Over dat soort totaal overbodige bijvragen lees ik vaak overheen ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon de vraag niet goed gelezen.
Is gewoon een kleine variatie op een standaard vraag, meer niet. Ik heb geen hogere bedoelingen. Dat jij er in deze vraag van één regel overheen leest, is jouw probleem. Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedoe om niks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Over dat soort totaal overbodige bijvragen lees ik vaak overheen ja.
Wat wil je bereiken met die bijvraag?
Dat iemand die hier meedoet de vraag niet "scoort" omdat hij wel de film en acteurs niet kent, maar het antwoord op de bijvraag niet weet (zou redelijk zijn, maar de kans dat iemand die bijvraag echt niet weet is wel zeer klein he).
Of wil je dat iemand misschien de vraag niet helemaal goed leest. Dan heb je je doel bereikt. Maar dan is het meer een "lees deze vraag zeer nauwkeurig" - trivia!
Uiteraard beslist de vraagsteller. Geen punt, ik kan prima mee leven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is gewoon een kleine variatie op een standaard vraag, meer niet. Ik heb geen hogere bedoelingen. Dat jij er in deze vraag van één regel overheen leest, is jouw probleem. Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedoe om niks.
Da's op de valreep nog een puntje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:47 schreef Flitspaal het volgende:
Trouwens :
The Other sister
Diane Keaton en Juliette Lewis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |