan wel kloppen, da's op de meeste buitenlandse sites zo. Tip: kijk ook eens op play.com, vaak leuke aanbiedingen en naar nederland geen verzendkosten. Ik heb louter goede ervaringen met ze. Wel heb je ook daar een creditcard nodig.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Patch het volgende:
Ik wil graag eens een keer bestellen op amazon.com
Maar dan heb je blijkbaar een creditcard nodig??
Bestel wel vaker op Amazon, maar eigenlijk alleen Amazon.co.uk. De prijs van de pond is niet zo hoog meer, dus levert nogal wat voordelen op. Daarnaast hebben ze ook vaak aanbiedingen, de verzendkosten zijn soms wat hoog, maar de levering erg snel.quote:Op maandag 22 november 2010 10:01 schreef Patch het volgende:
Ik wil graag eens een keer bestellen op amazon.com
Maar dan heb je blijkbaar een creditcard nodig??
Toen stond ik 30e, en nu in de overall stand 29e, schiet niet echt opquote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef MasterWouter het volgende:
OMG, dat was lang geleden, Fok! Movie Trivia - Augustus 2003 I
Mijn hoogste notering ooit denk, 3de
Cool! nog helemaal niet gezien!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef Asap het volgende:
[..]
Toen stond ik 30e, en nu in de overall stand 29e, schiet niet echt op![]()
http://forum.fok.nl/topic/1552275/5/50
Mijn postgeschiedenis gaat maar tot aan 2005. Maar in dit topic staat dat ik in 2003 al meedeed. Ik ben een meer ervaren noob dan ik dacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef MasterWouter het volgende:
OMG, dat was lang geleden, Fok! Movie Trivia - Augustus 2003 I
Mijn hoogste notering ooit denk, 3de
doe eens gekquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef hornage het volgende:
Misschien wanneer het zover is even de aanwezige users hierop attenderen?
Zal ik alvast ff de laatste dubbele punten topics opzoeken voor wat referentie?
Oe, daarin staan mijn eerste 6 punten van FMT ooitquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
't Is een begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |