Taylor Mane is goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
4. Taylor Mane
5. moet ik ook wel een van weten... Ken Kirza ofzo?
DragonFodder +1quote:
quote:The billboard with Peter in bed was extracted from Paul Rudd's 2006 Rolling Stone photo shoot.
Inceptionquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem de titels waarmee Christopher Nolan in de IMDb Top-250 staat in één post.
Jovatov +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Inception
Dark Knight
Prestige
Batman Begins
Memento
DragonFodder +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef DragonFodder het volgende:
Soldaat van oranje
Paul verhoeven
Rutger hauer
Jeroen krabbé
Derek de lint
Rijk de gooijer
Peter faber
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef YellowBlacks het volgende:
Fast times at Ridgemont High
Phoebe Cates
Sean Penn
quote:In both the American and Japanese versions, the name of the little girl is connected to a story about death. The name "Samara" refers to a story retold by W. Somerset Maugham (Appointment in Samarra) about a man who meets Death in the marketplace and flees to the town of Samarra.
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
Klopt helemaal. Nu van beide heren nog drie andere films
Nope, ouderquote:
Dus je hebt gewoon de vraag niet goed gelezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
Jennifer Anistonquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
Over dat soort totaal overbodige bijvragen lees ik vaak overheen ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon de vraag niet goed gelezen.
Is gewoon een kleine variatie op een standaard vraag, meer niet. Ik heb geen hogere bedoelingen. Dat jij er in deze vraag van één regel overheen leest, is jouw probleem. Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedoe om niks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:32 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Over dat soort totaal overbodige bijvragen lees ik vaak overheen ja.
Wat wil je bereiken met die bijvraag?
Dat iemand die hier meedoet de vraag niet "scoort" omdat hij wel de film en acteurs niet kent, maar het antwoord op de bijvraag niet weet (zou redelijk zijn, maar de kans dat iemand die bijvraag echt niet weet is wel zeer klein he).
Of wil je dat iemand misschien de vraag niet helemaal goed leest. Dan heb je je doel bereikt. Maar dan is het meer een "lees deze vraag zeer nauwkeurig" - trivia!
Uiteraard beslist de vraagsteller. Geen punt, ik kan prima mee leven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is gewoon een kleine variatie op een standaard vraag, meer niet. Ik heb geen hogere bedoelingen. Dat jij er in deze vraag van één regel overheen leest, is jouw probleem. Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedoe om niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |